Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גבר של אשה אחת, הלילה זו את [בוק]


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6481 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התמונות איכותיות ,

אבל הקסנון מוגזם (כמה זה? 8 או 10K?) והג'נט גם.

ובנוסף הדבר שהכי מציק בעין: הפגוש הקדמי.

לא סתם משאירים את החלק התחתון של הפגוש בשחור ולא צובעים אותו בצבע הרכב...

זה לא מתוך קמצנות של היצרן, אלא מתוך פרקטיות.

הייתי מטפל בעניין הזה, כי זה נראה לא טוב.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עם ה300 היית יכול להוציא תמונות הרבה יותר טובות ממה שהעלת.

בתמונה האחרונה נראה כי כל העדשה מלוכלכת ויש עליה כתמים.

 

בן.

Got To love It

פורסם
עם ה300 היית יכול להוציא תמונות הרבה יותר טובות ממה שהעלת.

בתמונה האחרונה נראה כי כל העדשה מלוכלכת ויש עליה כתמים.

 

בן.

 

1.גם עם D70 אפשר להוציא תמונות כאלה זה לא קשור לגוף עצמו.

2.פליירים זה לא כתמים,ישנן תמונות שהסטייל שלהן הוא בכוונה כזה, ואני בטוח שלזה התכוון המשורר/ת.

פורסם

בתמונה האחרונה נראה כי כל העדשה מלוכלכת ויש עליה כתמים.

בן.

 

זה לא כתמים.

FLARE זה המחיר שמשלמים על עדשות זולות.

מאד קשה לייצר ציפויים ואופטיקה שתמנע השתקפות בחשיפה ישירה לאור חזק.

זה מתבטא במחיר למרות שיש לעיתים יוצאי דופן.

פורסם
זה לא כתמים.

FLARE זה המחיר שמשלמים על עדשות זולות.

מאד קשה לייצר ציפויים ואופטיקה שתמנע השתקפות בחשיפה ישירה לאור חזק.

זה מתבטא במחיר למרות שיש לעיתים יוצאי דופן.

 

בוא נגיד ככה - הבחורה שצילמה את התמונה הזו, ממש לא משתמשת בעדשות זולות.

 

הרבה יותר הגיוני שהיא התכוונה שזה יצא ככה.

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

אי אפשר "להתכוון שזה יצא"

 

כשמצלמים מול מקור אור עם עדשה עם ציפויים למניעת FLARE - זה לא יצא.

אם זו עדשה זולה - זה יצא גם אם לא תרצי.

 

מחוץ לזה - למה שמישהו ירצה לצלם ככה תמונה בכוונה?

פורסם

סך הציוד שאיתו צולמו התמונות עומד על כ4800דולר לכל הפחות.

ceyal, זה שאתה יודע לעשות CTRL+C מויקיפדיה לא אומר שאתה מבין משהו בצילום או באומנות או בצילום אומנותי.

בן ה, ההבדל בניינו הוא שלי יש את הציוד הנ"ל ואתה יכול רק לדבר...

 

:wink:

Boris.K

פורסם

קיא

זה שיש לך ציוד יקר לא אומר שאתה יודע לצלם ולפי התמונות רואים שאתה אפילו לא מכיר את היכולות של המצלמה.

אם אתה קורא לזה אומנות אז המצב חמור.

אפילו את כלל השלישים אתה לא מכיר.

 

אתה בכלל מכיר את מי שאתה מדבר איתו?

מי אתה בדיוק חושב שאתה?

 

לא כולם צריכים לזרוק 4800 דולר בשביל לצלם.

מי שיודע לצלם יוציא תמונות מליון דולר בציוד שעולה רבע מזה.

מי שלא - גם אלוהים לא יעזור.

 

לך ללמוד קצת את יסודות הצילום ובעיקר את נושא הצמצם ועומק השדה במקום לעלוב באנשים.

 

תנסה להבין וללמוד איך הופיע לך פלייר בצילום ואיך נמנעים מזה במקום להתנשא

 

 

וטיפ אחרון בשבילך.

תפתח את עיתון ירושלים היום ותבדוק מי הצלם שזכה במקום שני בתחרות צילום של גשר המיתרים

הוא היה התלמיד שלי.

 

קופי פייסט? אני החזקתי מצלמה כשהחליפו לך טיטולים

פורסם

דרך אגב, אני כבר שבוע שואל את עצמי : מה לעזאזל המשמעות של הכותרת הזאת....

 

מר קיה, מוזר שאתה מזלזל באחרים בלי לדעת מה יכולתם בצילום...

זה כמו שאנשים יתחילו לזלזל בך על זה שאתה קרוי על שם פחנוע כמו קיא בלי לדעת מה הידע שלך ברכב.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

B-TON

שים לב שאף אחד לא דיבר על איכות ורמת הצילום של האדון וזה היה ביודעין. לא היתה כאן ביקורת צילומית.

אני דיברתי על בעיית ה FLARE בעדשה.

 

זה שהאדון החליט לרדת לפסים אישיים ולהעליב לא רק אותי אלא גם אחרים לא הותיר לי ברירה

פורסם
אי אפשר "להתכוון שזה יצא"

 

כשמצלמים מול מקור אור עם עדשה עם ציפויים למניעת FLARE - זה לא יצא.

אם זו עדשה זולה - זה יצא גם אם לא תרצי.

 

מחוץ לזה - למה שמישהו ירצה לצלם ככה תמונה בכוונה?

 

יש אנשים שאוהבים להשתמש בפגמים כדי ליצור אומנות.

 

מהרגע שאתה שואל למה לעשות משהו, אין לך מושג מה זו אומנות.

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.


×
×
  • תוכן חדש...