Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6560 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זה אחד הדברים הכי מגוחכים ששמעתי בזמן האחרון...

מאסה נלחם על כל עקיפה??

אתה ראית את המירוץ אתמול? הוא פשוט חיכה מאוחרי כולם, וזה כולל את כל הנהגים ברכבים החלשים בקצה של הטור.

לקחו לו כמה שעות לבצע עקיפה אחת, אם בכלל, ואחרי זה הוא הסתבסב 10 פעמים.

 

לגבי קימי - אני מסכים. הפעם הוא התאמץ טיפה, אבל הוא עדיין רדום ומשועמם.

 

 

אולי לגבי מאסה זה לא נכון במירוץ אחרון אבל תסתכל שתי מירוצים אחרוה ותבין עלח מה אני מדבר.

 

קימי עדיין שיכור מהבר או משהו...שיחליפו אותו כבר ויביאו את אלונסו

אספן קטן עם נשמה גדולה

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נהג שלא יודע לנהוג בגשם הוא מבחינתי לא נהג

 

פליפה מאסה יודע לנהוג רק כשה הכל טוב ויפה

שים אותו בפורס אינדיאה ותראה שהוא לא שווה כלום (לאומת קימי שגם בפורס אינדיאה היה מביא ביצועים )

 

אם יהיה לפרארי שכל הם יתפטרו ממנו בהקדם ההפשרי , ואם הוא יגיע לקבוצה טיפה יותר חלשה , הדרך

שלו מחוץ לפורמולה 1 תהייה הרבה יותר מהירה מהמהירות שבא הוא נהג במירוץ האחרון .

 

דרך אגב הדומיניקלי הזה לפי דעתי עושה עבודה גרועה לפרארי

פורסם
נהג שלא יודע לנהוג בגשם הוא מבחינתי לא נהג

 

פליפה מאסה יודע לנהוג רק כשה הכל טוב ויפה

שים אותו בפורס אינדיאה ותראה שהוא לא שווה כלום (לאומת קימי שגם בפורס אינדיאה היה מביא ביצועים )

 

 

לפי דעתי אף אחד לא יכול להביא ביצועים של ממש מפורס אינדיה. אולי במקרה לסחוט נקודה פעם ב.. לא יותר מזה.

to finish first first you have to finish


×
×
  • תוכן חדש...