Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6471 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מידן, אין "ספורט" TDI ביבוא סדיר - יש רק "אלאגנס" TDI ביבוא סדיר. מכוון שזה צ'מפיון - בטוח שאפשר להזמין "ספורט" TDI (שיש כמויות ממנה בצ'כיה וגרמניה) במיוחד. אני הייתי שמח להחליף את ה"ספורט" שלי ב"ספורט" מדוזלת (1.9).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יש בארץ האצ'בק ספורט TDI1.9 שראית במו עיניך ?

או שזה בגדר פריט אספנים?

בבריטניה ראיתי כמה אקזמפלרים.

 

 

 

נ.ב.

אוראל קבל ח"ח על הידע ומהירות התגובה,

כל פעם ששואלים שאלה ואתה משתתף בשרשור ,

לוקח לך 20 שנ' לפרסם תגובה :).

ZZR

פורסם
אם מגיעים לתקציב של 120K, אפשר לעלות לקבוצת הקומפקטיות, שיותר מתאימה למשפחה בת 3 אנשים בגודל מלא, פחות או יותר.

 

אני חושב שהספייס (סטיישן) נותנת תמורה טובה יותר מהקומפקטיות, אלא אם כן נדרשים לשבת מאחור 3 מבוגרים או 3 ילדים במושבי בטיחות (אז היא נופלת עקב רוחבה הצר יחסית). לרוב המשפחות עם עד 4 נפשות, הספייס נותנת תמורה טובה בהרבה, לדעתי הצנועה (מחיר, ביצועים, חסכון בדלק, מרווח פנים, נפח מטען, נוחות והתנהגות וכו').

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

לדעתי כדאי שתלך לראות את הסקודה ובאותו יום תלך לראות רכבים אחרים .. רכב חדש היום הוא רכב טוב ולא משנה איזה כמו אמר פה מישהו רכב A יתאים לך ורכב B יתאים לי ושתיהם יהיו מצוינים.

אז כמו שאמרתי שתצמצם את האפשרויות שלך ל2-3 רכבים תיקח עליהם נסיעה ותבוא תשאל פה ותתרשם איתנו , ואז יהיה הרבה יותר קל להחליט, רק ככה מתקדמים.

 

אני אומר שתשקול את הסוויפט,מאזדה 2 ,פאביה . אם אתה מוכן ללכת על משפחתיות קומפקטיות, אז B3 , I30 , קיה סיד.

פורסם

העניין הוא שהסוויפט וה-2 לא ממש באותה קטגוריה כמו של הפאביה. למה? משום שהיא יותר גדולה מהן. זה למה.

בכל מקרה, שכל איש באמונתו יחיה. ל-STIO - רוצה לראות כמה דברים מעניינים קצת פחות על הפאביה? אז הינה לך:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=220892

ואותי לא מעניינים כל התירוצים של "התקנות מקומיות" וכל הבול**ט שאתם רושמים. יש עובדות בשטח. וזה שאתם ממש אנטי יפניות, לא אומר שאתם צריכים להקצין עם זה וישר לגרום לבן אדם ,שקצת לא בקיא בכל העניין של המכוניות, לשנוא יפניות על לא עוול בכפן.

אה, ועוד משהו. המאזדה 2 הרבה יותר יפה מהפאביה. בכל פרמטר. אז לפאביה יש ג'אנטים. ביג דיל. דיי מאסתם :roll:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

יופי הוא בעיניי המתבונן.

ודווקא הסוויפט וה-2 אינן גולות יותר מהפאביה. שלושת הרכבים הם סופרמיני.

!AWDSOME

פורסם

נכון, הפאביה טיפה יותר גדולה ומרווחת מהם, זה לא עושה אותה בקטגוריה משל עצמה.

גם המגאן יותר גדולה מהקורולה, זה עושה אותה בקטגוריה יותר גבוה מהקורולה?

