Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6468 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הפאביה היא המכונית הכי טובה בקטגורית המחיר שלה.

עד ה120+ לא תמצא משהו יותר טוב ממנה.

בתמונה הכללית היא לוקחת.

רק תחסוך מעצמך את ההתקנות המקומיות

הפאביה נמכרה.:-(

 

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לא נורא, כך תגיע לסטטוס של רכב אספנות יותר מהר.

 

כן הא..

עם כמות הק"מ שאני נוסע בשנה (כ- 7000 ק"מ בקושי), לפי רמת האחזקה שלי והשמירה על הרכב וכמות השנים שאני מחזיק כל רכב, ייתכן שאגיע לאספנות גם בלי שום קשר למס', מי יודע...

 

לפותח השרשור: כתגובה למישהו ששאל שאלה דומה בה"פ- סיכמתי את דעתי האישית לגבי כל רכב, אני מעתיק גם לכאן עם שינויים קלים כדי להיות ברור יותר:

 

- פיאט גרנדה פונטו: מנוע חלש (8 שסת'), שירות במוסכים מזעזע, אין חלונות חשמל אחוריים, אין חישוקי סגסוגת, תיבת הילוכים רובוטית.

- טויוטה יאריס: תיבה רובוטית.

- אופל קורסה: מחיר יקר, תיבת הילוכים רובוטית.

- מאזדה 2: עיצוב "צעקני" מידי, איכות חומרים לא טובה.

- פיג'ו 207: מחיר יקר משמעותית ללא הצדקה ושללתי עקב ניסיון רע מאוד עם פיג'ו חדשה.

- רנו קליאו, סיטרואן C3: שללתי עקב ניסיון לא טוב עם רכבים צרפתיים, ראה למעלה.

- הונדה ג'אז: דגם חדש יגיע בקרוב ולכן אין טעם לקנות את הנוכחי.

- סוזוקי סוויפט: דיווחים על בעיות קשות בצבע הרכב, קטנה, עיצוב לא יפה.

- פולקסווגן פולו: איטית בהאצה מ- 0 ל- 100 במנוע 1400. במנוע 1600 המחיר יקר מאוד.

- יונדאי גטס ושברולט אוואו- תאמינו לי שאין צורך להרחיב, מבחינתי הם לא נקראים "מכוניות".

 

לכן נשארה רק הפאביה שלא מצאתי עליה כלום.

פורסם
הפאביה היא המכונית הכי טובה בקטגורית המחיר שלה.

עד ה120+ לא תמצא משהו יותר טוב ממנה.

בתמונה הכללית היא לוקחת.

רק תחסוך מעצמך את ההתקנות המקומיות

 

אם מגיעים לתקציב של 120K, אפשר לעלות לקבוצת הקומפקטיות, שיותר מתאימה למשפחה בת 3 אנשים בגודל מלא, פחות או יותר.

פורסם
הפאביה היא המכונית הכי טובה בקטגורית המחיר שלה.

עד ה120+ לא תמצא משהו יותר טוב ממנה.

בתמונה הכללית היא לוקחת.

רק תחסוך מעצמך את ההתקנות המקומיות

טוב שלא אמרת שעד ה-500K+- אין משהו יותר טוב ממנה...

ב-120+ כבר אפשר לרכוש קומפקטית כמו פוקוס, מגאן, C4, גולף, I30 וכו'...

פורסם

אבל שמתי לב שיש סוג של "בעיה" בפאביה עם הרמת גימור "ספורט".

בגלל התמיכה בצדדים של הגב, אדם שמן לא יוכל לשבת שם.

 

אם אני ארצה לקחת אדם שמן טרמפ מה אני אגיד לו? "סלח לי, אתה לא נכנס כאן, אתה שמן מידי... זה דגם ספורט המיועד אך ורק לאנשים ספורטיביים"?? :-D

פורסם
הפאביה היא המכונית הכי טובה בקטגורית המחיר שלה.

עד ה120+ לא תמצא משהו יותר טוב ממנה.

בתמונה הכללית היא לוקחת.

