Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6584 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

לאחר שהייתי נעול על המאליבו בקבוצה זו, התברר ששאולי גרם לנפט לתפס ב-8% ביום אחד ולכן קיבלתי שלילי נמרץ למאליבו או לכל מפלצת אחרת בסדרי גודל שלה וצריכה שלה (מונדאו, וולבו S80 וכדומה). כמו כן האוקטביה RS ירדה מהפרק (ישבן תפוס בסוף הנסיעה).

 

לכן החלטתי לשנות כיוון וללכת על מכונית עם מראה צעיר וקטן יותר.

 

האפשרויות כפי שהבנתי שעומדות על הפרק: (הסדר לא חשוב)

1. הונדה סיוויק 1.8 ES

2. גולף TSI 1.4

3. סובארו B3 2.0 ספורט

4. C4 2.0 Pack

5. פורד פוקוס 2.0

 

אם יש עוד רכבים אשמח לשמוע. (מלבד רנו מגאן ומאזדה)

 

לא נסעתי על הרכבים הנ"ל אבל אסע בשבועות הקרובים.

 

מה חשוב לי:

1. בטיחות (לפחות 6 כריות עם בקרת יציבות)

2. כיף לנהיגה - כח מנוע חזק ואטומטי (לא 1.6)

3. צריכת דלק נמוכה

4. גלגלי מגנזיום ואם ניתן סאן רוף.

5. מראה צעיר ולא שבלוני (לא מאזדה!)

6. בקרת שיוט

 

מה לא חשוב לי:

1. סחירות (ליסינג)

2. טיפולים (ליסינג)

3. גודל תא מטען (נוסע יחיד 95% מהזמן)

 

אני נוסע כל יום ירושלים-ת"א דרך כביש 443. 30,000 ק"מ בשנה.

 

אני מקווה שאני לא משגע אתכם יותר מדי אבל אחרי שסוף סוף החלטתי על רכב מנהלים קב' 5 (4 חודשים! 10 מבחנים!) שאולי פתח את הפה! ראבק איתו!.

 

ד"א הייתי לוקח את B4 בעצימת עיניים אם היא הייתה מגיעה עם 6 כריות ובקרת יציבות. רבאק הקמצנות הזאת בשביל 2% משווי הרכב!

 

אם היה מבחר של מנועי דיזל כמו באירופה לא הייתי מתלבט אפילו רגע. שגעון אצלנו במדינה.

 

תודה!

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הונדה סיוויק היברידית תתאים לך כמו כפפה ותגרום שמחה רבה לבוסים שלך...

 

(יש לנו כמה כאלה עכשיו כרכבי גישור - ואנשים מבסוטים עד הגג...)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

בבין עירוני לדעתי או פוקוס 2 ליטר או גולף TSI.

 

לא יודע אם ההפרש שווה את הכסף אבל הגולף תהיה יותר מהנה מבחינת מנוע וגיר,לגבי האבזור הפוקוס עוברת אותה בהרבה פחות כסף אתה מקבל יותר אוטו

 

אם אתה בראש של חיסכון בכסף אולי שווה לחשוב על היברידי וכאן ההמלצה שלי היא על פריוס דווקא ולא הונדה

פורסם

קבוצה 4 ליסינג בטיחותי, צריכת דלק נמוכה, חישוקים קלים, מראה שונה ויש גם אופציה לבקרת שיוט - טויוטה פריוס. היא גם עדיפה במובנים רבים מהסיוויק. ב-30000 ק"מ בשנה תחסוך לבוסים בין 5000 ל-10000 שקלים כל שנה.

 

אופציה אחרת היא דיזל - אוקטביה, ג'טה, מגאן - גם כאן יש חסכון בצריכת הדלק ותקבל גם כוח מנוע ראוי (במגאן במיוחד).

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
קבוצה 4 ליסינג בטיחותי, צריכת דלק נמוכה, חישוקים קלים, מראה שונה ויש גם אופציה לבקרת שיוט - טויוטה פריוס. היא גם עדיפה במובנים רבים מהסיוויק. ב-30000 ק"מ בשנה תחסוך לבוסים בין 5000 ל-10000 שקלים כל שנה.

 

אופציה אחרת היא דיזל - אוקטביה, ג'טה, מגאן - גם כאן יש חסכון בצריכת הדלק ותקבל גם כוח מנוע ראוי (במגאן במיוחד).

 

רוני

 

פריוס גם בחינם אני לוקח. רכב של זקנים כח של כסא גלגלים ממונע (76 כ"ח ועוד קצת של החשמל).

 

הבוס במקרה דנן זו אשתי היקרה שמסכימה איתי שמדובר בקופסת טונה במקרה הטוב.

פורסם
הונדה סיוויק היברידית תתאים לך כמו כפפה ותגרום שמחה רבה לבוסים שלך...

 

(יש לנו כמה כאלה עכשיו כרכבי גישור - ואנשים מבסוטים עד הגג...)

