Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6535 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
דווקא הפאביה זולה יותר, והגג הלבן אינו מגיע בתוספת תשלום וכמובן שיש ESP.

רמת גימור ספורט עם גיר ידני מאוד מומלצת.

 

 

אני מצטער על הטעות המרה שנוצרה כאן.

כמובן שיש בקרת יציבות ואני לא ממש זוכר מאיפה הגיע ה''לא'' הזה.

ואפילו אמרו את זה בסרטון של יד 2 שהוספתי לינק שלו.

אני לא ממש מעודכן אבל כשפאביה ר הושקה הגג הלבן היה בתוספת תשלום,

אני לא ממש יודע כיצד זה מתנהל כיום ואם טעיתי אני מתנצל.

שלומי.

פורסם
ועכשיו איזה שנה אתה מחפש כי יש כמו שאמרתי את הדגם דור 5 הנוחכי ויש את דור 4 שהוא הקודם והיפה יותר לדעתי.

יניב

 

אני סגור על הגולף

 

איזה שנתון הכי מומלץ לפי דעתכם?

 

תודה

פורסם
אני סגור על הגולף

 

איזה שנתון הכי מומלץ לפי דעתכם?

 

תודה

 

השנתון הכי מומלץ הוא המדור 4 שנמכר בארץ עד לשנת 04 והוא הכי יפה לדעתי, וכמובן רק במנוע 2.0 או בדור 5 הנוכחי במנועי ה2.0 או ב-1.4 TSI אם מצא יד שנייה רק תציין איזה רכב אתה קונה איזה מנוע, שנה, רמת גימור.

יניב

פורסם

אם אתה כל כך סגור על גולף אז :

קודם כל אל תקנה את ה2.0 הזללן , מה עוד שהוא מעבר לתקציב שלך (162K)

יש היום את ה1.4TSI הפופולרית שיותר חזקה מ2.0,חיסכוניות יותר וגם זולה יותר (140K)

אבל זה רק אם אתה סגור על גולף ורוצה אוטו מהחברה.

פורסם

אני בסוף לא אקנה מהחברה אני אקנה יד שנייה

 

ואני מתלבט כרגע בין גולף v5

 

לבין גולף מנוע 2000

 

שנים בין 2003-2004

פורסם

אוקיי עברתי קצת בפורום בחיפוש

וראיתי תגובות מאוד שליליות על ה v5 ולכן אני יורד ממנו

 

כי אני לא רוצה להידפק

 

מה אתם אומרים על המנוע 2000?

 

 

תודה

×
×
  • תוכן חדש...