Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6587 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סביר להניח שלא יאשרו לו טוסון עקב מנוע גדול ושתיין.

 

ולגבי הסיוויק ההיברידת שיבדקו עוד פעם...התוצאות אצלנו שונות לגמרי ( בין 14 ל-17 ק"מ לליטר בממוצע)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תודה לכל המגיבים.

 

הטוסון - צרכן דלק גדול. לא בטיחותי (מאחורה) וגיפ.

 

ג'טה 1.4 נשמע לי מאוד מעניין אבל אין עדיין פרטים עליה. אשמח לשמוע. אם היא כמו הגולף ובקבוצה 4 אזי זו הבחירה שלי. תן לי עוד פרטים בבקשה :).

 

היברית אני לא יקח בשום מקרה. היה לי מקרה לפני כמה שנים של רכב כזה שהתלקח לי באירופה ולכן אני שש. אני יודע שעבר הרבה זמן אבל בכל זאת. בראש זה מפחיד. במיוחד שבבין עירוני אין לכך משמעות. (בהונדה 1.8 לדוגמא הפער הוא פחות מ-8% כפי שמופיע פה)

 

תודה למשיבים.

פורסם

אחזור על המלצות שהופיעו: TSI. החסרון היחיד מבחינתך: אין cruise control. כל השאר עולים בעשרות מונים על הרכבים האחרים.

לגבי אבזור חסר לעומת הפוקוס - אני לא מבין על מה דיבר מי שדיבר. הדבר היחיד שיש יותר בפוקוס, זה כפתורים. כלומר פנים הרכב נראה כמו וידאו משנות ה- 80 מרוב הכפתורים הכסופים שיש בו. עיצוב הפנים של הגולף הוא לא פחות מגאוני.

 

גילוי נאות: יש לי TSI :-), ואע"פ שאשנא לראות כזו בליסינג, היא באמת הבחירה המוצלחת (למעט ג'טה עם מנוע דומה, שמספקת גם בגאז').

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
אחזור על המלצות שהופיעו: TSI. החסרון היחיד מבחינתך: אין cruise control. כל השאר עולים בעשרות מונים על הרכבים האחרים.

לגבי אבזור חסר לעומת הפוקוס - אני לא מבין על מה דיבר מי שדיבר. הדבר היחיד שיש יותר בפוקוס, זה כפתורים. כלומר פנים הרכב נראה כמו וידאו משנות ה- 80 מרוב הכפתורים הכסופים שיש בו. עיצוב הפנים של הגולף הוא לא פחות מגאוני.

 

גילוי נאות: יש לי TSI :-), ואע"פ שאשנא לראות כזו בליסינג, היא באמת הבחירה המוצלחת (למעט ג'טה עם מנוע דומה, שמספקת גם בגאז').

 

למה בכל האתר של VW אין מפרט אבזור מסודר בקובץ או ברשימה? למה זה סתם זרוק בדרך אגב ולכן תבין למה התכוון המשורר.

 

איך יכול להיות שהגולף 2FSI יקרה ב17,000 ש"ח מהגט'ה 2FSI שהיא אחותה הגדולה ?

 

יש מצב שהגט'ה 1.4TSI תיהיה זולה ב12,000 ש"ח מהגולף?? יענו קבוצה 3 ?!

 

קצת יותר פרטים על TSI יכול לעזור.

 

הרכב חסכוני בדלק כפי שמופיע בנתוני היצרן ?

פורסם

אם כבר הגענו עדי גולף וג'טה יש את הפוקוס שני ליטר שלדעתי שווה בדיקה

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
אם כבר הגענו עדי גולף וג'טה יש את הפוקוס שני ליטר שלדעתי שווה בדיקה

 

הפוקוס שותה כמעט 20% יותר מהגטה. היה לי לפני 4 שנים הפוקוס הקודמת 1.6L ולא ממש נהנתי. די סבלתי מהמושבים הלא נוחים.

פורסם

ג'טה 1.4TSI מגיע בדגם ה140כ"ס שקיים גם בגולף וגם בטוראן (מה שנמכר בישראל.. ישנם עוד דגמים שנמכרים באירופה).

מדובר במנוע מאוד מוצלח שזכה רצוף מאז שיצא בתואר המנוע הטוב ביותר בעולם בקטגוריה שלו.

22.4/1750 קג"מ

 

 

צריכת דלק ממוצעת 1:13.9

 

גיר DSG 6 היל'. עם מצב טיפ'

רמת גימור קומפורט (כמו ב2.0) , הרמת גימור גבוהה יותר מהגולף...

