Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8231 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

באילו מועדונים/פאבים אתם נוהגים לבלות?

 

איזה מוסיקה אתם אוהבים שמתנגנת?

 

באיזה תדירות??

 

**סקר מטעם מועדון ה-DOME**

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

משתנה...

 

אתמול הייתי ב"חממה" בכפר ויתקין.

 

מקום בסדר, אבל פול קטינות. 15-16 :?

 

אהבתי את הסוהו 09. קרוב לנתניה... מקום מושקע ונחמד..

 

לצערי, עוד לא יצא לי להיות באף מועדון בתל אביב, שם הבנתי כל האקשן 8)

פורסם

לחורבה או לאולטרה סאונד + כל מסיבה של הטכניון (ויש הרבה ... ) ..

 

זה יוצא שאני יוצא למסיבה כל שבועיים או משהו כזה ..

יש מצב שאני הולך ליותר בתקופות מסויימות ופחות בתקופות אחרות ...

למשל בשבועיים שלושה הקרובים אני הולך למינימום 4-5 מסיבות ... של חג המולד :twisted:

 

מוזיקה אהובה זה טראנס במיוחד למסיבות ....

CLUBBING גם הולך טוב .. תלוי מה מנגנים :wink:

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

זה משתנה- אבל הכי אהבתי את הזברה והחורבה בחיפה (בכלל אני אישית הרבה יותר אוהב את המועדונים בחיפה מאשר בת"א)

 

אני בערך איזה פעם בשבועיים- פעם בחודש יוצא למועדון +-

 

מוסיקה אהובה- טראקים פסיכדאליים :twisted:

פורסם
זה משתנה- אבל הכי אהבתי את הזברה והחורבה בחיפה (בכלל אני אישית הרבה יותר אוהב את המועדונים בחיפה מאשר בת"א)

 

אני בערך איזה פעם בשבועיים- פעם בחודש יוצא למועדון +-

 

מוסיקה אהובה- טראקים פסיכדאליים :twisted:

 

הזברה זה בחיפה ?!@?

 

חשבתי שאני מכיר את כל המועדונים שם ..!

 

איפה זה? כדאי ?

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

המקומות שאני נוהג לצאת אליהם:

סוהו-עכשיו הקרנף.

החממה,לצוף(אז),פארנויה.

טמפטיישן-הבאר הכי טוב בת"א.

אחרי הבאלקוני והמייקס-פלייס.

פאראדיסו\ההוביט-הבארים הכי טובים באזור זכרון.

סמסרה,יאמבורגר(לאחרונה),ארומה.....

יש עוד דיי הרבה....

 

את מספר הפעמים שיצאתי לדום אפשר לספור על יד אחת(3) ככה שאני לא יכול לאמר שאני הולך לשם באופן קבוע(רק כשיש כניסה מאורגנת או משהו)....אהבתי את המראות שם(פשוט בכל מקום) :lol:

ובכל הפעמים שהייתי שם הביאו את DJ'S הכי טובים ששמעתי.

 

ולשאלה השנייה אני הייתי מעדיף שינגנו רוקכבד! אבל אין מצב שזה יקרה :lol:

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם

מממ בצורה קבועה?

אזימוט / לילינבלום כשהיה

מוסד נדיר ... בימי חמישי.

 

זה בזמן האחרון

מוסיקה במקומות האלה?

אלטרנטיבי , רוק , מטאל , גוטי , EBM , קצת 80'S וכו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

משהו מוכן לנדב הסבר איך נראה מועדון בימינו :?:

ומה זה בדיוק ה"רעש" שאתם מאזינים לו :?:

 

כנראה כשחוצים גיל מסויים, ומס' זאטוטים מסתובבים לך בין הרגליים, מועדוני לילה זה הדבר האחרון שיש לי בראש :?

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
משהו מוכן לנדב הסבר איך נראה מועדון בימינו :?:

ומה זה בדיוק ה"רעש" שאתם מאזינים לו :?:

 

כנראה כשחוצים גיל מסויים, ומס' זאטוטים מסתובבים לך בין הרגליים, מועדוני לילה זה הדבר האחרון שיש לי בראש :?

 

עמית

 

בגילך קראו לזה דיסקוטק....

 

ורטיגו רמת דוד

אובנדוש שהיה בטבריה....

ופעם פעמיים הייתי בלונה בחיפה...

ד"א מוזיקה שחורה

פורסם

מועדון הלונה נראה טוב אבל קטן יחסית ...

 

הייתי שם במסיבה לפני כמה שבועות בפעם הראשונה .. למרות שהיו שתי רחבות הפנימית היתה שחורה (מאפיין את המועדון ) .. והגודלה בטראנסים :) ...

 

היתה אחלה של מסיבה..יש שם אווירה טובה .. והיא הרבה בחורות ( מסיבה של מכללת ויצו טכניון תעשייה ורפואה... ) ... היתה אחלה ...

 

תגידו הייתי כמה פעמים במסיבות באולמי הקונגרסים למרות שכולם היו של הטכניון ..

האם מקיימים שם מסיבות באופן קבוע ( לפי מה שידוע לי לא אבל אני אשאל בכל זאת ) :?:

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

חחחחח אצלנו זה מועדון אחד,פאב אחד יותר נכון...העונה לשם "מוזה"...

 

רוב הזמן נוסעים מחוץ לעיר למסיבות מזדמנות... :roll:

Fiat Tipo Media 1.4Ei 1994

Citroen Xsara 2001 1900 Diesel

Opel Corsa 2000 1200

פורסם
חחחחח אצלנו זה מועדון אחד,פאב אחד יותר נכון...העונה לשם "מוזה"...

 

רוב הזמן נוסעים מחוץ לעיר למסיבות מזדמנות... :roll:

 

שמעתי ממשיהו ביקורת ממש חמה על המוזה,מאוד מעניין אותי ללכת לשם.

אתה יכול לפרט איפה זה ומה הקטע שם?

שמעתי שהוא עבר שיפוצים.....

 

 

ומישהו יודע מה קורה בזואה?

הייתי שם לפני כמה שבועות (כמה פעמים)והמקום היה ריק.

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!


×
×
  • תוכן חדש...