Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8216 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה אני צריך לעשות ולמי אני צריך להודיע אם אני רוצה:

לשנות מידה של הצמיג.

לשנות את הרוחב שלו.

ולשים מגנזיום?

אגב איך אני יוכל לשים מגנזיום שהוא לא "מקורי" של סוג רכב?

פורסם
מה אני צריך לעשות ולמי אני צריך להודיע אם אני רוצה:

לשנות מידה של הצמיג.

לשנות את הרוחב שלו.

ולשים מגנזיום?

אגב איך אני יוכל לשים מגנזיום שהוא לא "מקורי" של סוג רכב?

 

על כל שינוי ברכב, ובכלל זה גם שינוי מידת צמיגים יש להודיע לרשות הרישוי.

ניתן לבצע פעולה זו גם במכוני הרישוי.

יש להתייצב עם הרכב והצמיגים מורכבים.

לא כל שינוי ניתן לבצע ולרשום, הכל תלוי באם לרכב מאושר המידה בה הנך חפץ.

ניתן להרכיב לרכב חישוקי סגסוגת של כל יצרן שתחפוץ.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

יש לי סקסו 1.4 שנת 97.

עד לאיזה גודל אני יכול להעלות?

איזה רוחב?

 

ועוד דבר. כשאני קונה צמיג, איך אני יודע שהוא צמיג איכותי?

פורסם

מה התקציב שלך ? התקציב כולל חישוקים וצמיגים ?

לאיזו מידה אתה רוצה להגיע ?

 

יש המון יצרנים והמון סוגים.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
יש לי סקסו 1.4 שנת 97.

עד לאיזה גודל אני יכול להעלות?

איזה רוחב?

 

ועוד דבר. כשאני קונה צמיג, איך אני יודע שהוא צמיג איכותי?

 

ראשית באיזו מידה הרכב נעול כרגע :?:

 

באם ברשותך ספר הרכב, תוכל לעיין בו ומצוא מידות חליפיות לשלך.

לעיתים גם ישנה מדבקה על אחת מקורות(עמודים) של דלת הנהג עם פירוט המידות.

באם לא מצוי ברשותך אחד משני מקורות מידע אלו, פנה לאחד ממכוני הרישוי במקום מגוריך ותבדוק עימם על המותר לרכבך.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
יש לי סקסו 1.4 שנת 97.

עד לאיזה גודל אני יכול להעלות?

איזה רוחב?

 

ועוד דבר. כשאני קונה צמיג, איך אני יודע שהוא צמיג איכותי?

 

ראשית באיזו מידה הרכב נעול כרגע :?:

 

באם ברשותך ספר הרכב, תוכל לעיין בו ומצוא מידות חליפיות לשלך.

לעיתים גם ישנה מדבקה על אחת מקורות(עמודים) של דלת הנהג עם פירוט המידות.

באם לא מצוי ברשותך אחד משני מקורות מידע אלו, פנה לאחד ממכוני הרישוי במקום מגוריך ותבדוק עימם על המותר לרכבך.

 

עמית

 

בעיקרון לדעתי הרכב נעול על 165/70/13 (או 165/65/14 שלא סביר)

 

מידה מקסימלית היא 185/55/14

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
בעיקרון לדעתי הרכב נעול על 165/70/13

 

מידה מקסימלית היא 185/55/14

 

צודק בקשר לגודל... תודה בקשר לגודל המקסימלי!

 

אגב אם כבר מחירים. כמה יעלו 4 צמיגי (5 אם לקנות רזרבי) בגודל הזה?

מחיר ממוצע..?

לא כולל מגנזיום...

פורסם

עד כמה שאני יודע את גודל החישוק א"א לשנות מכיוון שהוא משנה את

זוויות ההיגוי.

לגבי רוחב הצמיג אני חושב שמידה מעל או למטה מותר.

פורסם
בעיקרון לדעתי הרכב נעול על 165/70/13

 

מידה מקסימלית היא 185/55/14

 

צודק בקשר לגודל... תודה בקשר לגודל המקסימלי!

 

אגב אם כבר מחירים. כמה יעלו 4 צמיגי (5 אם לקנות רזרבי) בגודל הזה?

מחיר ממוצע..?

לא כולל מגנזיום...

 

חבל שלא בצעת חיפוש, אבל הפעם אני אעזור לך, להבא תבצע חיפוש.

 

מחירים ממוצעים לצמיגים בינוניים - טובים נע בין 1500 ל 2500

 

עם אתה מחליף את החמישי תוסיף בערך עוד לפחות 400 ש"ח על צמיג.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
עד כמה שאני יודע את גודל החישוק א"א לשנות מכיוון שהוא משנה את

זוויות ההיגוי.

לגבי רוחב הצמיג אני חושב שמידה מעל או למטה מותר.

 

ניתן לשנות את החישוק הן בקוטרו והן ברוחבו.

כמובן שיש להתאימו להוראות היצרן, וכן לבצע כיוון פרונט לאחר השינוי.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
מה המידה מקסימום שאפשר לשם ב 106 S16

ניראה לי שהרכב נועל 15 אינץ

אני יכול יותר מי זה?

 

מידת המקס' - ראה ערך סקסו כפי שנרשם לעיל.

 

לא ניתן להרכיב מעבר ל- 15".

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
הרכב שלך נועל צמיגי 14" במידה 185/55

וזו גם המידה המקסימלית המותרת ללא "אישורים מיוחדים..." :wink:

 

נ.ב, ראיתי בארץ סקסו מונמכת עם ג'נטים 16". לא יודע בקשר לאישורים, אבל זה נכנס פנימה :onfire:

:lol::lol::lol:

 

אני מת לשפר את הסאקסו שלי שעדיין לא ממש שלי! אבל אין לי כסף! :?

פורסם

מעבר לזויות ההיגוי שינוי קוטר הצמיג משנה את המומנט המועבר לכביש

צמיג בקוטר גדול יצרוך יותר מומנט ולהיפך.ז"א שצריך להתאים גם את

הרכב ולא רק זויות ההיגוי.

כך שעדין אני חושב שאסור.

×
×
  • תוכן חדש...