Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מפגשישי 18/7/08 והשקת רום כרמל 78


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6546 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איפה הרום כרמל?

אני רואה רק אנשים נהדרים ומכוניות מהממות.

האם ניצן דרורי(בעל הרום כרמל )נמצא כאן בפורום? מהו כינויו?

אשמח להעזר בו לשיפוץ שני הרום כרמל שברשותי.

 

ירון מאיר

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

היתה השקה מכובדת מאד

תודה לכל החברים, במיוחד לאלה שהיגיעו מרחוק,

קצת תמונות שאני צילמתי,

(מספרי רישוי גלויים באישור הבעלים)

ששש..... בני לא בפורום :lol:

 

השיירה מגיעה

IMG_2263.jpg

 

IMG_2264.jpg

 

IMG_2265.jpg

 

IMG_2266.jpg

 

IMG_2268.jpg

 

IMG_2269.jpg

 

IMG_2270.jpg

גידי לא שוכח לאותת

IMG_2271.jpg

 

IMG_2273.jpg

 

IMG_2274.jpg

 

IMG_2275.jpg

 

IMG_2277.jpg

 

IMG_2279.jpg

ערן ז ה י ר ו ת לא להידרס !

IMG_2281.jpg

הקובוי בא לעשות סדר

IMG_2286.jpg

 

IMG_2290.jpg

 

IMG_2293.jpg

נאום היו"ר

IMG_2295.jpg

תהיו בשקט יש הסבר !

IMG_2299.jpg

שלי...חייכי אחלת אותה :roll: :roll: :roll: :roll:

IMG_2302.jpg

 

IMG_2303.jpg

 

IMG_2306.jpg

עדי גולדנברג 13399

פורסם

שבת שלום לכולם

היה נחמד לבקר בחיפה

הנה כמה תמונות מהצד שלי

היו"ר מתחיל לעבוד

shirale 087.jpg

shirale 088.jpg

shirale 089.jpg

shirale 090.jpg

shirale 091.jpg

shirale 092.jpg

shirale 093.jpg

shirale 097.jpg

חבר צוות פיברקלאב טוב כלב חבר מחבר כלב מיצר צינורות ברקס ממתכת 0522790303

פורסם

עוד תמונות של המנוע והדלת לא ברורה לי ? :)

וקובי איש יקר (אנציקלופדיה מהלכת) עם מילות סיכום

ולסיום קובי מחזק גלגלים לפני הנסיעה

shirale 111.jpg

shirale 112.jpg

shirale 095.jpg

shirale 096.jpg

shirale 116.jpg

shirale 117.jpg

shirale 121.jpg

shirale 124.jpg

חבר צוות פיברקלאב טוב כלב חבר מחבר כלב מיצר צינורות ברקס ממתכת 0522790303

פורסם

היה פשוט נהדר ראשית הנסיעה מהשרון בשיירה ארוכה שגרמה להרבה מאד נהגים והנוסעים לצידם לפעור פיות ולבסוף להגיע למקום המפגש של חברינו הצפונים אתם יצרנו קשרים ממש נהדרים .כל הכבוד על הארוח על ההפקה ושנתראה רק בשמחות

אבי ותמי

פורסם

קודם כל לבעל השמחה - מזל טוב לסיום השיפוץ .

 

שנראה אותך במפגשים מעתה ועד .........

 

היתה השקה מכובדת ומלאת נאומים , מעניינים , תודה לקובי מילוא שהפליא לתאר את

הסטורית "סוסיתא " לדורותה .

תודה לכל האורחים שכבדו אותנו בנכחותכם , שמחנו כתמיד להפגש .

 

לא יודע מה היה קורה אם היו מגיעות עוד כמה מכוניות , היינו צריכים להרחיב את

רחבת החנייה או לפתוח חניון נוסף . החנייה היתה מלאה עד אפס מקום .

 

להת' בשמחות וארועים .

 

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם

הנה כמה תמונת מהזווית שלי

קצת מהמארחים ...

תודה על האירוח היה ממש כיף מכוניות מצוחצחות יפיפיות וגם אופנועים מדהימים

מזל טוב למשיק המאושר

(מספרי הרכב הגלוים באישור בעליהם)

resizeddscf3398cf0.jpg

 

resizeddscf3400wu7.jpg

 

resizeddscf3401rq7.jpg

 

resizeddscf3402qk6.jpg

 

resizeddscf3403wk7.jpg

 

resizeddscf3404wi1.jpg

 

resizeddscf3405sz9.jpg

 

resizeddscf3407ad2.jpg

 

 

 

resizeddscf3410dt5.jpg

 

resizeddscf3411na7.jpg

 

resizeddscf3412ya9.jpg

 

resizeddscf3413vw0.jpg

 

resizeddscf3414uo7.jpg

 

