שלום לכולם
עד שמשרד התחבורה שינה את התקנות ואסר לייבא מארהב רכב שלא יוצר בארהב, קנדה או מכסיכו, הייתי די סגור על לייבא ה 350Z של ניסן,
אחרי השינוי שהם עשו, אני די יכול לשכוח מזה...
אני יכול להביא רכב עד 4 שנים על הכביש, כך שהמחיר מאוד אטרקטיבי ( במיוחד מארהב) , אבל לא מצאתי שום רכב שבא לי במגבלות החדשות,
רעיונות למישהו?
כיוון של קופה \ קבריולט \ ספורטיבי \ קומפקטי
עוד שאלה שקשורה:
אני יכול להביא קורבט 2005 שזה הצורה הכי חדשה , והיא תעלה לי מעט יחסית ( משהו כמו 215K כולל הכל)
מאוד מאוד מפתה במחיר הזה.. אבל נראה לי תענוג יקר ( הקניה עצמה, אחזקה, דלק , ביטוחים )
מה אומרים?