Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6577 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בתחתית השרשור- כאן למטה.

יש לך כ3 שרשורים באותו הנושא ממש- קרא אתם יש שם את התשובות לשאלותיך.

אני אישית מאוד אוהב את הרכב וחושב שהוא תמורה מצויינת לכסף.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
האם למישהו יש ניסיון טוב או רע איתו?

 

האם כדאי או לא כדאי לקנות אותו?

אוטו טוב , אוטו רע, למי?

מאיזו בחינה?

אני אוהב מאוד, זה אומר שגם אתה תאהב?

פורסם

לשאלתך המקפת - האוטו לא טוב. יש עשרות טובים יותר - 911 טורבו למשל.

 

ברצינות - הרכב מצויין למי שצריך את מה שהוא נותן ויכול לחיות עם מגרעותיו. אין היום מכוניות "טובות" או "גרועות", אלא קשת רחבה של פשרות מפאר וביצועים בצד אחד ועד מחיר וחסכון בצד השני. כל אחד בוחר מה ההעדפות שלו (גודל? ספורטיביות? נוחות? צריכת דלק? מחיר רכישה ואחזקה?) ולפי זה מנסים "לתפור" לו את החליפה המתאימה ביותר.

 

למנהלים - אולי כדאי שלא לאפשר העלאת שאלות כלליות סתם כך? קצת פירוט כתנאי-מינימום היה חוסך הרבה שרשורים שלא מובילים לכלו.

 

מיקי

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

פורסם
לשאלתך המקפת - האוטו לא טוב. יש עשרות טובים יותר - 911 טורבו למשל.

 

ברצינות - הרכב מצויין למי שצריך את מה שהוא נותן ויכול לחיות עם מגרעותיו. אין היום מכוניות "טובות" או "גרועות", אלא קשת רחבה של פשרות מפאר וביצועים בצד אחד ועד מחיר וחסכון בצד השני. כל אחד בוחר מה ההעדפות שלו (גודל? ספורטיביות? נוחות? צריכת דלק? מחיר רכישה ואחזקה?) ולפי זה מנסים "לתפור" לו את החליפה המתאימה ביותר.

 

למנהלים - אולי כדאי שלא לאפשר העלאת שאלות כלליות סתם כך? קצת פירוט כתנאי-מינימום היה חוסך הרבה שרשורים שלא מובילים לכלו.

 

מיקי

בדיוק זה, מה שרציתי לבקש, אבל התעצלתי בתגובתי הקודמת.

פורסם
לשאלתך המקפת - האוטו לא טוב. יש עשרות טובים יותר - 911 טורבו למשל.

 

למנהלים - אולי כדאי שלא לאפשר העלאת שאלות כלליות סתם כך? קצת פירוט כתנאי-מינימום היה חוסך הרבה שרשורים שלא מובילים לכלו.

 

מיקי

 

אתם חכמים גדולים, אבל בכל הפעמים הקודמות ששאלתי את השאלה בצורה מפורטת, מנומקת וממוקדת לא הגבתם. חשבתי שאולי שאלה לאקונית יותר תזכה לתגובה. ברור לי שאין תשובות של שחור ולבן, אבל גם ברור לי שמי שיש לו את הרכב והוא מרוצה ממנו יאמר שזה אוטו טוב ומי שיש לו את הרכב והוא אינו מרוצה ממנו ו/או מהשירות של היבואן יגיד לי להתרחק ממנו.

 

תנו קרדיט לאנשים שהם שואלים על רכב מסויים לאחר שבדקו ומצאו שלצרכים שלהם הוא נותן, על פניו, מענה הולם.

 

תתחילו לתת תשובות עניינות ותפסיקו להתלהם.

פורסם
בתחתית השרשור- כאן למטה.

יש לך כ3 שרשורים באותו הנושא ממש- קרא אתם יש שם את התשובות לשאלותיך.

אני אישית מאוד אוהב את הרכב וחושב שהוא תמורה מצויינת לכסף.

עידן

 

 

תודה על התשובה, השרשורים נקראו לפני ששאלתי את השאלה, הם מלפני יותר משנה כשהרכב היה חדש בארץ ולאנשים עוד לא היה נסיון ארוך טווח איתו, לכן מתבקש, לדעתי, לפתוח שרשור חדש ולקבל מענה עדכני.

פורסם

יש לי את הרכב כבר 7 חודשים. מרוצה מאוד. הרכב בליסינג.

 

אם תשאל שאלות ספציפיות אוכל לענות לך.

 

דודי

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

גם לי יש את הרכב הזה מאז מרץ האחרון.

בתור מי שרק בשנים האחרונות עבר לגיר אוטומט, מצאתי שהגיר הרובוטי הוא פשרה נעימה ונוחה בין עולם הגיר הרגיל לאוטומט. בסופו של דבר, יש כאן גיר רגיל לגמרי, בלי הניג'וס של הקלאץ', וזה נחמד.

בכלל, בנושא הגיר הרובוטי, אני תמיד אומר למי ששואל אותי שזה עניין מאוד אינדיווידואלי. יש מי שמוצא את זה נוח ונחמד ויש מי שמוצא את זה מציק. אבל אין נכון או לא, אין נוח או לא. עניין אישי. כך שאם ההתלבטות שלך היא בכלל הגיר - סע ברכב, תרגיש, ותדע את התשובה.

 

בתור בעל משפחה בת 5 נפשות (שיהיו בריאים כולם טפו טפו טפו :wink:), יכול לאמר שהרכב הזה מושלם לנסיעות משפחתיות. מעט לפני שקיבלתי אותו, התניידנו בהולנד עם ה- Ford Galaxy. יופי של רכב. נוח ונעים ומנייד משפחה בכייף. הפיקאסו, לא נופל ברמתו מהרכב הזה, ובמידה מסויימת אולי אפילו עולה עליו, ושוב - זוהי תחושה סובייקטיבית.

 

בקיצור, מתוך הנחה שאתה בוחן אפשרויות לרכב משפחתי נוח, התשובה לשאלה שלך היא חיובית בהחלט.

כן. זהו אוטו טוב.

אפילו אוטו על הכיפאק.

כל טוב

עמית דונסקי.

פורסם

ברשות רעייתי הפיקאסו אומנם מודל 2004, אך אני יכול להגיד בוודאות גמורה, הרכב המבוסס על ה C4 מוצלח ונוח יותר, ומהווה תמורה טובה מאוד למחירו.

 

אינני מצליח להבין מדוע הסגמנט הנ"ל של הרכבים לא הצליח בארץ, אשר משופעת ילדים , ומאידך משפחות רבות נוטות להצטופף בקורולה או 3..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
אינני מצליח להבין מדוע הסגמנט הנ"ל של הרכבים לא הצליח בארץ, אשר משופעת ילדים , ומאידך משפחות רבות נוטות להצטופף בקורולה או 3..

 

התשובה בגוף השאלה: מרבית הרכבים על הכביש מגיעים מעולם הליסינג. ובעולם הזה, השיקולים מכונסים בתוך קבוצות "שווי שימוש".

כל טוב

עמית דונסקי.

×
×
  • תוכן חדש...