רק תחסוך מעצמך את ההתקנות המקומיות

 

אני מקווה שהיבואן משלם לכם אחוזים בשביל לרשום כ"כ הרבה שטויות בשרשור אחד.

כן, יש לי פאביה. וכן, זה רכב טוב מאוד, אחד מהטובים ביותר היום בקטגוריה.

אבל לא, זה לא רכב מושלם. ואתם צריכים להתעורר מהחלום שאתם נמצאים בו ולהבין שיש אנשים עם דרישות שונות ומשונות שיכול להיות שרכבים אחרים כגון סוויפט או מאזדה2 יתנו תמורה יותר טובה לדרישות.

כיום לא ניתן להגיד שרכב X הוא הרכב הכי טוב בקטגוריה מכיוון שיש אנשים שמחפשים בטיחות ולכן רכב A יתאים להם יותר מרכב B למרות שרכב B זול יותר, מגיע עם אבזור יותר עשיר, מרווח יותר וביצועים טובים יותר.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
שלום :)

החלטנו להחליף אוטו לאוטו חדש, חשבנו על סקודה פאביה בתור אוטו חדש, אולם רציתי קודם להתייעץ האם יש מכוניות עדיפות באותו סכום כסף [+-].

הדברים שחשובים מאוד הם בטיחות, נוחות נסיעה ותא מטען גדול.

אנחנו משפחה של 3 אנשים ככה שאין צורך במכוניות גדולות, במיוחד שאמא שלי לא מסתדרת עם מכוניות גדולות יותר מדי.

שים לב שהפאביה נמכרה בהנחה של 10 אלף במועדון "חבר". אני הייתי דורש הנחה גדולה מהמחירון.

אישית, לא הייתי קונה אוטו במחירון, שנמכר לאנשים אחרים בהנחה כו גדולה.

פורסם
את הדעות הקדומות שלך תשאיר לעצמך ותחסוך מאיתנו. תודה.

 

לכל אחד יש את הדעות שלו והייתי שמח אם היית עונה לעניין ולא באופן שמרמז על זלול מצדך !

כל אחד יש לו את הדרישות שלו ממכונית ולכל אחד יש טעם שונה .

יש לאחותי סקודה 2006 ואני פשוט לא אוהב את האוטו הזה בלשון המעטה

ושלא נדבר כמה פעמים היא הייתה במוסך בגלל ההתקנות בארץ כמו שאתם מגדירים את זה .

האם זה מעיד על חוסר הבנה שקניתי לאחרונה מאזדה ? אני ממש לא חושב כך .

 

האדם ביקש המלצה אבל לא נראה שבאמת אפשר להביע דעה על אוטו אחר כאן למעט סקודה .

 

זאת הדעה שלי . תקבל שיש גם אחרים שחושבים אחרת ממך.

פורסם
את הדעות הקדומות שלך תשאיר לעצמך ותחסוך מאיתנו. תודה.

צודק, אין היום רכב יפני מתחרה בפאביה, אין היום בכלל רכב מתחרה לפאביה.

רק שאלה לידע אישי - כמה עולה גרסאת הספייס ? וכמה הגרסא הרגילה ? (הבסיסיות).

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

לא זוכר כמה עולות גרסאות הבסיס (האצ'בק/סטיישן). 95K עולה "ספורט" 1.6, ידנית.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

http://motocar.co.il/catalog/%D7%A1%D7%A7%D7%95%D7%93%D7%94/%D7%A4%D7%90%D7%91%D7%99%D7%94/2008_%D7%95%D7%9E%D7%A2%D7%9C%D7%94/%D7%A1%D7%A4%D7%99%D7%99%D7%A1/cars.aspx

 

עם מחיר כזה לסטיישן, בהחלט אחד הרכבים הטובים בפרמטר תמורה לשקל.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

WOW - זה זול יותר מהמחיר שהיה בזמן שאנחנו רכשנו את ה"ספורט" שלנו. חבל שהדיזלים יקרים למדי - המחיר קרוב מאוד למחיר של רומסטר ואין ספק מה עדיף. הגיע הזמן לתת לדיזלים מחירים אטרקטיביים יותר (אני אשמח להאצ'בק "ספורט" 1.9TDI).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6468 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...