Jump to content

פיני GSXR1000

  • הודעות

    41
  • כאן מאז:

הנקודות של פיני GSXR1000

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

1

מוניטין

  1. חברים באופן בהול רק השבוע מי שיגיע לקחת את הרכב ישלם רק 1K חייב להמכר הרשויות מאיימות על פינוי הרכב ..... בתודה מראש,פבל !
  2. up הרכב עומד ומחכה למי שיקח יש את כל החלקים!!! פרט למנוע שקיים אך לא תקין
  3. הזכרתי שהמחיר ממש מצחיק בהתחשב במצב הרכב? יש גם ספויילר מקורי שלא מורכב מתנה למי שיקח את כל הרכב!
  4. שלום! ברשותי אלפא 33 שלמה לחלקים (חוץ ממנוע שלא עובד) הרכב שמור בצורה יוצאת דופן דשבורד שלם כל הפלסטיקים שלמים ובמצב מעולה בקיצור רכב מאוד מאוד שמור עדיפות למכירת כל הרכב שלם במחיר מצחיק פרטים בפרטי בתודה מראש,פבל!
  5. יגאל דברת איתי לפני שבוע בערך בטלפון אמרת שאתה משפץ אלפא 33 ישנה ואולי תצטרך מספר חלקים עד עכשיו הייתי בטוח שמדובר בסתם בחור מתלהב אבל הרגע גיליתי שאתה הרבה יותר מסתם חובב אלפות את מוזמן תמיד לקפוץ ולקחת כמה חלקים שבא לך מתחייב שזה יהיה המחיר הכי זול שתמצא! בברכה.פבל!
  6. האיטלקים יותר מוכשרים,באלפא שלי למשל (33) מנוע 1500 בוקסר אם 108 סוסים שנשמעים מצויין!
  7. תודה רבה לך . ותודה שערכתם לי את הכותרת,כי ממש לא ידעתי איך ליכתוב את זה.
  8. בשעה טובה אחותי היתחדשה ברכב מסוג פיאט פונטו 1100 שנת 97 ידני. יש לי כמה שאלות. איזה שמן עדיף לשים לו (שמן מנוע)? מה הקיבולת של מיכל הדלק? שאלה קצת דפוקה היכן נימצא המדיד של שמן הגיר ברכב הנל? תודה רבה מראש. חג פסח כשר ושמייח לכל חברי הפורום וכלל תושבי ישראל.
  9. בשעה טובה אחותי היתחדשה ברכב מסוג פיאט פונטו 1100 שנת 97 ידני. יש לי כמה שאלות. איזה שמן עדיף לשים לו (שמן מנוע)? מה הקיבולת של מיכל הדלק? שאלה קצת דפוקה היכן נימצא המדיד של שמן הגיר ברכב הנל? תודה רבה מראש. חג פסח כשר ושמייח לכל חברי הפורום וכלל תושבי ישראל.
  10. אתה יכול לפרט בבקשה מה האופציןת שלי חוץ מ306?
  11. אין באפשרותי לעבוד כמו שאמרתי למעלה אני בצבא. מצאתי משו ב7 אלף ידני פג'ו 306 ניראת טוב מבחוץ מבפנים אני רוצה לנסות לשכנעה אותה
  12. תודה רבה על התגובה. אבל אני כרגע בצבא,ואין באפשרותי "לגרד" כמה אלפים,וזה סכום שאני בצער רב ניפרד ממנו ובקושי. אתה מבין? אולי בכל מיקרא אתה מכיר משהו ? אהה ושחכתי עוד משו ,עדיפות לסדן. תודה רבה
  13. שלום אחים שלי. אני צריך את עזרתכם,אאני מחפש רכב אוטומטי לאחותי עד 6K(למה כל כך זול? כי היא לא נהגת טובה) עדיפות לעזור הדרום. אם מישהו יכול להמליץ לי על רכב טוב אני יודעה לו מאוד. תודה רבה ולילה טוב.
×
×
  • תוכן חדש...