Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מלכודת מוות בכביש - 66


michelmg
שימו לב! השרשור הזה בן 5752 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שבת שלום

 

השבוע גיליתי שבכביש-66 המחבר את יוקנעם עם צומת מגידו החלו בעבודות הקמת גדר קבועה מבטון בין הנתיבים הבודדים לכל כיוון !!

 

לפני זמן מה ,הקימו גדר כזו בחלק קטן מהכביש הנ'ל , בין קיבוץ מגידו לצומת מגידו הידועה-באורך של 1.5 קמ' בערך ! אבל לא יצקו בטון קבוע ,אלא הניחו אלמנטים מוכנים מבטון בדמוי גדר יצוקה כפי שמוכר לנו בדרכים בינערוניות כשיש לפחות 2 נתיבים לכל כיוון ! חשבתי שהדבר נעשה באופן זמני כדי לפתור בעיה דחופה . עלי לציין שמאז ,כל פעם שאני נוסע בקטע הקצר הזה אני חש פחד מפני תאונה,תקלה או כל אירוע סתמי אשר יכול לסגור את עורק התנועה לכיוון אחד מבלי יכולת של רכבי הצלה מלהגיע למקום אם חס ושלום יתרחש דבר מה !!!!

אני לא מצליח להבין איך מהנדסי מע'צ או אחרים נותנים אישור לבניית הגדר הנ'ל כשיש רק נתיב אחד לכל כיוון וללא שוליים כלל? אני חושב שטעות חמורה זו יכולה להביא למלכודת מוות כי הנתיבים הופכים להיות מעין פרוזדור ארוך מאוד כשאין אפשרות לתמרן ולעקוף כל מכשול שיווצר. אנשי הבטחון וההצלה לא יוכלו להגיע למקום במהירות הנדרשת !

אני לא יודע למי להפנות את הבעיה כדי למנוע מחדל זה אשר עלול להיות קריטי בזמן תאונה או סתם תקלה ??!!

תארו לעצמכם מקרה שגרתי ולא מסוכן, בו נהג משאית מחליף גלגל בגלל תקר פשוט !! אין שוליים, והמשאית עומדת וחוסמת הנתיב במשך 15 עד 30 דקות בשעות הבקר והלחץ !!

 

אני חושב שלא צריך דמיון פורה כדי להבין שהבעיה חמורה מאוד !!!

 

מישל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבל שלא קראת על כמות התאונות החזיתיות שהיו בכביש הזה בתקופה האחרונה. היו דיבורים על סגירת הכביש כליל בגלל הרוגים ופצועים רבים.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לשיטתך, יש לבנות קירות בטון בכל מקום שיש תאונות חזיתיות ואין פתרון אחר? אפילו על חשבון מלכודת מוות שמסכנת את הנהגים הרבה יותר!!

 

מה עם בניית נתיב נוסף לכל כיוון? זה פתרון יקר מידי לנהגי הצפון המוזנחים??

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לצד הכביש שטח? אם באמת צריך פינוי דחוף, אפשר לעקוף את כל השיירה דרך השטח. לא נראה לי שזו בעיה גדולה מדי.

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

***בבקשה לא לצטט הודעה מעליך***

 

כמעט לכל אורך הכביש קיים גדר ברזל מסיבית ב-2 הצדדים, לכן תארתי שהנתיב הופך לפרוזדור בו אין אפשרות לברוח או לעקוף או להסתובב!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא אמור להסתובב בקטע הכביש המדובר. בעבר היה בו רק פס הפרדה לבן. זה לא מנע מאידיוטים מלהסתובב, לעקוף וכד'. רמת המינוע בקטע האמור גדלה משמעותית עם פתיחת כביש 6 עד לצומת עירון, וצפוי שעם השלמת הקטע הצפוני של 6, עד למחלף עין תות כמות המכוניות בו תרד חזרה. מדובר בכביש שאישית אני נמנע מלנסוע בו בגלל רמת הסכנה הגבוהה שהכביש מציב בפני.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהגים רבים מתייחסים אל קו לבן צבוע כאל המלצה ולא כאל קיר.

עקב כך הם מרשים לעצמם לעקוף על קו לבן, לסכן את עצמם, את התנועה ממול ואת התנועה שלצידם.

כשנהרגת משפחה וילדים קטנים נשארים יתומים, כולם יודעים לומר שאם היה קיר, התאונה היתה נמנעת.