 

במבחן שעשו במגזין אוטו התברר שההבדל זניח (פחות מק"מ לליטר פער) במיוחד שאני נוהג 80% בין עירוני שאין שום השפעה למנוע החשמלי.

 

שאני אומר "מראה צעיר ורענן" אני לא מתכוון ל"זקנה בעגלת שוק".

 

תודה בכל אופן לעונים :-)

פורסם
פשש, עם כאלו ביטויים מי אני שאתווכח. בהצלחה בהמשך דרכך.

 

היית זריז ממני בהודעה.

 

כתבתי "תודה לכל המשיבים" :-)

פורסם

המנוע החשמלי משפיע בתאוצות ביניים גם בעיר ובגם מחוץ לעיר.

 

במבחנים שעשו הפריוס מבחינת כח משתווה לרכב 2 ליטר ממוצע,ככה שאני מני שהדבר היחיד שאתה מתכוון אליו הוא מראה,כי כח לאוטו הזה ממש אבל ממש לא חסר

פורסם

אמרת שחשובה לך בטיחות- הסיוויק קיבלה רק ארבעה כוכבי בטיחות. פרט ל B3 שלא נבחנה, כל השאר קיבלו חמישה כוכבים. הפריוס, אגב, קיבלה גם היא חמישה כוכבים.

"ai motoare capul doare"

פורסם

אני פריק די גדול של רכבי סולר, בשמחה הייתי שם יד על איזו אוקטביה או מאגאן מוגדשות ..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
שלום לכולם!

 

לאחר שהייתי נעול על המאליבו בקבוצה זו, התברר ששאולי גרם לנפט לתפס ב-8% ביום אחד ולכן קיבלתי שלילי נמרץ למאליבו או לכל מפלצת אחרת בסדרי גודל שלה וצריכה שלה (מונדאו, וולבו S80 וכדומה). כמו כן האוקטביה RS ירדה מהפרק (ישבן תפוס בסוף הנסיעה).

 

לכן החלטתי לשנות כיוון וללכת על מכונית עם מראה צעיר וקטן יותר.

 

האפשרויות כפי שהבנתי שעומדות על הפרק: (הסדר לא חשוב)

1. הונדה סיוויק 1.8 ES

2. גולף TSI 1.4

3. סובארו B3 2.0 ספורט

4. C4 2.0 Pack

5. פורד פוקוס 2.0

 

אם יש עוד רכבים אשמח לשמוע. (מלבד רנו מגאן ומאזדה)

 

לא נסעתי על הרכבים הנ"ל אבל אסע בשבועות הקרובים.

 

מה חשוב לי:

1. בטיחות (לפחות 6 כריות עם בקרת יציבות)

2. כיף לנהיגה - כח מנוע חזק ואטומטי (לא 1.6)

3. צריכת דלק נמוכה

4. גלגלי מגנזיום ואם ניתן סאן רוף.

5. מראה צעיר ולא שבלוני (לא מאזדה!)

6. בקרת שיוט

 

מה לא חשוב לי:

1. סחירות (ליסינג)

2. טיפולים (ליסינג)

3. גודל תא מטען (נוסע יחיד 95% מהזמן)

 

אני נוסע כל יום ירושלים-ת"א דרך כביש 443. 30,000 ק"מ בשנה.

 

אני מקווה שאני לא משגע אתכם יותר מדי אבל אחרי שסוף סוף החלטתי על רכב מנהלים קב' 5 (4 חודשים! 10 מבחנים!) שאולי פתח את הפה! ראבק איתו!.

 

ד"א הייתי לוקח את B4 בעצימת עיניים אם היא הייתה מגיעה עם 6 כריות ובקרת יציבות. רבאק הקמצנות הזאת בשביל 2% משווי הרכב!

 

אם היה מבחר של מנועי דיזל כמו באירופה לא הייתי מתלבט אפילו רגע. שגעון אצלנו במדינה.

 

תודה!

לך על הפיגו 308 החדשה עם מנוע 1.6 טורבו מנוע ב.מ.וו עם רמת בטיחות איכות ונוחות ברמה הגבוהה ביותר וגם נראית מצויין לך תראה אתה תתרשם.

פורסם

נכנסה אתמול למלאי הארצי ג'טה 1.4 TSI .

לדעתי זה קולע לך מאוד.

 

6 כריות אויר +ESP.

מנוע חסכוני וזריז מאוד!

 

אם תרצה עוד פרטים , בה"פ.

בהצלחה.

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

למה ללכת על הטוסון ?

מה היתרון של הרכב הזה על כל אחת מהאופצית אשר מבקש העצה רשם ?

 

הרכב נחות, וצרכן דלק כבד, הדבר היחיד אשר הרכב הזה יעשה טוב , זה לרושש את הרוכש עקב צריכת דלק גבוהה.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 


×
×
  • תוכן חדש...