Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6557 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

אני מעוניין ברכישת המערכת הבאה:

http://www.wallashops.co.il/ws/a/ap.aspx?pi=RQUSB17_b

אני לא מומחה בזה אבל מבין קצת.

לי זה נראה סביר יחסית למה שאני צריך, אם אפשר אולי המלצות לשיפור?

חסרונות המערכת? יתרונות?..האם החברה טובה?..ובכלל האם שווה לי, כי אני לא רוצה משהו איכותי מידי אבל ברור שגם לא נחות מידי..

 

תודה רבה מראש.

פורסם

קודם תגיד לנו מה התקציב שלך וככה נוכל לעזור לך יותר

בעיקרון המכשיר הזה הוא חברת "מדבקה" מכשיר פשוט נק'

המלצה לא לקנות את זה חבל על הכסף

פורסם

בעיקרון אני מוכן לשים עד 500 ש"ח על מערכת לאוטו הזה..

אני לא בטוח שאני אחזיק אותו עוד הרבה זמן..

ולמה המכשיר לא משהו? הוא נראה סבבה לגמרי דוקא.

פורסם

תודה רבה על העצה..אני אבדוק את זה שוב..

יש מצב אתה מגדיר "אין בו כלום"?..תוכל לכתוב מה טוב שיהיה? בשביל שאני אדע..

תודה.

פורסם

אם יש לך מגבר אז שיהיה למכשיר יציאה למגבר

שלא יהיה חברת מדבקה

ולא חשוב אבל אי אפשר בלי שיתמוך ב MP3

ושוב לא חברת מדבקה!

פורסם

גם זה מכשיר יחסית פשוט, ולא ממש מתעלה על המכשיר הקודם שהראת.

 

תוסיף עוד 100-200 שקל ותקנה רדיו דיסק פיוניר נחמד כמו שהציעו לך פה.

פאולאנר- זאת הבירה שלי! ואין לה מחליפה

פורסם

אוקיי..לאחר התלבטויות קשות ועצות אני בשיקול סופי בין 2 דברים..צריך את עזרתכם.:

 

האופציה הראשונה היא PIONEER DEH-2050 עם רמקולים של מקסטר (לא משהו) או קדמיים או אחוריים (אשמח להמלצה).:

המערכת עצמה טובה מאוד אבל חסר לי אופצית ה USB למרות שאפשר להסתדר בלי...הרמקולים על הפנים כמו שהבנתי אבל אני לא מצפה ליותר מידי..

 

http://www.wallashops.co.il/ws/a/ap.aspx?pi=1AG5A7C7C1

 

אופציה שנייה שלי היא מערכת BOSS 534UA וסט 6 רמקולים של מקסטר..

המערכת בול מתאימה לציפיות שלי אבל אני לא יודע אם היא שווה.. בקשר לרמקולים זה בסדר אני לא צריך משו טוב מיזה..

 

המערכת:

http://www.wallashops.co.il/ws/a/ap.aspx?pi=1LI534UA

הרמקולים:

http://www.wallashops.co.il/ws/a/ap.aspx?pi=1EC694016138

 

אחד מבין 2 האופציות..אשמח לעזרה עם ההחלטה או אם יש הצעות יותר טובות בתקציב של שתי האופציות.. תודה.

פורסם

ה BOSS נראה לי מכשיר נחמד מאוד לא מעולה אבל נחמד יחסית לזבלה הקודם שמצאת. וזה כמעט באותו מחיר לעומת מה שמצאת.

 

אם ה USB כל כך חשוב לך , ל על ה BOSS אם לא אז תיקח את הפיוניר ותקבל גם את הרמקולים , אבל יש לך שמה שתי בחירות.

 

תיקח לך את האחוריים ותוסיף רמקולים קדמיים יותר איכותיים כדי שתשמע יותר טוב מקדימה, והרמקולים האחוריים אתה ממילא מקבל "במתנה" אז הם יהיו תוספת מאחורה.

 

ואם תכנס לזאפ , תראה שהמחיר שם הוא 480 שקל בערך למכשיר של פיוניר , זאת אומרת שהרמקולים עולים בערך 150 שקל.

פאולאנר- זאת הבירה שלי! ואין לה מחליפה

פורסם

כן בסוף אני באמת הולך על ה- BOSS אבל עם רמקולים אחוריים של DOMBOSS 240RMS..

בקדמיים כבר נטפל בהזדמנות..:wink:

פורסם

תתחדש.

 

אני הייתי אם כבר קונה את הקדמיים ואז מוסיף אחוריים בהזדמנות.

 

אבל זאת החלטה שלך כבר.

פאולאנר- זאת הבירה שלי! ואין לה מחליפה

פורסם

אחלה.

 

ככה יותר טוב שאתה משפר חלקים לאט לאט וחוסך כסף, מאשר שתקנה 100 רכיבים ב 1000 שקל שהם חרא ואתה תצטער שקנית אותם.

פאולאנר- זאת הבירה שלי! ואין לה מחליפה

×
×
  • תוכן חדש...