Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6504 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב !

אני חדש בתחום ורציתי לדעת אם תוכלו לתת לי מידע (חסרונות ויתרונות) לגולף פולו 1.4 אוט' החדשה..

מרווחת ? אמינה? שומרת על המחיר ? סוחבת ? צריכת דלק ?

 

העניין הוא שההורים כמעט סגורים על קנייה של המכונית דרך "חבר".. ונראלי שהם ממהרים מדיי עם ההחלטה, רציתי לדעת מה יש לחבר'ה מנוסים להגיד :]

 

תודה רבה לעוזרים ;]

פורסם

הפולו מגיע היום עם מנוע וגיר משודרג שהוחלף מאמצע 2008.

מנוע 80 כ"ס עם גיר' טיפ' מחולק ל6 היל' קידמיים (ייתרון בזמינות כוח וחיסכון בדלק). סוחבת משמעותית על הדגם המוחלף!

צריכת דלק ממוצעת של 14.49 ק"מ לליטר.

אשמח לעזור בפרטים מעמיקים בה"פ.

בהצלחה .

עומר.

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

חח כן מן הסתם התכוונתי לפולו :]

 

והממ.. ממה שהבנתי וקיבלנו בקטלוג - זה 75 כ"ס . ותאמת שהייתי שמח לקבל מידע משהו קצת יותר אובייקטיבי- no offence .

 

תודה למשיבים. :]

פורסם

והממ.. ממה שהבנתי וקיבלנו בקטלוג - זה 75 כ"ס . ותאמת שהייתי שמח לקבל מידע משהו קצת יותר אובייקטיבי- no offence .

 

תודה למשיבים. :]

 

אין בעיה . אתה צודק.

רק שאני נותן לך נתונים נטו ועובדה שקיבלת נתונים לא נכונים!

כנראה שקיבלת את הקטלוג הישן... (ה75 כ"ס עם גיר אוט' - לא טיפ' 6...)

ממליץ לך להרים טלפון\להגיע לאולם ולוודא מה שקראת מעל התגובה שלך... NO OFFENCE :idea:

 

בהצלחה :-).

עומר.

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם
שלום רב !

אני חדש בתחום ורציתי לדעת אם תוכלו לתת לי מידע (חסרונות ויתרונות) לגולף פולו 1.4 אוט' החדשה..

מרווחת ? אמינה? שומרת על המחיר ? סוחבת ? צריכת דלק ?

 

העניין הוא שההורים כמעט סגורים על קנייה של המכונית דרך "חבר".. ונראלי שהם ממהרים מדיי עם ההחלטה, רציתי לדעת מה יש לחבר'ה מנוסים להגיד :]

 

תודה רבה לעוזרים ;]

דרך "חבר" כדי פאביה 1.6 אוטו' אלאגנס ב 96 אלף. תמורה עדיפה.

×
×
  • תוכן חדש...