מושבים שונים (יותר מהודרים-גש לאולם מרכזי בבני ברק כדי להתרשם..).

יש בקרת שיוט!

6 כריות אויר וESP.

ר"ד MP3 מקורי.

מזגן בקרת אקלים מפוצל עם פיתחי מיזוג לנוסעים מאחור.

משענת יד מתכוננת

משענת יד מרכזית לנוסעים מאחור.

פס כרום מסביב לחלונות.

מחשב דרך.

מגירות אחסון מתחת למושבים.

מראות איפור מוארות.

 

 

הג'טה לא זולה מהגולף ב12000...

גולףTSI ברמת אמושיין (חישוקי מגנזיום,סאן רוף וכו'..) עולה 155000 , ברמת גימור טרנדליין 141000..

אשמח לעזור בעוד פרטים במידה ותרצה בה"פ.

 

עומר.

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם
ג'טה 1.4TSI מגיע בדגם ה140כ"ס שקיים גם בגולף וגם בטוראן (מה שנמכר בישראל.. ישנם עוד דגמים שנמכרים באירופה).

מדובר במנוע מאוד מוצלח שזכה רצוף מאז שיצא בתואר המנוע הטוב ביותר בעולם בקטגוריה שלו.

22.4/1750 קג"מ

 

 

צריכת דלק ממוצעת 1:13.9

 

גיר DSG 6 היל'. עם מצב טיפ'

רמת גימור קומפורט (כמו ב2.0) , הרמת גימור גבוהה יותר מהגולף...

מושבים שונים (יותר מהודרים-גש לאולם מרכזי בבני ברק כדי להתרשם..).

יש בקרת שיוט!

6 כריות אויר וESP.

ר"ד MP3 מקורי.

מזגן בקרת אקלים מפוצל עם פיתחי מיזוג לנוסעים מאחור.

משענת יד מתכוננת

משענת יד מרכזית לנוסעים מאחור.

פס כרום מסביב לחלונות.

מחשב דרך.

מגירות אחסון מתחת למושבים.

מראות איפור מוארות.

 

 

הג'טה לא זולה מהגולף ב12000...

גולףTSI ברמת אמושיין (חישוקי מגנזיום,סאן רוף וכו'..) עולה 155000 , ברמת גימור טרנדליין 141000..

אשמח לעזור בעוד פרטים במידה ותרצה בה"פ.

 

עומר.

 

תודה על התשובה המפורט עומר.

 

מה ההבדל בין שתי רמות האבזור מלבד הסאן רוף ומגנזיום?

האם הביצועים שלה כמו הגולף (עד סטייה של 5% לכל כיוון)?

מה גודל הצמיגים בשתי הגרסאות?

באיזה קבוצת רישוי הם נמצאים?

מה הם שעות הפתיחה שלכם מחר? אולי אני יקפוץ. שבוע שעבר הייתי עם הילדים בסקודה, השבוע נעשה סיור אצלכם אולי :)

 

למה הגט'ה 1.4 לא מופיע באתרי הרכב הגדולים כגון motocar autonet וכדומה??

פורסם

נקודה לחיוב בVW שאין לאף אחד אחר - DSG. אין מה להשוות לאוטומט, לא כל שכן ארבעה הילוכים כמו ברוב המכוניות שעל הפרק.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
תודה על התשובה המפורט עומר.

 

מה ההבדל בין שתי רמות האבזור מלבד הסאן רוף ומגנזיום?

האם הביצועים שלה כמו הגולף (עד סטייה של 5% לכל כיוון)?

מה גודל הצמיגים בשתי הגרסאות?

באיזה קבוצת רישוי הם נמצאים?

מה הם שעות הפתיחה שלכם מחר? אולי אני יקפוץ. שבוע שעבר הייתי עם הילדים בסקודה, השבוע נעשה סיור אצלכם אולי :)

 

למה הגט'ה 1.4 לא מופיע באתרי הרכב הגדולים כגון motocar autonet וכדומה??

 

 

בכייף.

 

ההבדל ברמות גימור הוא בגולף..

חישוקי סגסוגת .

פסי קישוט בצבע הרכב.

חבילת כרום (זה עדין ולא ערסוואתי ,נותן טאץ' מאוד יפה לרכב..).

סאן רוף.

