Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6560 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נהיגה נהדרת של המילאון , אני לא אשקר אבל את האמת? זה היה המירוץ הכי מגעיל מתחילת העונה פשוט לא היה לי כיף לראות.

אספן קטן עם נשמה גדולה

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
נהיגה נהדרת של המילאון , אני לא אשקר אבל את האמת? זה היה המירוץ הכי מגעיל מתחילת העונה פשוט לא היה לי כיף לראות.

 

שכחתי לרשום את זה בהודעה הקודמת.

-מי שיגיד שהוא לא נהנה - זה רק בגלל שהוא אוהד פרארי ו/או רייקונן. היה מירוץ מדהים, רק לא לפרארי.

 

לגבי קוביצה אני לא חושב שיש מה להתלונן. הפעם הוא נהג טוב, פרט לספין שכל אחד עשה, ובתזמון גרוע (מלכודת חצץ).

באריקלו כמובן תפס את ההזדמנות של הגשם והראה שהוא עדיין נהג ותיק ומבריק.

 

ואת היידפלד שכחנו?

הישג יפה מאוד בשביל הבחור:-)

מנהל אתר LFS הישראלי.

סימולטור הנהיגה הטוב בעולם.

http://www.lfsisrael.com

פורסם

לפי דעתי פרארי עשו טעות קשה עם רייקונן.

הוא היה צריך לשים FULLY WET שהוא נכנס לפיט..הם היו נשחקים איזה 3 הקפות אבל אז התחיל המבול הרציני שהיה נותן לו יתרון ברור מול כל השאר. בכל מקרה לא ברורה הסיבה שבגללה הם לא החליפו צמיגים..הרי לכולם יש את התחזית אז איך זה שהם לא צפו את הגשם?

אני לא יודע מי ממכם שם לב אבל בריקלו היה היחידי כנראה על FULLY WET בזמן המאוד גשום של המירוץ והיה ניתן לראות בבירור שיש לו הרבה יותר אחיזה מכל השאר מסביבו(בלי לקחת מהכישרון הגדול שיש לו!).

 

מאסה תמיד מראה את יכולת הסביבון שלו כשהמסלול נרטב ככה שזה לא ממש הפתיע.

 

ובקשר להמילטון? איפה כל אלה שאמרו שהוא לא נהג אמיתי? שהוא לא יכול לנהוג בלי עזרים?

כל חבורת החוד מסביבו (אולי חוץ מאלונסו ורובנס) עשו כמה טעויות והוא עשה רק אחת תמימה.נהג מדהים.

to finish first first you have to finish

פורסם
לפי דעתי פרארי עשו טעות קשה עם רייקונן.

הוא היה צריך לשים FULLY WET שהוא נכנס לפיט..הם היו נשחקים איזה 3 הקפות אבל אז התחיל המבול הרציני שהיה נותן לו יתרון ברור מול כל השאר. בכל מקרה לא ברורה הסיבה שבגללה הם לא החליפו צמיגים..הרי לכולם יש את התחזית אז איך זה שהם לא צפו את הגשם?

אני לא יודע מי ממכם שם לב אבל בריקלו היה היחידי כנראה על FULLY WET בזמן המאוד גשום של המירוץ והיה ניתן לראות בבירור שיש לו הרבה יותר אחיזה מכל השאר מסביבו(בלי לקחת מהכישרון הגדול שיש לו!).

 

מאסה תמיד מראה את יכולת הסביבון שלו כשהמסלול נרטב ככה שזה לא ממש הפתיע.

 

ובקשר להמילטון? איפה כל אלה שאמרו שהוא לא נהג אמיתי? שהוא לא יכול לנהוג בלי עזרים?

כל חבורת החוד מסביבו (אולי חוץ מאלונסו ורובנס) עשו כמה טעויות והוא עשה רק אחת תמימה.נהג מדהים.

 

 

אוי נו תירגע אני אוהד פרארי ואני מפרגן להמילטון על המירוץ , אבל הוא ממש לא מוכיח את עצמו , הוא חסר ניסיון ובאמת מתקשה להסתדר בלי העזרים האלקטרונים , שמת לב פעם אם הוא בלם מאוחר בלי נעילה - זה לא קרה!

שמת לב כמה פעמים הוא הסתבסב/עשה תאונה באימונים - בגלל ביטול בקרת המשיכה , לאף אחד זה לא קורה חוץ ממנו!

 

 

 

טעות קשה ביותר של רייקונן גם אני לא הבנתי וישבתי המום מול המסך כשלא החליפו את הצמיגים. יש בעיה בפרארי והיא הצוות של ניהול המירוצים , הם פשוט לא מחושבים הם עושים כל טעות אפשרית שניתן לעשות שאני אפרט בהמשך.

