Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6505 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

ברצוני לשדרג את הברלינגו 2000 שלי בתקציב מוגבל משהו, כאשר התכנית היא להחליף את הרדיו דיסק המזדקן

בקלריון DB176 ואת הרמקוליים הקדמיים המקוריים (והזוועתיים) ברמקולים דנדשים ב-200~250 ש"ח - הכל ייקנה

דרך זאפ וייעבור לאיזה מוסך על מנת שיתקין לי (לא מאמין שאני אצליח ללמוד את כל עניין ההתקנה לבד).

הבעיה היא שגם אחרי חיפוש פה בפורום וגיגול קצר לא הצלחתי להבין מה גודל הרמקולים בברלינגו.

יש לצצין שאין לי שמץ איפה המנואל.

אודה לכם מאוד אם מישהו יואיל בטיבו לתת לי את מידת הרמקולים ורמקולים ממולצים.

כמו כן כל הצעה, הערה, נאצה תתקבל בברכה.

בתודה מראש, עומר.

פורסם

אז אתה אומר זאת לא בעיה להרכיב את זה לבד? (בתור אחד שאין לא שום נסיון ברכב או בחשמל, אבל בטח לא טכנופוב)

אגב אני רואה שאתה גר בנצרת עלית, יש לך איזה מוסך טוב שאתה ממליץ עליו מהאיזור?

 

עריכה: בעניין הרמוקלים, אני רוצה את המינימום בגבולות הנורמלי - כלומר 200+ ש"ח.

×
×
  • תוכן חדש...