Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6496 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר ניסיון גניבה כושל ומעצבן ביותר שברו את הכיסוי פלסטיק מתחת להגה והסוויץ וגם זרקו לי את תיבת הפיוזים אז אני זקוק נואשות לשני החלקים האלה. הרכב ידני 92 tzs 1600. מי בכלל רוצה לגנוב bx בימים אלה? אם למישהו מחובבי הסיטרואן יש את החלקים אני מוכן כמובן לשלם. תודה מראש אייל.

פורסם

בדוק אצל מוסך שיש לו הרבה (יחסית) מכוניות BX לפרוק וגם כאלו שבטיפולו, "המוסך של גבי"

שברח' החרושת 17 א.ת מורשה רמת השרון, טל' 03-5409736 ובקש את גבי או את ארבל ואני מקווה שיהיה להם חלקים אלו.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

קצת סוטה מהנושא המקורי של ההודעה.

 

מזכרונות הילדות שלי אני זוכר שה- BX היתה הרכב הנוח ביותר שנסעתי בו עד היום אני לא מצליח לחשוב על רכב נוח כמוהו. איך היא בהשוואה למכוניות של היום (נניח הC4 או המגאן)? האם היא באמת אחד הרכבים הנוחים שייותרו או שאולי זו סתם נוסטלגיה בסגנון "כבר לא מייצרים אותם היום כמו פעם"?

פורסם

אמיתי לגמרי

הייתה לי BX ,אחר כך ZX והיום C4

הC4 הרבה יותר נוחה מבחינת ישיבה גבוהה,מרווח ומושבים מעולים

מבחינת מתלים היא לא קרובה אפילו לZX ולBX

אבל אם תקח לדוגמא BX ו 405 מאותה שנה לא מאמין שההבדל מורגש בכלל מבחינת מתלים

מה גם שהייתי מוותר על הBX רק בגלל האמינות הנוראית גם כשהן היו חדשות

חוץ מזה לBX יש זויות גלגול די גדולות וזה לא תמיד נחמד בסיבובים-המתלים פשוט רכים מידי.

למרות שהאוטו יציב בצורה מדהימה בכל מהירות ובכל תנאי כביש כמעט.

פורסם

תודה רבה לכולכם רפי וארנון עכשיו יש לי שני מקומות מהם להביא את החלקים צריך רק לבחור לאן לנסוע. המון תודה על האכפתיות. דרך אגב bx עם מערכת הידראולית תקינה היא נוחה מאוד גם לפי סטנדרטים עכשוויים, והכסאות שלה בדור השני הם מדהימים לדעתי וטובים מהרבה מכוניות חדשות.

×
×
  • תוכן חדש...