Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8223 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם מישהו התנסה בבעיה בגג של ה- gti?

אשמח לשמוע על ניסיון העבר שלכם וטיפים.

כרגע בתהליך הרכבה של המנגנון השגתי תרשים של המערכת אבל את האמת לא הבנתי

הרבה ממנו.

לפי התרשים הבנתי כי יש שני כבלים שאחד מהם אמור להגיע מהמנוע וכשהרכב מכובה

הגג נאטם אוטומטית.

בכל מקרה זקוק לכל עזרה שרק תגיע תודה מראש!

הציעו קבריולט ...

אמרו שהבחורות כבר יגיעו....

 

את האמת צודקים!!!

 

אתה פושע , אתה טרוריסט ,אותך לממשלה...

פורסם

לגבי ה-GTI:

 

לי נשברה הידית, וכשהחלפתי אותה כבר פרקתי וניקיתי את המנגנון.

 

חלון הגג תפוס ע"י כבל, וגם ע"י לחץ אויר שקיים במסילות הגומי שמתחת לזכוכית.

ידית ההפעלה היא מנוף שדוחס בוכנה קטנה. דחיסת הבוכנה מנצלת ואקוםסעפת יניקה / יוצרת ואקום, שמשחרר את לחץ הגומי על הזכוכית, ומשחרר את הכבל.

 

המנגנון פשוט, וכדי שהוא יפעל צריכים להתקיים שלושה דברים:

 

1. מסילות הגומי צריכות להיות ללא חורים (במשיכה בידית כשהגג פתוח, תוכל לראות מבחוץ בגג תקין את מסילות הגומי נשאבות בואקום).

 

2. הבוכנה חייבת להיות אטומה.

 

3. הכבל צריך להיות מתוח, ובמקומו.

 

כדי לפרק את החלקים יש להשתמש במפתח כוכב/מגן דוד.

למרות שהמנגנון מכני, בספר הרכב רשום שעדיף להפעיל את הגג כשהרכב מונע ( :shock: ) .

 

אני מידי פעם גם משמן את מסילות הגומי עם ספריי סיליקון.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

קודם תודה על התשובה...

היום הוא אירגן את המנוף שאמור להתיישב על הידית שמחוברת לחלון.

 

הבעייה שבפיז'ו בני ברק לא מוכנים להתעסק עם זה !

 

אולי יש לך מושג מי יכול להרכיב( כמובן בתשלום)?

הציעו קבריולט ...

אמרו שהבחורות כבר יגיעו....

 

את האמת צודקים!!!

 

אתה פושע , אתה טרוריסט ,אותך לממשלה...

פורסם

מדובר רק בהחלפת הידית ? או בכל המנגנון ?

 

אם רק בידית - אשמח לעזור, זה פשוט ומהיר.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

זה יעזור לנו מאוד

 

 

תודה

הציעו קבריולט ...

אמרו שהבחורות כבר יגיעו....

 

את האמת צודקים!!!

 

אתה פושע , אתה טרוריסט ,אותך לממשלה...

פורסם

מה קורה?

הציעו קבריולט ...

אמרו שהבחורות כבר יגיעו....

 

את האמת צודקים!!!

 

אתה פושע , אתה טרוריסט ,אותך לממשלה...

×
×
  • תוכן חדש...