Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8237 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קודם כל מזל טוב שמוליק!!

 

וזאת כנראה תקופה מאוד טובה

כי לפני בערך חודש אני הכרתי מישהי

אמנם לא דרך הנט אבל לא משנה

קוראים לה ענבל ואני משוגע עליה!!!

 

זאת ממש אהבה

ואני מאחל לך את אותו הדבר

זה פשוט מדהים!!

 

:D

פורסם

תקנו אותי אם אני טועה אבל שמוליק המאוהב מירושלים וכך גם דביר נכון?

האם סוף סוף התחיל להיות חם בירושלים?

 

שיהיה בהצלחה

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

פורסם
תקנו אותי אם אני טועה אבל שמוליק המאוהב מירושלים וכך גם דביר נכון?

האם סוף סוף התחיל להיות חם בירושלים?

 

שיהיה בהצלחה

 

עושים שמות בגוים כאן בעיר הקודש, שלא תדע... :oops:

 

שמוליק, דרך צלחה,

פרה ורבה! :wink:

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

מזל טוב גבר ובהצלחה !!

 

תהיה בקשר.

אלכס.

95 1.6 Ibiza ידנית, 106XS 1.4 95 ידנית, Lantis 1.8 95 ידנית,

ליסינג אוט' מכאן ואילך

פורסם

תודה לכולם. היה לי נחמד לחזור הבייתה ולראות את התגובות שלכם. אתם יודעים, אני דיי רגשני :wink: .

 

את הפרט הכי חשוב שכחתי לציין, קוראים לה אנסטסיה, והיא בת 23.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

מזל טוב שמוליק !!!

 

אני שמח בשבילך אחי.

 

מתי אצלי מתי ?!

 

ד"א נפרדתי מחברה שלי שלי לפני איזה 3 חודשים ורק עכשיו החלטתי להתנתק ממנה סופית ... קשה, מאוד קשה :(

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

את הפרט הכי חשוב שכחתי לציין, קוראים לה אנסטסיה, והיא בת 23.

 

שמוליק

 

מאוניברסיטת ת"א אמרת?? :wink:

*סתם.. ועכשיו רגע של רצינות..

רוב הבנות היפות (חלק גדול מהן לפחות) עושות שטויות... תזהר לא להיפגע ....

 

שיהיה בהצלחה גבר... ואל תישכח לשתף את הפורום בפרטים.... :wink:

פורסם

את הפרט הכי חשוב שכחתי לציין, קוראים לה אנסטסיה, והיא בת 23.

 

שמוליק

 

מאוניברסיטת ת"א אמרת?? :wink:

*סתם.. ועכשיו רגע של רצינות..

רוב הבנות היפות (חלק גדול מהן לפחות) עושות שטויות... תזהר לא להיפגע ....

 

שיהיה בהצלחה גבר... ואל תישכח לשתף את הפורום בפרטים.... :wink:

 

יש יפות בלי שכל ורק גוף ויש את השילוב ...

אני אוהב את השילוב "המנצח" :twisted: ואני ממשיך איתו כבר איזה שנתיים ומשהו :wink:

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

את הפרט הכי חשוב שכחתי לציין, קוראים לה אנסטסיה, והיא בת 23.

 

שמוליק

 

מאוניברסיטת ת"א אמרת?? :wink:

*סתם.. ועכשיו רגע של רצינות..

רוב הבנות היפות (חלק גדול מהן לפחות) עושות שטויות... תזהר לא להיפגע ....

 

שיהיה בהצלחה גבר... ואל תישכח לשתף את הפורום בפרטים.... :wink:

 

יש יפות בלי שכל ורק גוף ויש את השילוב ...

אני אוהב את השילוב "המנצח" :twisted: ואני ממשיך איתו כבר איזה שנתיים ומשהו :wink:

 

זה בדיוק מה שחיפשתי ומצאתי.

חיפשתי בשנתיים האחרונות בחורה משכילה, אחת שרוצה להתקדם, לפתח קריירה, ועצמאית.

וכמובן גם יפה. :wink:

 

וסוף סוף מצאתי.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

סבבה...

אז תהנה ..

 

ועצה אחת קטנה ( אל תתלהב יותר מידיי כי למרות הכל ישבתם פעמיים ביחד .. אז אולי בסוף זה לא יסתדר ... חס וחלילה .. אבל שלא תשאר עם לב שבור בסוף :wink: )

 

אני מקווה שזה יצליח ..

אגב יש לה שם יפה "אנסטסיה" ... אהבתי :wink:

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

שמואלוב מזל טוב !

 

אישית יש לי קצת משהו נגד כל הקטע של לפגוש בנות בנט אבל כשאני חושב על זה אפילו יש לי חברים מהפורום אז דה פאק למה לא... :roll:

 

חשוב מאד !

 

כמו שאמרתי כבר לידידינו דביר באותו נושא מנסיון כואב מאד, לקחת את זה בקלות המירבית ולא להתאהב על הדקה הראשונה, תוודא שהיא רוצה לא פחות ממך,

העיקר שלא תפגע בך.

 

תהנה :yum:


×
×
  • תוכן חדש...