Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

KIS 7.0 - מקורי מהקופסא - רשמים.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6541 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים!

 

לאחרונה רכשתי מרשת באג מוצר קספרסקי אינטרנט סקיוריטי. המוצר טוב, אך לפעמים עושה "עבודה מיותרת".

 

נתחיל בכך שהוא מתריע על כל דבר קטן כעל ניסיון חדירה (אם אני מתקין משהו, והוא נרשם ברג'יסטרי, הוא קופץ ועוצר את ההתקנה, או משהו שמנסה לרשום עצמו בספריית DLL הוא גם עוצר את ההתקנה).

 

נמשיך בזה (משהו טוב) שהוא סורק את דפי האינטרנט בפרוטרוט אבל זה דבר שמאט את הגלישה.

 

התקנה ממש קלה, ומובנת. למרות שזה אנגלית, אבל בא עם הדיסק עלון התקנה בעברית, מפורט.

 

הפעלה מאוד מהירה, לא כמו הנורטון (שרשור שפתחתי עליו) שלוקח לו זמן להיטען בהפעלה.

 

יש לקספרסקי מנגנון REAL TIME PROTECTION, שמגן 24/7. יש לו מסנן מיילים, וכן WEB ANTI-VIRUS.

 

בסה"כ זוהי תוכנה מומלצת, וטובה, ואני לא ראיתי טובה ממנה.

 

 

מנחם.

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם

ואם אתה מחפש שיהיה לך משהו חוקי אז זה לנות או חינמי

 

לי יש את המקאפי קורפורייט הוא חינמי, יש לו הרבה יורת פיצ'רים ממה שנרשמו למעלה, הוא סורק מחשבים אחרים ברשת שמותקן עליהם מקאפי, ככה שאם יש לך 2 מחשבים לדוגמא אזס הם בנוסף סורקים אחד את השני שזה גאוני !!

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

מאיפה משיגים את הקורפורייט?

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם

מסתבר ששינו את שמות ההפצה לגרסאות החדשות, אלו הגרסאות החדשות

לא ממש יכול להצביע לך מה מקביל לקורפורייט

 

בכל אופן מה שיש לי זה McAfee VirusScan 8.0 corporate ,בטוח שיצאו גרסאות אחרי זה (לא מפריע לי כי הוא מתעדכן), אולי זה הגיע גם ל 10

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

מנחם, רכשת מקורי הלא כך? יפה. עכשיו כנס לאתר הזה, http://www.kaspersky.com/internet_security_trial ותוריד את הגירסא החדשה של אינטרנט סקיוריטי המכונה 2009. עכשיו, תסיר לגמרי את התוכנה שלך שקנית ותתקין את זאת וכמובן הכנס את המס הסידורי שלך, והרי יש לך גירסא 8 של קספרסקי אינטרנט סקיוריטי... בהצלחה.

TOYOTA RAV4 2.5 HYBRID LIMITED

×
×
  • תוכן חדש...