 

מברוק לבאריקלו והיידפלד - למרות שזה נראה לי כמו פוקס.

אספן קטן עם נשמה גדולה

פורסם

להגיד - "לאף אחד זהלא קורה חוץ ממנו..." זו בורות לשמה, מצטער.

 

נהגי הפורמולה-1 עושים אין ספור טעויות באימונים ומרוצים וגם מרסקים מכוניות. סבסטיאן בורדיי, נהג ותיק יותר מלואיס המילטון גם בגיל וגם על המסלול ועם רקורד מוכח, ריסק את הטורו-רוסו החדשה בנסיעת המבחן הראשונה שלה וזו רק דוגמא קטנטנה .

 

פרננדו אלונסו, שהוא נהג גשם מעולה לכל הדעות, עשה לפחות פעמיים וחצי טעויות היום במרוץ (תשאל את נלסיניו שעקף אותו ) .

 

טעויות הן חלק מהמרוץ ומי שלא לוחץ עד הקצה את המכונית לא מחליק או מסתבסב וגם לא מנצח .

 

תרדו מהמילטון .

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

המילטון השתיק הרבה אנשים היום, כולל אלו שכתבו פה עד כמה הוא מוגבל בלי עזרים אלקטרונים. אז הוא בא היום והוכיח שעל רטוב איפה שצריך הכי הרבה עזרה מכל הבקרות הוא הסתדר טוב מאוד והשאיר את כולם מרחוק.

כל נהג שלוקח את האוטו לקצה ומנסה לבדוק היכן בדיוק הוא נימצא מוצא את עצמו בספין/תאונה, ככה לומדים, ככה מוציאם את המקסימום שבמקסימום.

פורסם
אוי נו תירגע אני אוהד פרארי ואני מפרגן להמילטון על המירוץ , אבל הוא ממש לא מוכיח את עצמו , הוא חסר ניסיון ובאמת מתקשה להסתדר בלי העזרים האלקטרונים , שמת לב פעם אם הוא בלם מאוחר בלי נעילה - זה לא קרה!

שמת לב כמה פעמים הוא הסתבסב/עשה תאונה באימונים - בגלל ביטול בקרת המשיכה , לאף אחד זה לא קורה חוץ ממנו!

 

 

 

.

 

תקשיב..למה נועדים האימונים אם לא למשוך את המכונית עד לגבול וגם להסתבסב ולהתרסק אם אין ברירה.

העיקר זה לדעת לשלוט בה בזמן האמיתי ..במירוץ. המילטון עשה מה שהרבה נהגים מנוסים ממנו לא הצליחו היום(בינהם נהגי הפרארי שלך-שאחד מהם אגב ראה יותר תכיוון ההפוך במסלול מאשר את הכיוון הנכון:-)) וזה לשמור על האוטו ולא לעשות טעויות( חוץ מ-1)

to finish first first you have to finish

פורסם
תקשיב..למה נועדים האימונים אם לא למשוך את המכונית עד לגבול וגם להסתבסב ולהתרסק אם אין ברירה.

העיקר זה לדעת לשלוט בה בזמן האמיתי ..במירוץ. המילטון עשה מה שהרבה נהגים מנוסים ממנו לא הצליחו היום(בינהם נהגי הפרארי שלך-שאחד מהם אגב ראה יותר תכיוון ההפוך במסלול מאשר את הכיוון הנכון:-)) וזה לשמור על האוטו ולא לעשות טעויות( חוץ מ-1)

 

 

מאסה באמת לא נהג טוב בגשם אבל בינתיים הוא היחידי שמוכיח את עצמו , קימי כבר נוהג בלי חשק ומגעיל , ומאסה נלחם בשיניים על כל שנייה ושנייה ועקיפה ועקיפה... מקווה שאלונסו יחליף אותו , שקוביצה ישאר בבימר שלו.

 

 

תיזכרו מתי ראיתם פעם אחרונה את קימי עוקף מישהו בלי שהוא נכנס לפיט או הסתבסב

אספן קטן עם נשמה גדולה

פורסם

אנשים, ראינו את אותו המירוץ?

 

אני ראיתי טקטיקות מנצחות ומפסידות לא פחות מכשרון נטו על המסלול (בלי לזלזל, כן?)

 

רייקונן וגם אלונסו סבלו קשות אחרי ההחלפה הראשונה מכיוון שלא היתה כזו - מישהו בפרארי ורנו החליט לסמוך על כישורי הנהיגה של הצמד ברטוב בתקווה שהמסלול יתייבש...מה שלא קרה והגביל את שני הכשרונות הללו למהירויות של זחל"ם (צמיגים חלקים יחסית ומטען דלק מלא על מסלול מוצף).

