Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6582 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהרים טובים לכולם.

כמו כן נהנתי מאוד לקרוא את המאמר אך בראשי נשארה שני שאלות קצת כדי לסדר את התמונה.

 

1.כמו כן הטורבו מנוצל ע"י הגזים המבוזבזים(גזי הפליטה).ויציאתם לדרך הם עוברים דרך סעפת הפליטה שאלתי היא האם צריך גם כן סעפת אחרת מתאימה כדי שתאפשר לגזי הפליטה לצאת נקי יותר ושלא יהיו דחוסים (בדרך ליציאתם כמו כן בדוד)ואז זה ישפיע על הטורבינה של הטורבו?

 

2.כמו כן אל הטורבו מתחבר הפילטר אוויר. יש לדעת גם על סוגי פילטר המתאימים לטורבו אותו אני רוחש?פילטר גדול מידי קטן מידי .?!

 

 

תודה רבה.

בן.

פרויקט בניית PLAYSEATּ+הגה FANATEC

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?467300

הפרויקט שלי.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=237666

פורסם

שלום בן,

ישנן סעפות שמתאימות יותר לטורבו, כמובן. סעפת שהצינרות שלה באותו האורך תהיה יותר יעילה. סעפת קצרה שהגזים נשארים כמה שיותר חמים תתרום לקבלת גדישה בסל"ד נמוך יותר.

לגבי פילטרים - הפילטר צריך להיות כמה שיותר גדול וכמה שפחות מגביל, ועם זאת עליו לפלטר את האויר בצורה יעילה.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

אוקי על הפילטר הבנתי תודה רבה לך.

כוונתך לצינורות באותו אורך מהמנוע להתחברות הטורבו? בכך שהם אותו אורך כך האוויר החם יעשה אותה דרך שווה בארבעת היציאות אל הטורבו?

פרויקט בניית PLAYSEATּ+הגה FANATEC

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?467300

הפרויקט שלי.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=237666

פורסם

כן. יהיה איזון ואחידות בין היציאות מתא שריפה.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

על לא דבר. :)

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

×
×
  • תוכן חדש...