החבילה כולה מקורית מהיצרן ולא תוספות מקומיות..

 

יכול ליהיות שפספסתי איזה משהו קטן :oops: , אם כן אייל (BAR72) יתקן אותי :-).

 

 

מידת הצמיגים בג'טה 205/55/16.

 

קבוצת רישוי -4

 

בהצלחה.

 

עומר.

 

עומר- ההודעה הזאת נערכה כי מאמצי המכירה שלך קצת גלשו מגבול הטעם הטוב. מפאת כבודך והוותק שלך בפורום הזה אתה לא מקבל התראה (Casper)

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

לפותח השרשור,

אמנם אני משוחד ואין לראות במה שאני כותב המלצה אובייקטיבית, אבל אני חושב שכדאי לך לשקול גם את הלנסר החדשה ברמת הגימור הגבוהה- יש בה את כל מה שאתה מחפש.

 

2008-mitsubishi-lancer-gts-front-view.jpg

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
בכייף.

 

ההבדל ברמות גימור הוא בגולף..

חישוקי סגסוגת .

פסי קישוט בצבע הרכב.

חבילת כרום (זה עדין ולא ערסוואתי ,נותן טאץ' מאוד יפה לרכב..).

סאן רוף.

החבילה כולה מקורית מהיצרן ולא תוספות מקומיות..

 

יכול ליהיות שפספסתי איזה משהו קטן :oops: , אם כן אייל (BAR72) יתקן אותי :-).

 

 

מידת הצמיגים בג'טה 205/55/16.

 

קבוצת רישוי -4

 

בהצלחה.

 

עומר.

 

עומר- ההודעה הזאת נערכה כי מאמצי המכירה שלך קצת גלשו מגבול הטעם הטוב. מפאת כבודך והוותק שלך בפורום הזה אתה לא מקבל התראה (Casper)

 

 

Casper שאלתי את הבחור מהם שעות הפתיחה בסך הכל כי אני מעוניין להגיע. אם אני יחליט לרכוש בצורה פרטית ולא ליסינג (תלוי במחיר) אזי אשמח שהוא יקבל את הקרדיט על כך.

 

זה לא שהודעה שלו פה בפורום תאלץ אותי לרכוש רכב ב-150,000 ש"ח ממנו.

 

ד"א אם באתר VW הישראלי היה את כל המידע הזה לא הייתי מטריד את עומר אבל מכיוון שהמידע לא קיים וזה בהחלט רכב מעניין שלא ידעתי על קיומו, עומר עדכן אותי לגבי פרטיו שלא ניתן למצוא ברשת.

פורסם

עומר- ההודעה הזאת נערכה כי מאמצי המכירה שלך קצת גלשו מגבול הטעם הטוב. מפאת כבודך והוותק שלך בפורום הזה אתה לא מקבל התראה (Casper)

 

 

רק לידיעתך , לנציג מכירות באולם אין עמלה בעסקת ליסינג :neutral:.

חבל שאתה לא מסתכל על דברים בצורה פרופורציונאלית ורואה את עיניין המקצועיות בתשובות עיניניות ומדויקות!

 

נ.ב: אולי תספר על משרתך במיציבושי....

 

נ.ב:מכיון שהרכב נכנס רק אתמול למכירה ועדיין לא הודפסו מפרטים באולמות לא עודכן לגביו והוא עדיין לא פורסם.

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם
לפותח השרשור,

אמנם אני משוחד ואין לראות במה שאני כותב המלצה אובייקטיבית, אבל אני חושב שכדאי לך לשקול גם את הלנסר החדשה ברמת הגימור הגבוהה- יש בה את כל מה שאתה מחפש.

 

 

נראה בהחלט רכב יפה אבל:

1. אין בקרת יציבות

2. ידני....

 

מה שכן צריכת דלק טובה והוא יפה בטירוף (גאנטים 17'' פשוט עושים לי את זה!!)

 

כמובן שגם על הרכב הזה אין נתונים באתר היבואן הישראלי. פשוט מטומטמים! (בסוף מצאתי את המפרט באיזה חור נידח באתר שלהם)

פורסם

אין ספק שאם אני לא יקנה את הדגם המפואר (כי אולי הוא בקבוצה 5 מעל 147,000 ש"ח) אזי אני יקנה לי חישוקים 17'' עם צמיגים בחתך נמוך!

 

אממ... זה לא עולה יותר מ-8-9K להכל ביחד נכון?


×
×
  • תוכן חדש...