Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6449 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני צריך רכב שישמש אותי 5 פעמים בשבוע להגיע לאונ' בר אילן מנס ציונה( כ26 קילומטר לכל צד)

בעקרון הרכב שאני מחפש אני מעדיף שיהיה עם פוזה או נוחות מסוימת...

האמינות חשובה כמובן...תצרוכת דלק פחות ואם אפשר גם אוטו עם כח אז הכי טוב...

האוטו חייב להיות ידני אם לא אבא לא מרשה...

רכבים שחשבתי עליהם:

פיגו 306 קבריולט - פוזה טובה ויש הרבה חלקים אבל התנהגות לא משהו לפי מה שהבנתי

רובר 600\620 טורבו - האוטו שהכי מצא חן בעיני הבעיה שאם משהו קורה למנוע הלך עלי

פיגו 306gti שיש באתר...

 

ובעקרון אני יכול להגדיל את התקציב ל40 אלף רק אם אני קונה גולף ידנית 1.6 שנת 2001

 

איזה עוד מכוניות אתם ממליצים לי???

חייב שבאוטו יהיה סאן-רוף... אבל אם זה אוטו ממש מיוחד אפשר אולי להתפשר...

 

ומבין מה שהמלצתי מה הכי כדאי? ועוד טיפים והמלצות יעזרו לי

פורסם

אתה יכול לרכוש הונדה סיויק, קיימים גם אקזמפלרים עם גיר ידני. בתקציב שלך, בערך עד שנת 99'.

מדובר על רכב עם 125 סוסים 1.6 או 90 סוסים ל-1.4. ניתן למצוא סדאן, הצ'בר וקופה שבעיני הכי יפה מבין סיויקים.

קופה יהיה כמובן הכי יקר, בתקציב שלך בערך שנת 95'.

 

אם היית מוכן ללכת על אוטומט, אפשר לקנות רכב הונדה אקורד 2.2 בערך שנת 94~95. אוטו יפה, אמין וזריז למדי.

בדגמים המאובזרים כמו EX, אפשר למצוא מושבים חשמליים, סאן רוף, עור וכד'. בסוף גם ישאר לך קצת עודף תקציב (הן עולות פחות מ-30K בתשנתונים כאלה).

 

לרוב, אם תמצא ברכב עממי סאן רוף, הוא יהיה מהתקנה מקומית.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אין לי בעיה עם עלויות אחזקה יקרות כגון החלפת שמנים או ביטוח או טיפולים שצריך לעשות כל כמה קילומטרים...

 

אבל חלפים יקרים זה קצת בעיה בגלל זה קשה לי ללכת עם הלב וללכת על הרובר..

פורסם

יש לך מממן עשיר לאוטו, כי שלוש הדוגמאות שציינת עלולות, עם מעט מאוד מאמץ - להפיל אותך לקרשים.

 

חוץ מזה, למה אבא מתעקש על ידני? הדרך שאתה עומד לעשות כל יום הינה פקק אחד גדול (כביש 4) לשני הכיוונים. מה הסיבה להימנעות מאוט'?

×
×
  • תוכן חדש...