Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6576 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי שהיו כאן כמה התייעצויות בפורום אז חשבתי שזה יהיה רעיון טוב לשאול כאן.

אני מחפש לי מזגן לחדר (נמאס מהמרכזי שלא מקרר, ודורש הפעלה של המזגן בכל הבית!).

בכל אופן מדובר על חדר של כ-3.5*3.5 עם חלון קיר של 1.4*1.

2 קירות הם קירות חיצוניים.

 

אני מחפש מזגן בהתקנה עילית כלומר שיגיע איכשהוא מלמעלה.

אני לא מכיר כל כך חברות של מזגנים ואני לא יודע מה הטווח מחירים שאני אמור לחפש בו מזגן איכותי.

הצרכים שלי הם שהוא יהיה מזגן שיהיה מסוגל לקרר מהר(!), ובחורף שיהיה מסוגל לחמם בצורה מספקת לא כל כך חשוב לי עניין החום אבל חשוב שהוא יקרר את החדר בצורה טובה.

כמו כן הוא צריך להיות אמין, אין לי כוח לרדוף אחרי טכנאי מזגן כאלו ואחרים ולשלם הון תועפות בשביל לתקן את המזגן, אני מעדיף לשלם מלכתחילה יותר ולהיות בראש שקט שהמזגן מעולה.

 

כמו שאמרתי אני לא יודע מה המחירים שמשלמים היום כל כך על מזגנים אבל אני מקציב לעניין עד כ2000 ש"ח כרגע ובמידה ויהיה צריך יותר אני מוכן לשלם על כך.

כמו כן - ברור לי שצריך גם לדעת מאיפה לקנות, אז המלצות למקומות שידועים באיכותם ובמחיר באיזור השרון יעזור.

 

אבי.

פורסם

המזגנים של פעם הם לא המזגנים של היום - לטוב ולרע.

לטוב - המזגנים של היום לדעתי יעילים יותר, שקטים יותר וקלים יותר - אבל גם קצת פחות אמינים (אלקטרוניקה שנכנסה גם לתחום הזה). המזגנים של פעם גם כן מקררים טוב אבל כבדים יותר, רועשים יותר וזוללי חשמל - אבל גם אמינים יותר (מערכת מכאנית עם פיקוד מכאני כמעט מלא של מתגים וטרמוסטט).

 

עם קצת מזל, התקנה טובה וסבלנות אני מאמין שתמצא משהו שיענה על דרישותיך.

לי אישית יש ניסיון אישי ומעשי טוב גם עם תדיראן ישן (ה"סובארו לאונה" של המזגנים) ובחדשים אלקטרה וטורנדו.

אני מאמין שמכל אחד בפורום תוכל להוציא המלצות והסתייגויות בנוגע למותג כזה או אחר, לכן קח את העניין ברוח טובה (התקציב שלך גם ככה לא מאפשר לך להתפרע עם מותגים יקרים או נדירים).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

היי, ממה שאני הבנתי ממתקין המזגנים שלי:

לא לגעת בתדיראן, יש להם בעיות של שריפה והיה על זה גם בטלויזיה.

אני אישית התקנתי מזגן 1.25 כח, של פיילוט שמוכרים בשופרסל, 1500 ש"ח, מקרר מצויין :)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

בכל אופן , לא לקנות בשקם אלקטריק, אין להם שירות !

 

וזה לא משנה איזה מזגן תקנה, כולם סיניים ואותה איכות, קנה מה שזול ורצוי שיהיה מתקין שהמליצו לך עליו

 

אם אתה לא רוצה סיני זול, קנה ELCO , אבל זה לא אומר שהוא ישיה טוב יותר

 

1-1.25 כס אמו לקרר מהר חדר בכזו מידה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אלקטרה.

בגלל השירות עדיף.

ל gsi 16v:

1 - שקם אלקטריק באמת לא נותנים שירות למזגנים.

אם אתה קונה מזגן אלקטרה בשקם אלקטריק עדיין אתה מקבל שירות מאלקטרה

לא כדי לקנות מהם בגלל שזה יצא יותר יקר - עם זה אני מסכים.

2 - החלקים של המזגנים "אלקו" מיוצרים גם כן בסין, חלק מהם אפילו זהה לחלקים של אלקטרה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מחיר טוב להתקנה זה 700

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
ונדמה לי שאתה צריך להוסיף קרוב ל- 1000 ש"ח להתקנה...

תלוי באורך הצנרת, סוג הקיר שיש לחצוב בו חור (בלוקים או קיר טרומי) וכד'.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...