Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6498 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם חברים יקרים.

אני עומד ליפני קניית רכב,מסוג סיאט איביזה שנה 1994 מנוע 1600.

משופרת במקצת .

רציתי לדעת או לקבל חוות דעת של מישו שמבין ,מה אני בודק באת קניית הרכב,איך אני בודק

וכו'......

אם זה רלוונטי אז הנה קישור של המודעה:

http://www.yad2.co.il/Cars/hotPicDetails.php?CatID=1&SubCatID=7&CarID=808023

מקווה מאוד לאזרה מצד הפורום.

תודה רבה

פורסם

אני לא הייתי קונה אותו. רכב ישן שמשופר בצורה כזאת (מוחצנת) מתאים לאנשים מסויימים שחושבים שזה רכב ספורט והולכים לקרוע אותו ולהתעלל בו.

פורסם

היתה לי כזו לפני כמה שנים ( 94 , אבל בלי כל השיפורים....)

 

היא נסעה לא רע יחסית היתה חסכונית ודי נתנה תמורה לעומת כמה שעלתה.

 

אם אני זוכר טוב מהבעיות שלי היו ( זה היה די מזמן ) תבדוק טוב קלאץ והיגוי.

 

סהכ נראית נחמד.

פורסם

אפילו אם הוא היה דורש 10 אלף לא הייתי רוכש את הרכב.

אני בטוח במאה אחוז שהרכב עבר התעללות קשה והבעלים חושב שזה רכב ספורט, וגם תראה איך הרכב נראה.

 

:splat:

פורסם
אפילו אם הוא היה דורש 10 אלף לא הייתי רוכש את הרכב.

אני בטוח במאה אחוז שהרכב עבר התעללות קשה והבעלים חושב שזה רכב ספורט, וגם תראה איך הרכב נראה.

 

:splat:

סתם שאלה לידעע כללי יש לך רכב?:|

פורסם
פיני, אם אתה חושק ברכב דומה אני מציע שתקנה אחד במצב אורגינלי ועם עוד קצת השקעה תשפר אותו לבד.

אני מסקים איתך אחי,אבל זה רכב ראשון שלי ואני לא ממש מתכוון לימכור אותו ואתה יודע כנירא מניסיון הרכב הראשון יעבור כלכך הרבה בעיות(אפילו אם הוא חדש)אז אני לא ממש רוצה להשקיע

פורסם

חברים תודה רבה.!

היום היתקשרתי אליו והוא אומר לי שהוא שפך מנוע .ביטלתי תקניה .

ויש סיאט אחרת פה בערד שחורה ניראת מושקעת,מגנזיום של OZ 14 אינץ' באישור,אגזוז לחץ דרגון באישור,מנוע חדש מיבוא אישי מגרמניה,ניראת בלי מכות,שנת 98,יד2, 200 אלף קילומטר.

הבחור רוצה 18 אבל מוכן לרדת ל 17 ויש לו מערכת (בתשלום היום אני בודק אותה אני יגיד איזה )

מה אומרים?

נ.ב

תודה מראש על האזרה

ושוב תודה רבה על זה שאמרת לי לא ליקנות את הסיאט הראשונה תודה אחים שליי!!!

פורסם

אני שמח שהיא שפכה מנוע לפני שקנית אותה, ניצלת :)

לגבי האיביזה השנייה, אני לא אשקר לך, גם לגביה אין לי הרגשה טובה.

אל תתעקש לבחור מכוניות שמועדות לפורענות, תקנה רכב סטנדרטי ופשוט יותר. אתה יכול להשיג יופי של רכבים הרבה יותר מהנים ואמינים מהאיביזה בתקציב שלך.

פורסם
אני שמח שהיא שפכה מנוע לפני שקנית אותה, ניצלת :)

לגבי האיביזה השנייה, אני לא אשקר לך, גם לגביה אין לי הרגשה טובה.

אל תתעקש לבחור מכוניות שמועדות לפורענות, תקנה רכב סטנדרטי ופשוט יותר. אתה יכול להשיג יופי של רכבים הרבה יותר מהנים ואמינים מהאיביזה בתקציב שלך.

ואללה אחי אין אנשים כמוך אתה גבר אתה.תודה רבה רבה רבה.

אני מבין שזה כבר לא רלוונטי לפורום הזה(אלה לפורום קניה)

אבל אם יש לך משו נחמד עד 15K בלחץ 20K במצב טוב אז אני פתוח להצעות

ושוב איני יודע איך להודות לך על העצה שלך תודה

פורסם

ממליץ לך על פז'ו 306 (ואם הגודל לא מפריע לך אז פז'ו 106). רכב שמתנהג טוב (מהנה לנהיגה) ונראה מצויין, וגם בתקציב שלך תוכל לקנות אחד משנת 99-2000 שזה שנתון מתקדם יחסית.

יש גם מבחר גדול של פז'ו בשוק ככה שתמיד יהיה לך סיכוי למצוא כאלה שמורות באמת.

פורסם

אני מבין שהאיביזה נראית לך מרווחת מבחוץ, אבל אני מבטיח לך שה-306 מרווחת לפחות כמוה ואפילו יותר.

ה-306 היא בכלל בקטגוריית גודל גבוהה יותר מהאיביזה, האיביזה סופר-מיני וה-306 היא משפחתית.

×
×
  • תוכן חדש...