 

 

resizeddscf3419xt5.jpg

 

resizeddscf3423vg7.jpg

 

resizeddscf3424pw2.jpg

 

resizeddscf3429sk6.jpg

 

resizeddscf3430lo9.jpg

 

resizeddscf3432fv5.jpg

 

resizeddscf3433bz2.jpg

 

resizeddscf3453kk9.jpg

 

resizeddscf3454aq8.jpg

 

resizeddscf3472ul4.jpg

 

עכשיו קצת תמונת של היפיפיה החדשה שמתחילה לנסוע בכבישי ארץ ישראל וכמובן שנולדה בארץ

מזל טוב המון נסיעות חלקות ונעימות

 

תראו כמה סוסיתות במקום אחד :shock::-D

resizeddscf3422ft6.jpg

איך שלא מדברים לפני

resizeddscf3436oo3.jpg

ועוד מדברים לפני....:wink:

resizeddscf3437jh9.jpg

 

עוד קצת דיבורים....:lol:

resizeddscf3446mr8.jpg

עכשיו מראים את צברית:-)

resizeddscf3448cy8.jpg

 

resizeddscf3449rr5.jpg

 

resizeddscf3452cl2.jpg

קצת להרטיב את הגרון...

resizeddscf3460xw3.jpg

 

resizeddscf3461ka5.jpg

 

resizeddscf3462kw4.jpg

 

שיהיה במזל טוב :beerchug:

resizeddscf3463rf7.jpg

מיני רכב שכובש את הלב]

פורסם

שיט! עכשיו אני מבואס, שמכרתי את שלי!:cry: אבל מצד שני- לפחות, האוטו נוסע, ואצלי היה עומד עכשיו, והוא בידיים טובות. אז, זה מנחם אותי קצת!

 

מישהו יודע, מה זה הדברים המוזרים, שיש לו על הגלגלים הקידמיים- אצלי לא היה את זה, היו לי טסות רגילות, שאין מקום מתחתיהן בשביל זה!:roll::?:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

הסוסיתא יפה ועל כך ברכות לבעל הרכב שהשקיע וטרח להביאה למצב תצוגה כה יפה - כל הכבוד.

כמות הנוכחים מדהימה, המכוניות, הילדים הנשים והאווירה, מה עוד צריך בשביל השקה מוצלחת - כלום רק מצב רוח וכיף.

תודה לאבי ,קובי וחברי מפגש נוקיה וחברי מפגש רעננה וכמובן לבני הבית אנשי מפגש חיפה.

מצא משה

פורסם

בוקר טוב

 

מזל טוב לניצן דרורי על הרכב החדש-ישן שלך, תהנה ממנו. תודה על כל קבלת הפנים והכיבוד הרב מכל הלב בהשקה המכובדת.

 

נהננו, כמו תמיד, להיות בחברתכם - "הצפונים", וכל שאר האספנים מתל-אביב,

נהננו מהנסיעה המשותפת בשיירה מסודרת מרעננה אליכם,

ומהטרמפיסטים שלנו - נורית ואבי נוף, "שנאלצו" לנסוע איתנו במזגן שסודר במיוחד לכבוד הנסיעה להשקה, ומכיוון שכרגע הרכב של אבי, כידוע, עדיין בשיפוץ.

תודה לכל הצלמים על התמונות היפות שצולמו ועל העבודה הכרוכה בהעלאתן בפורום לשיתוף כולם.

 

כן ירבו המפגשים המשותפים.

 

יונה ושלי

 

כמה תמונות בודדות מהמצלמה שלי, למרות שנאמר לי שיש מספיק צלמים באירוע ואין צורך לצלם, אבל זה באצבעות.

 

imgp3325vi1.jpg

 

ערן הצלם בפעולה. מחכים לתמונות ...

 

imgp3332ri9.jpg

 

imgp3333ze0.jpg

 

לירוי מוכן לפעולה

 

resizedimgp3329bm1.jpg

 

ועוד 2 צלמי הצפון

 

imgp3335ka3.jpg

 

 

resizedimgp3327as1.jpg

 

resizedimgp3324px8.jpg

 

resizedimgp3326xc3.jpg

 

 

 

resizedimgp3331ds2.jpg

 

resizedimgp3334sk0.jpg

 

שיחת נשים בסלון של המרקיורי של גידי וקטיה

 

resizedimgp3328df5.jpg

 

גידי, למי שעדיין לא מכיר

 

resizedimgp3330zl0.jpg

 

קובי שהגיע בוולוו עם חיה, למרות שאין מזגן ברכב

 

resizedimgp3338di1.jpg

 

עדי והקטנה שמסרבת בעקשנות להצטלם.

 

resizedimgp3321qf5.jpg

 

resizedimgp3336en9.jpg


×
×
  • תוכן חדש...