קו לבן = קיר. זה פתרון זול ומהיר - צריך רק לכבד אותו, כשלא מכבדים אותו, אין ברירה אלא לבנות חיץ קבוע.

אם החליטו בסופו של דבר לעשות קיר למרות המגבלות, כנראה שיש יותר מידי חוצפנים שמסכנים את משתמשי הדרך האחרים.

מישהו כנראה לקח בחשבון את הקטנת הסיכויים לתאונה בכביש עם קיר בטון, לעומת האופציה של הזנקת מסוק במקרה הגרוע ביותר שרכבי הצלה לא יוכלו להתקדם.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים עם שליט ידידנו,

 

אם היו מייחסים חשיבות לקו לבן כנראה שלא היה צריך לבנות קיר.

 

אני יכול להעיד שבהונג קונג יש לא מעט כבישים מהירים בני 3 נתיבים בכל כיוון, שלאורך קטעים ארוכים מהכביש יש קו לבן רצוף שחוצץ בין הנתיבים (שבאותו כיוון נסיעה), והדבר עובד פשוט מעולה,כי אתה יכול לנסוע שקט מתוך ידיעה שאף אחד לא יתפרץ פתאום לנתיב שלך.

 

חבל שבארץ קו לבן משמש כקיר רק בנוכחות ניידת מתנ"א במקרה הטוב,ומאבד כל משמעות כאשר אין כחולים בסביבה (כמובן שלא כולם מתייחסים ככה, אבל יש לא מעט).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חייב לציין, שכאשר שירתתי באיזור ראיתי את התאונות הכי מחרידות שאי פעם ראיתי, יותר מזירות פיגוע, וראיתי גם המון כאלו לצערי. הכביש המדובר הוא מלכודת מוות, מצד אחד עורק תחבורה רציני וראשי, ומצד שני נתיב אחד לכל כיוון. מספיק חוסר שבלנות של טיפש אחד, והכל מתחרבש, תוסיפו לכך שדה ראיה לקוי, ומזג אויר קודר יותר, והתמונה גרועה פי כמה.

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תדאג,כוחות הצלה יגיעו לתאונה בכל מקרה,מקסימום מהצד השני... ולגבי משאית תקועה שתעכב את כל הכביש- זה עדיין עדיף מתאונה חזיתית עם 4 הרוגים כל כמה חודשים בכביש הזה... הכביש הוא פשוט קטסטרופה ולכן הצעדים חסרי תקדים ונועדו להציל חיים מיידית!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

חג שמח לא כל כך

 

הנה זה מגיע !!

 

לצערי נבואות האיוב היום בכביש 66

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3603998,00.html

 

מה יהיה ?? מתי יתעוררו "מומחי מע'צ" ??

 

 

מישל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש כמה צדדים למטבע.

נכון שהתשתיות יכולות למנוע הרבה תאונות, אבל זה לא ישנה את הנהגים שנוסעים לאט מדי וגורמים לאחרים לבצע אכיפות מיותרות, או את אלא שנוסעים 60 ק"מש בנתיב שמאלי, ואתה יכול לקפוץ עד לחלל וחזרה והם לא יבינו שזה גורם לרוב הבעיות על הכביש. מניסיון , הקיר בטון במקרה זה הכרחי אבל אני הייתי שם לכל המפגרים שנוסעים שם כל יום 60 קמ"ש קיר בראש :evil:.

טויוטה קורולה ספייס 2019

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכביש הזה ידוע כמלכודת מוות אף הייתה עליו כתבה יותר מפעם אחת בחדשות

ולצערי הכול מסתכם בכסף אף אחד באמת לא עושה כלום פשוט ביזיון של הממשלה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי דבר אחד להגיד,אם הגדר הזאת היתה קיימת לפני שלוש שנים

אחי הגדול היה יושב היום לידי,ולא מתחת למטר אדמה.

 

אני מסכים איתך שזה אולי מטומטם מה שהם עשו עכשיו אבל זה מע"צ מה כבר אפשר לצפות,

אני יגיד לך שאנחנו קיבלנו דוחות מהנדסים של המדינה,שקבעו שהכביש בכלל לא תקין,השיפוע באחד הסיבובים,ממש לפני צומת מגידו משופע באופן לא תקין,

Skoda Superb Elegance 1.8 TSI

Alfa Romeo 159 2.4JTDm 20V 200hp

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5752 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...