בזמנו כשאנחנו קנינו ההבדל בין הפאביה הרגילה לסטיישן היה 4K ש"ח.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

גיא, עובדות בשטח? אין שום עובדות - יש אנשים כמוך שמנסים להפוך אותן לעובדות. יש עובדה אחת ברורה לחלוטין - התקנות מקומיות לקויות גורמות לבעיות. מי שטוען אחרת - שיבושם לו. חבל לנו על הויכוח. וגיא, עם כל הכבוד שיש לי אליך - אתה האחרון שיכול להגיב, אין לך ניסיון שום עם הפביה. אין שום דבר יפה או חינני יותר במזדה 2 - היא מזעזעת ונשית, היא ממש לא ברת השוואה מבחינת איכות החומרים ולא ניתן להשוות אותה בכלל לפביה. אני אעדיף סוויפט החדשה (עם תופעות הלוואי של הצבע שלה) על פני ה-2 המזעזעת להחריד. למי שיש עוד פניני חוכמה לגבי הפביה - במידה ואין ניסיון (וחד וחלק - ואין כאן יותר מידי ניסיון) - עדיפה השתיקה. סיימתי עם דבריי. גמר חתימה טובה לכולם.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

יש עובדה אחת ברורה לחלוטין - התקנות מקומיות לקויות גורמות לבעיות.

מי שטוען אחרת - שיבושם לו.

.

 

אתה חושב שזה משנה לרוכש הרכב?

 

אם אני קונה רכב חדש ב100K ש"ח ,

וצריך להגיע למוסך מס' פעמים לאחר הרכישה,

 

נראה לך שזה מעניין אם התקלה נובעת מרכב ברמת ייצור גרועה ,

או שמא מהתקנה מקומית (שהיבואן אחראי לאיכותה)?

 

 

נ.ב.

קשה לי להאמין שהיבואן ממשיך לספק התקנות מקומיות חאפריות ,

ולשלם עליהן ,

נראה לך שאין דפי הדרכה?

גם חאפרים , אם היו מתקינים את אותו הרכיב , ועובדים תמיד על אותו רכב (להזכירכם-פאביה)

כנראה , שהיו לומדים בסוף .

 

נ.ב.נ.

היופי בהחלט בעיני המתבונן ,

לטעמי,

הפאביה עם הגג הלבן, נראית כמו רפליקה לא מוצלחת של שמשיית-חוף.

 

 

 

נ.ב.נ

גמר חתימה טובה לכולם.

ZZR

פורסם

מידן, מחזק.

אוראל, עם כל הכבוד אליך, תתבגר. משום מה, כל מכונית שנכנסת למשפחתך הופכת במיידית לרכישה הכדאית.

אם היו בעיות עם ה-2, הייתי מודיע על כך.

כשהייתה לך את האיביזה, טענת תמיד שהיא הכי טובה (כרגע) לקטגוריה. אבל בתאכלס, אף אחד לא מסתכל עליה בכלל כשהוא רוכש רכב סופרמיני, בגלל כל הבעיות שיש לרכב הזה.

אז עכשיו יש פאביה, זה אומר שהיא הכי טובה? תעשה לי טובה. הינה, הקישור שהבאתי עם השירשור על הפאביה, אומר דיי הרבה על הרכב. את מי זה מעניין התקנה מקומית או לא מקומית. עובדה, שהיא נכנסת למוסך אצל הבן אדם הזה ועוד אצל כמה בשירשור. אתה ראית שמישהו בכלל דיבר על מאזדה 2 או סוויפט נכנסות למוסך? אני לא ראיתי. תפסיק להגיד דברים שלא אמרתי, אין לי ניסיון עם הפאביה ואני גם לא רוצה. לא תודה. טוב לי עם ה-2 שלי, שלי אין ספק בכלל שהיא לוקחת את הפאביה, ובגדול. אז הפלסטיקה שלי לא איכותית, אבל כמו שראית בניגוד לאיביזה, היא גם לא מתפרקת או רופפת. תודיע לי עוד שנתיים מה קורה אצלך, ואני אודיע לך מה אצלי.

זה שהפאביה לוקחת את ה-2 שלי מ-0 ל-100,זה לא אומר כלום (במידה ואתה מדבר על ביצועים, וגם זה בספק שהפאביה לוקחת). אולי בשבילך, אבל בשבילי לא (גם כי אין גיר ידני ל-2, וחבל).

