Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6531 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה הדרישות לרכב?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אם תוסיף קצת כסף, אתה יכול לקנות מזדה 2 חדשה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

טויוטה קורולה -רכב מאוד צעיר....NOT

 

וברצינות אם אתה רוצה שיתייחסו אליך ברצינות תפרט קצת יותר מעבר זריקת שמות של חברות.ככה יהיה "הכי עדיף"

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

אם אתה מדבר ע רכב צעיר מכאן נובע שאתה צעיר?...:roll:

אז ככה, אני לא חושב שאתה צריך למחוק את כל ה 150K שלך.

תנסה ללכת גם על רכב כמה שיותר זול, בטיחותי, מאובזר ובעל עיצוב צעיר.

 

שני האופציות שאני ממליץ עליהן הן:

 

מאזדה 2 דינמיק.

הרכב בגירסה המאובזרת יותר, הבטיחותית יותר, אין כל ספק שעיצוב צעיר קיים ועיצוב יפה מאוד יש להוסיף.

 

הרכב מצויד ב 6 כריות אויר, עם מערכת בקרת יציבות, מחשב דרך, מזגן בקרת אקלים ושלל איבזורים.

 

http://newcar.yad2.co.il/רכב-פרטי/מאזדה/2/21297.

 

 

 

אופציה שנייה, יקרה יותר יוקרתית יותר ולדעתי עם תקציב שלך גם משתלמת זו הפאביה של סקודה.

 

רכב סופרמיני, לפי מיטב ידיעתי היא מרווחת, מאובזרת מאוד, בעלת עיצוב צעיר ואפילו יוקרתי.

 

אמנם רק ארבעה כוכבים במבחני הריסוק, 6 כריות אויר, מערכת לא בקרת יציבות.

 

איבזור עשיר מאוד הכולל סאנרוף, גג צבוע לבן (כתוספת תשלום), חישוקי מגנזיום, מזגן בקרת אקלים ועוד...

 

 

http://newcar.yad2.co.il/רכב-פרטי/סקודה/פאביה%20/22088

 

 

נ.ב דגם ה Elegance הוא המשתלם לדעתי

שלומי.

פורסם

אין דבר כזה גולף גניריישין, גולף יש לו מספר של מנועים שהגניריישין הוא רק רמת גימור. שקשור לאותו מנוע שאתה בוחר

בMK4 היה גניריישין גם במנוע דיזל איזה מנוע אתה מחפש?. יש 1.6 עם גניריישין יש 2.0,1.9 וכ'ו. בדגם החדש, MK5 הוא היה זמין במנועי 1.6 וב2.0. אז אתה צריך יותר לפרט איזה מנוע, אתה מחפש ואם אתה כבר בוחר בגולף אז עדיף שתלך על ה2.0 שהוא יותר חזק וטוב מה1.6.

יניב

פורסם
מנוע 2000

 

ועכשיו איזה שנה אתה מחפש כי יש כמו שאמרתי את הדגם דור 5 הנוחכי ויש את דור 4 שהוא הקודם והיפה יותר לדעתי.

יניב

פורסם

ram4000 אני חייב לציין שכל הודעה שלך עשירה בפירוט מדהים!!!

ועכשיו ברצינות, אם אתה מבקש יחס רציני, תשאל שאלות ענייניות ואל תזרוק סיסמאות באוויר-

מהן דרישותיך מהרכב?

ידני/אוטומאט?

וכו' וכו'.

פורסם
אופציה שנייה, יקרה יותר יוקרתית יותר ולדעתי עם תקציב שלך גם משתלמת זו הפאביה של סקודה.

 

רכב סופרמיני, לפי מיטב ידיעתי היא מרווחת, מאובזרת מאוד, בעלת עיצוב צעיר ואפילו יוקרתי.

 

אמנם רק ארבעה כוכבים במבחני הריסוק, 6 כריות אויר, מערכת לא בקרת יציבות.

 

איבזור עשיר מאוד הכולל סאנרוף, גג צבוע לבן (כתוספת תשלום), חישוקי מגנזיום, מזגן בקרת אקלים ועוד...

 

 

http://newcar.yad2.co.il/רכב-פרטי/סקודה/פאביה%20/22088

 

 

נ.ב דגם ה Elegance הוא המשתלם לדעתי

דווקא הפאביה זולה יותר, והגג הלבן אינו מגיע בתוספת תשלום וכמובן שיש ESP.

רמת גימור ספורט עם גיר ידני מאוד מומלצת.

!AWDSOME

×
×
  • תוכן חדש...