Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6521 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי כמה מטבעות ישנים שזרוקים אצלי באיזה מגירה מגיל קטן ואני צריך את עזרתכם. באיזה שנים השתמשו בכל מטבע שאני אעלה לפה תמונות שלו, כלומר מאיזה שנה ועד איזה שנה...תודה.:-)

dsc00430py9.jpg

 

dsc00431yq8.jpg

 

dsc00433lc4.jpg

 

dsc00435le4.jpg

 

dsc00437he3.jpg

 

dsc00439dt0.jpg

 

dsc00447hy5.jpg

רשום על זה "פרוטה"...

dsc00443um1.jpg

 

זהו. תודה.

פורסם

הלירה הוחלפה בשנת 1980 בשקל והשקל הוחלף בשנת 1985 או 86 בשקל החדש.

אגב שקל חדש אחד שווה היום 1000 שקלים ישנים.

 

אגב השנה בהה הוטבע המטבע היא גם חלק מההטבעה.

 

דוגמאות: תשל"ד - 1974, תשמ"ב - 1982, תש"ל - 1970.

 

שיטת החישוב בגימטריה:

 

הת' הראשונה = 1640 שאר האותיות, ע"פ חישוב גימטרי רגיל.

פורסם

לא כך כך הבנתי איך אני מחשב את שנת המטבע לפי האותיות האלה. אם תוכל לפרט מאיזה שנים האגורה 1, ה10 אגורות שבגדלים שונים וצבעים שונים ומזה הפרוטה הזאת?תודה.:-)

פורסם

דוגמא:

תשל"ד:

 

ת= 1640 (ערך קבוע רק לצורך חישובי שנים)

ש = 300

ל = 70

ד= 4

 

סה"כ ת+ש+ל+ד = 1974

 

פרוטה

 

מידע נוסף מצוי בשפע בויקיפדיה. חפש דרך גוגל.

פורסם
לא כך כך הבנתי איך אני מחשב את שנת המטבע לפי האותיות האלה. אם תוכל לפרט מאיזה שנים האגורה 1, ה10 אגורות שבגדלים שונים וצבעים שונים ומזה הפרוטה הזאת?תודה.:-)

עברת כיתה ג ? למדת באחת שתיים ו...... שלוש (הספר הורוד) את נושא הגיאומטריה ?

אם כן, כנראה שאתה יודע לחשב מספרים לפי אותיות עבריות.

אם לא, כנראה בכל זאת התמזמזת בשירותים עם בנות במקום להקשיב למורה זכריה ובכריה על הטמטומטיקה.

 

 

 

אגב, המטבעות האלה הן משנים 1 עד 132.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

ת= 1640 (ערך קבוע רק לצורך חישובי שנים)

ש = 300

ל = 70

ד= 4

 

סה"כ ת+ש+ל+ד = 1974

 

פרוטה

 

מידע נוסף מצוי בשפע בויקיפדיה. חפש דרך גוגל.

 

גאון -

 

1240 הוא הסכום שצריך להתווסף לחישוב שנים

 

ת = 400

ש = 300

ל = 30

ד = 4

 

 

1240+400+300+30+4 = 1974

 

עברת כיתה ג ? למדת באחת שתיים ו...... שלוש (הספר הורוד) את נושא הגיאומטריה ?

אם כן, כנראה שאתה יודע לחשב מספרים לפי אותיות עבריות.

אם לא, כנראה בכל זאת התמזמזת בשירותים עם בנות במקום להקשיב למורה זכריה ובכריה על הטמטומטיקה.

 

ראשית - זה גימטריה ולא גיאומטריה. שנית - יש אנשים שלא למדו בכיתות נמוכות בארץ ולכן לא יודעים את זה.

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

דווקא לא מזמן מצאתי מציאה מעניינת! כולנו מכירים את האסימון הזה:

Asimon_Israel_postal.jpg

ומי מכיר את זה?

Asimon_50s.jpg

במהלך חפירה ארכיאולוגית במחסן מצאתי את האסימון הנחמד הזה (כמו השמאלי בתמונה) ובפוקס קלטתי שרשום עליו משהו שניה לפני שזרקתי אותו לקופסת שייבות. :lol:

פורסם

ושוב יוליה צודקת .

 

אגב , יש לי אוסף לא קטן של מטבעות ישראל , שאני מקפיד שמכל מטבע תהייה לי כל הטבעה (כל שנה + מיוחדים).

את מה שיש כאן יש לי .

חבר פורום אחד חיפש את סידרת מ' שנים , פנה אלי יש לי .

 

לאו ריידר

שים לב שהאסימון הימני מוטבע על מטבע של 10 פרוטות...

האסימון שיש לך מעניין אותי , אם תרצה שייבה במקום :-).

 

אומי

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

מה הוא ערכם של מטבעות כאלה בשוק? האם יש להם ערך בכלל?

כמה למשל שווים המטבעות של 10 אגורות משנות תשכ"א - תש"ם?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

5 שקלים תשמ"ד שווה 20 אגורות במצב "אקסטרמלי פיין " המטבע הזה לא במצב כזה...

10 שקלים תשמ"ד כנ"ל

10 אגורות תש"ם כנ"ל

0.5 לירה תש"ל שווה שקל באותו מצב ,שוב המצב פה פחות טוב.

1 לירה תשכ"ח כנ"ל

10 אגורות תשל"ח /תשל"ז 0.5 שקל , שוב כשהמצב טוב יותר ממה שבתמונה.

 

טוב אין לי כוח לבדוק את כולם , מה גם שהאחרונים במצב גרוע ביותר .

הבנת את הרעיון הכללי.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

אוספים מכל סוג שהוא (בולים, שטרות וכיו"ב) זה דבר נחמד ורומנטי,

אבל ב-99.9999 אחוזים מהמקרים הם לא מניבים תמורה כספית כל שהיא.

ה-0.0001 אחוזים שכן נסחרים ומופיעים בעיתונים ("נמכר אוסף הבולים

של מלכת בוכריה מהמאה ה-14 ב-3.3 מיליון דולר!!!) הם המיעוט שבמיעוט,

שבכל מקרה נמצאים מזמן בידיהם של סוחרים ממולחים ומיליונרים משועממים

הרואים בהם השקעה - כמו אלה שקונים פרארי רק בשביל למכור אותה במחיר כפול

כעבור 5 שנים.

 

תהנה מהאוסף.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
עברת כיתה ג ? למדת באחת שתיים ו...... שלוש (הספר הורוד) את נושא הגיאומטריה ?

אם כן, כנראה שאתה יודע לחשב מספרים לפי אותיות עבריות.

אם לא, כנראה בכל זאת התמזמזת בשירותים עם בנות במקום להקשיב למורה זכריה ובכריה על הטמטומטיקה.

 

 

 

אגב, המטבעות האלה הן משנים 1 עד 132.

 

חבל, אבל אין לזה שום קשר לגיאומטריה. נסה גימטריה.

פורסם
לאו ריידר

שים לב שהאסימון הימני מוטבע על מטבע של 10 פרוטות...

האסימון שיש לך מעניין אותי , אם תרצה שייבה במקום :-).

 

אומי

האסימון הצטרף לאחיו החדש יותר בצרור המפתחות. אם הוא באמת חשוב לך לאוסף... אני יאלץ לתרום לך אותו. :lol:

×
×
  • תוכן חדש...