בכל מקרה, שיבושם לך עם הקניה שלך, אבל אתה תמשיך להצטדק תמיד ולעמוד מאחוריי הקניות שלך, ותמשיך להרעיף על הרכב שלך, גם כאשר אומרים שמשהו לא בסדר ברכב, אתה טוען אחרת ושוב אומר שהיא הכי הכי והכי.

אתה ראית אותי פעם אחת טוען שהמאזדה היא הכי והכי והכי? לא. למה? כי היא לא הכי. ואני יודע את זה. אבל הגיע הזמן שגם אתה וכל חבורת הפאביות תדעו שהפאביה היא לא הכי.

מתי שצריך לציין יתרונות וחסרונות אני מציין. לא מעבר לזה, כי זה לא נכון לעשות זאת.

 

נ.ב

אם המאזדה נשית, הפאביה מה? הרבה יותר נשית מהמאזדה, זה על בטוח. זה שיש לה ג'אנטים וצורה מרובעת עם גג לבן, לא הופך אותה ליצירה מופלאה ויפהיפיה. בשביל זה יש את המיני.

ואני יודע שקשה לכם (כל ה-"אירופאים" ביניכם) לקבל מכונית קטנה עם צורה ועיצוב קצת שונים (ועוד רכב יפני!!!), אז ישר אתם טוענים שהיא מכוערת.

לדעתי, הפאביה ממש...ממש אבל ממש משעממת ותו לא.

המאזדה מצד שני? נוף חדש, מרענן ויפה. אבל חלק מכם כנראה לא יצדיק אותי, והסיבה היא (תקראו 3 שורות מעל).

 

גמר חתימה טובה - בידידות.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

גם לדעתי למאזדה 2 עיצוב הרבה יותר יפה מהפאביה. זו אחת מנק' הזכות העיקריות של המאזדה.

 

בכלל, אני לא מבין על מה המריבה. שתי המכוניות הן לא בדיוק שיא האקזוטיקה, ולא אמורות לרגש יותר מדי. סה"כ שתי סופר מיני מודרניות שעושות את העבודה שלהן היטב - להעביר את בעליהן מנקודה A ל-B, כאשר עדיף שגם נקודה A וגם B יהיו בתוך העיר.

לא צריך לצאת מפרופורציות.

פורסם

מידן, יש צדק בדבריך - גם אני לא אהבתי להיכנס עם האיביזה לא מעט פעמים בגלל אותן התקנות לקויות. ואכן, הבעיות נגרמות אך ורק כתוצאה מהתקנות לקויות - עובדה שבחו"ל לא יודעים על מה אני מדבר בכלל ואין שום תלונה לגבי שום בעיה "בעיה" שהחבר'ה העלו פה. גיא, באותה תקופה (רגעית וקצרה) - האיביזה הייתה האופציה הטובה ביותר (לדעתי), לא האופציה הטובה ביותר בכלל. נעזוב את האיביזה בצד - היא הייתה אכזבה בלא מעט מובנים, בעיקר מבחינת האמינות. והפביה בהחלט יותר טובה - תקרא מעט מבחנים מחו"ל ותחזור אלי - הפביה גם ניצחה פעמיים (ב"אוטובילד" וב"אוטומוטור-אונד-שפורט") את האיביזה החדשה (שכולם מצפים ממנה לגדולות [תמיר?]). חוצמזה, אני מכיר את היתרונות והחסרונות שלה ומודה בהם (המנוע הקולי לעיתים מידי, המוניטין הלא מי יודע מה, הנוחות היחסית נוקשה. ויודע מה? זה בכלל לא מפריע לי. לגבי הסוויפט - אתה טועה. לסוויפט יש את הבעיות שלה (בלמים שנשחקים אחרי 10K, בעיות צבע) ואני חושב שהן מעט קריטיות אפילו, אבל אני עדיין מעדיף אותה על ה-2, שהיא פשוט מזעזעת לטעמי ולא התחברתי לשומדבר בה. גיא, אתה תמשיך להנות לך ביפנית האפורה שלך (תרתי משמע) ואני אהנה לי מהצ'כית-גרמנית הכחולה וה"לא אמינה" שלי.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6471 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...