 

"ה"-מוח (ב"ה" הידיעה ובריש גלי) עם הכי הרבה קבלות באגף הטקטי, שזה רוס בראון למי שלא הבין, החליף לבאטון ולבריקלו לצמיגי גשם מלאים באותו תיזמון פחות או יותר. הכשרון של בריקלו על רטוב הביא את הטקטיקה האמיצה הזו (או למעשה - את ההימור הפראי הזה שעבד מצוין) למיצוי עם פודיום ראוי. אגב- גם הנצחון הראשון בקריירה של בריקלו לפני אי אילו שנים היה בגיחה מאחורי הטור על מסלול מוצף בהוקנהיים, גרמניה שכל המובילים הזמניים (כולל תותחים דוגמת שומאכר והקינן) דופקים פירואטים ופרישות. נעים להיזכר.

 

ומילה טובה להמילטון - מירוץ גדול שלו!! גם הזינוק וגם המהירות והשרידות על צמיגי אינטרמידיאט כל הדרך ראויים להערכה.

המירוץ עצמו היה מאוד מעניין לטעמי, המון מתח, התרחשויות, טקטיקות ועקיפות נהדרות - גם אם לא כולן על המקום הראשון.

שלא יגמר לעולם()או לפחות העונה :).

 

 

 

...אה, ודבר אחרון - זה שצמד הליצים באולפן אינו מבין מה מתרחש לנגד עיניו, אינו אומר שהדברים אינם מתרחשים.

פורסם
מאסה באמת לא נהג טוב בגשם אבל בינתיים הוא היחידי שמוכיח את עצמו , קימי כבר נוהג בלי חשק ומגעיל , ומאסה נלחם בשיניים על כל שנייה ושנייה ועקיפה ועקיפה... מקווה שאלונסו יחליף אותו , שקוביצה ישאר בבימר שלו.

 

 

תיזכרו מתי ראיתם פעם אחרונה את קימי עוקף מישהו בלי שהוא נכנס לפיט או הסתבסב

 

זה אחד הדברים הכי מגוחכים ששמעתי בזמן האחרון...

מאסה נלחם על כל עקיפה??

אתה ראית את המירוץ אתמול? הוא פשוט חיכה מאוחרי כולם, וזה כולל את כל הנהגים ברכבים החלשים בקצה של הטור.

לקחו לו כמה שעות לבצע עקיפה אחת, אם בכלל, ואחרי זה הוא הסתבסב 10 פעמים.

 

לגבי קימי - אני מסכים. הפעם הוא התאמץ טיפה, אבל הוא עדיין רדום ומשועמם.

מנהל אתר LFS הישראלי.

סימולטור הנהיגה הטוב בעולם.

http://www.lfsisrael.com

פורסם
זה שצמד הליצים באולפן אינו מבין מה מתרחש לנגד עיניו, אינו אומר שהדברים אינם מתרחשים.

 

זה היה פשןט שילוב מושלם: המרוץ הכי טוב העונה יחד עם הפרשנות הכי מגוחכת של העונה!! מה שהם לא יודעים לדקלם מהאינטרנט אין להם מושג...

 

זה התחיל בפספוס קטע הנהיגה של המרוץ (הייקי בסופר=דריפט זה אצלהם "נלחם במכונית"), אח"כ ב"לא יכול להיות שקימי איטי רק בגלל הצמגים" ואחרי עוד מליון שטויות שני הפספוסים הגדולים מכולם - רובנס עוקף את לואיס וניק "סמן אחורי" את אלונסו וקימי ביחד... זה בידור!!

 

ולדובי מילר: קולטהרד לא אנגלי...

פורסם
מאסה באמת לא נהג טוב בגשם אבל בינתיים הוא היחידי שמוכיח את עצמו , קימי כבר נוהג בלי חשק ומגעיל , ומאסה נלחם בשיניים על כל שנייה ושנייה ועקיפה ועקיפה... מקווה שאלונסו יחליף אותו , שקוביצה ישאר בבימר שלו.

 

 

תיזכרו מתי ראיתם פעם אחרונה את קימי עוקף מישהו בלי שהוא נכנס לפיט או הסתבסב

 

לא הבנתי איך זה קשור לתגובה שלי

 

ומאסה לא ממש נלחם אבל גם אם כן זה שהוא צריך להלחם בשיינים בשביל לעקוף את פורס אינדיה זה קצת עצוב לא?

to finish first first you have to finish

פורסם
...

ולדובי מילר: קולטהרד לא אנגלי...

 

צודק, קולטארד סקוטי .

 

העניין עם הסקוטים הוא כזה . כשנוח להם הם בריטים גאים וגם אנגלים לעת מצוא וכשלא נוח להם הם רק סקוטים.

מעניין מה רוב רוי או ויליאם וואלאס היו חושבים על זה ...?

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .


×
×
  • תוכן חדש...