Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6487 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בנאדם שאפשר להגיד די אובססבי לשמשה וסימנים מאוד מפריעים לי, במיוחד בנסיעה מול השמש או בלילה עם הלחות בארץ כל סימן קטן מפריע.

 

עם מה אתם ממליצים לנקות את השמשה כך שלא ישארו סימנים?

 

עם ג'ילדה- ניסיתי עדיין נישארים סימנים.

סמרטוט עם חומר ניקוי לחלונות- משאיר סימנים.

מטליות מיוחדות לניקוי חלונות ,קניתי באוטו דיפר גם של טרטל וגם של דלק, עדיין נישארו סימנים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא חשוב באיזה חומר אתה משתמש,

את החלון תייבש היטב עם נייר עיתון.

אחרי חומר הניקוי, סמרטוט, ג'ילדה, אני לוקח עיתון יומי רגיל (לא את החוברות שיש בהן דפים מבריקים), ופשוט מנגב את החלון היטב היטב, ממש על גבול השיפשוף (חזק, אבל לא חזק מידי, אחרת העיתון מתחיל להתפורר ונשארים פירורים על החלון).

לא נשאר שום סימן.

זה טוב גם לחלונות בבית.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
אני בנאדם שאפשר להגיד די אובססבי לשמשה וסימנים מאוד מפריעים לי, במיוחד בנסיעה מול השמש או בלילה עם הלחות בארץ כל סימן קטן מפריע.

 

עם מה אתם ממליצים לנקות את השמשה כך שלא ישארו סימנים?

 

עם ג'ילדה- ניסיתי עדיין נישארים סימנים.

סמרטוט עם חומר ניקוי לחלונות- משאיר סימנים.

מטליות מיוחדות לניקוי חלונות ,קניתי באוטו דיפר גם של טרטל וגם של דלק, עדיין נישארו סימנים

 

אחרי הנקיון הראשוני, הנקיון של הלכלוך הגס, שפריץ עדין של נוזל ניקוי חלונות, לנגב עם נייר עיתון בעדינות.

במידה ונשארו סימנים של חומר הניקוי, לעבור עם סמרטוט מכותנה 100%, לצורך העניין גופיה לבנה פשוטה (נו, כמו של הערסים? זאת שהם מלבישים על המושבים הקדמיים של הרכב?).

חשוב שהגופיה תהיה נקיה לגמרי, והבד רך מאוד (רצוי גופיה חדשה שטרם נלבשה).

עובד פיקס.

:puzzled:
פורסם

לא סתם אמיר שליט שם נקודה בסוף התגובה שלו, כי באמת אין צורך להוסיף.

נייר עיתון ושפריצר נוזל לחלונות עושים את העבודה הכי טוב.

פורסם

עיתון. נעשה סקר?

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

שטיפה רצינית עם מגבת/סמרטוט/כל אילתור אחר.

ניקוי שגרתי עם מגב כמו שיש בתחנות דלק+דלי מלא במי ברז עם נוזל קנוי לניקוי שמשות.

 

הניקוי הפנימי הוא הבעייתי, שם אי אפשר כל כך לשטוף, אז רק סמרטוטים עדינים עם חומר ניקוי עדין מאוד יעזרו.

Xbox12341

פורסם
או לחילופין, מטלית מיקרופייבר במקום הגופייה.

 

איפה קונים מטליות כאלה?

 

העיתון לדעתי הורס את הזכוכית, ניסיתי פעם ברכב ישן והשמשה היתה נראית עם סימני שריטות מול השמש.

פורסם

רועי,

 

אם העיתון הורס, הייתי צריך לראות זאת על שמשות הרכב שלי.

יכול להיות שמרוב שהעיתון ניקה כל-כך טוב, פתאום הבחנת בשריטות שהיו שם קודם לכן :wink:.

 

ולבקשתך - יש המצאה חדשה שקוראים לה גוגל, ולרוב היא עונה על שאלות מיידית:

http://www.google.co.il/search?as_q=&hl=iw&num=100&btnG=%D7%97%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A9+%D7%91-Google&as_epq=%D7%9E%D7%99%D7%A7%D7%A8%D7%95%D7%A4%D7%99%D7%99%D7%91%D7%A8&as_oq=&as_eq=&lr=lang_iw&cr=&as_ft=i&as_filetype=&as_qdr=all&as_occt=any&as_dt=i&as_sitesearch=&as_rights=

תעיין קצת בחיפוש, יש גם מכירת מטליות.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
איפה קונים מטליות כאלה?

 

העיתון לדעתי הורס את הזכוכית, ניסיתי פעם ברכב ישן והשמשה היתה נראית עם סימני שריטות מול השמש.

 

כל סופרמרקט במחלקה של מוצרי ניקיון.

פורסם
רועי,

 

אם העיתון הורס, הייתי צריך לראות זאת על שמשות הרכב שלי.

יכול להיות שמרוב שהעיתון ניקה כל-כך טוב, פתאום הבחנת בשריטות שהיו שם קודם לכן :wink:.

 

ולבקשתך - יש המצאה חדשה שקוראים לה גוגל, ולרוב היא עונה על שאלות מיידית:

http://www.google.co.il/search?as_q=&hl=iw&num=100&btnG=%D7%97%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A9+%D7%91-Google&as_epq=%D7%9E%D7%99%D7%A7%D7%A8%D7%95%D7%A4%D7%99%D7%99%D7%91%D7%A8&as_oq=&as_eq=&lr=lang_iw&cr=&as_ft=i&as_filetype=&as_qdr=all&as_occt=any&as_dt=i&as_sitesearch=&as_rights=

תעיין קצת בחיפוש, יש גם מכירת מטליות.

.

 

השמשה לא היתה שרוטה לפני כן, עכשיו שאני מדבר על אותו הרכב אני אומר ישן אבל אז הוא היה בסל הכל 3 שנים על הכביש בקושי, ולכן אני מפחד לקחת סיכון עם הרכב שלי שכרגע בן3 חודשים


×
×
  • תוכן חדש...