Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6588 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
Casper שאלתי את הבחור מהם שעות הפתיחה בסך הכל כי אני מעוניין להגיע. אם אני יחליט לרכוש בצורה פרטית ולא ליסינג (תלוי במחיר) אזי אשמח שהוא יקבל את הקרדיט על כך.

 

זה לא שהודעה שלו פה בפורום תאלץ אותי לרכוש רכב ב-150,000 ש"ח ממנו.

 

ד"א אם באתר VW הישראלי היה את כל המידע הזה לא הייתי מטריד את עומר אבל מכיוון שהמידע לא קיים וזה בהחלט רכב מעניין שלא ידעתי על קיומו, עומר עדכן אותי לגבי פרטיו שלא ניתן למצוא ברשת.

 

כל מה שאמרת נכון, אבל אפשר לנהל את חילופי המידע הזה בהודעות פרטיות

 

רק לידיעתך , לנציג מכירות באולם אין עמלה בעסקת ליסינג :neutral:.

חבל שאתה לא מסתכל על דברים בצורה פרופורציונאלית ורואה את עיניין המקצועיות בתשובות עיניניות ומדויקות!

 

נ.ב: אולי תספר על משרתך במיציבושי....

 

נ.ב:מכיון שהרכב נכנס רק אתמול למכירה ועדיין לא הודפסו מפרטים באולמות לא עודכן לגביו והוא עדיין לא פורסם.

 

עומר, בוא לא נשחק אותה תמימים.

זאת לא הפעם הראשונה שאתה עושה שימוש בפלטפורמה של הפורום הזה לצורך ניסיונות מכירה של הדגמים אותם אתה מוכר. רק בשרשור הזה הצעת 3 פעמים לפנות אליך בה"פ לקבלת פרטים (כנראה שפעם אחת לא הספיקה) ולאחר מכן עוד הגדלת לעשות והפנת את הבחור לאולם התצוגה בו אתה עובד כדי שיחפש אותך.

עכשיו בוא תסביר לי מה מקצועי בזה?

אף אחד לא אמר לך שום דבר על המפרטים שפרסמת פה או על ההמלצה על הדגם, כשאתה מנסה להפוך את זה לרווח אישי שלך (לא בהכרח במקרה הזה) זה חציית הגבול ולכן חלק מההודעה שלך נמחק.

 

ובקשר למשרתי במיצובישי...אין הרבה מה לספר, אני לא עובד במיצובישי. אבל שים לב מה ההבדל בין ההמלצה שלי על מיצובישי לבין ההמלצות שלך בכל שרשור אפשרי על VW.

 

נראה בהחלט רכב יפה אבל:

1. אין בקרת יציבות

2. ידני....

 

מה שכן צריכת דלק טובה והוא יפה בטירוף (גאנטים 17'' פשוט עושים לי את זה!!)

 

כמובן שגם על הרכב הזה אין נתונים באתר היבואן הישראלי. פשוט מטומטמים! (בסוף מצאתי את המפרט באיזה חור נידח באתר שלהם)

 

1. יש בקרת יציבות.

2. הרכב אוטומטי.

3. הג'נט הוא 18".

בכל מה שקשור למפרט שמצאת באיזה חור נידח, זה לא רלבנטי. חכה למפרט של הדגמים שיגיעו לארץ.

4. ובקשר ל"מטומטמים"...הרכב יושק רק ביום שני הקרוב ורק אז יפורסמו המחירים בישראל, על הדרך יעלו אתר יעודי עם מחירים וכל הפרטים.

 

עדיין מטומטמים?

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כל מה שאמרת נכון, אבל אפשר לנהל את חילופי המידע הזה בהודעות פרטיות

1. יש בקרת יציבות.

2. הרכב אוטומטי.

3. הג'נט הוא 18".

בכל מה שקשור למפרט שמצאת באיזה חור נידח, זה לא רלבנטי. חכה למפרט של הדגמים שיגיעו לארץ.

4. ובקשר ל"מטומטמים"...הרכב יושק רק ביום שני הקרוב ורק אז יפורסמו המחירים בישראל, על הדרך יעלו אתר יעודי עם מחירים וכל הפרטים.

 

עדיין מטומטמים?

 

עכשיו אני מבין. יש לאנסר ויש לאנסר חדשה. פשוט גאוני. טעות שלי. 8)

 

אני יחפש עליו מידע בחו"ל אולי שווה בדיקה. אם כי אני לא שש לרכוש מחברה שבמשך למעלה מעשור הסתירה מידע ביעילות מהלקוחות והמשקיעים שלה.

פורסם
עכשיו אני מבין. יש לאנסר ויש לאנסר חדשה. פשוט גאוני. טעות שלי. 8)

 

אני יחפש עליו מידע בחו"ל אולי שווה בדיקה. אם כי אני לא שש לרכוש מחברה שבמשך למעלה מעשור הסתירה מידע ביעילות מהלקוחות והמשקיעים שלה.

 

 

אם אתה בוחר להסתכל על העבר במקום על העתיד, זה כבר משהו אחר...

רק כדאי שתסתכל על העבר של כל יצרן ויצרן.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
אם אתה בוחר להסתכל על העבר במקום על העתיד, זה כבר משהו אחר...

רק כדאי שתסתכל על העבר של כל יצרן ויצרן.

 

גם נכון :-)

 

יש לך מושג האם הרכב הנ"ל יהיה בקבוצה 4?

פורסם

כספר הפנתי אותו לה"פ רק בגלל שאחד כמוך לא יידלק!!

כן , כמה פעמים בשביל להימנע מ"מכירה" בפורום.

 

הפנתי לאולם המרכזי מכיון שבאולם המרכזי ישנה ג'טה ברמת גימור המדוברת!

לא , אין רווח אישי למכירת ליסינג!! אני שמח ואשמח לעזור לאנשים מהפורום בפרט כי זה חלק מהפאן בעבודה (אתה יכול לגחך על זה עד מחר...).

מעבר לזה - מה רע בלתת מפרט נכון ומדויק למה ששאל הבחור??

אתה מוציא את החשק לרשום בפורום! ההפסד הוא של הפורום במקרה הזה(קרא לי מתנשא- אתה מוזמן!).

לא תמצא אותי מזלזל או משמיץ "מתחרה" אחר אלא נותן פרטים מדויקים על דגם שאותו אני מכיר לעומק!

עובדה שהערתי את עיניו של אותו מתעניין בדגם חדש שהוא לא היה מודע אליו - אם ירצה או לא , זה כבר עיניין שלו , אני בטוח שאת השיקול שלו הוא יעשה.

 

מעבר לזה - מה רע עם קורא בפורום הגיע אלי דרך הפורום וקיבל שירות מעל ומעבר וכן גם רכש רכב דרכי?? הוא עשה זאת מבחירתו!!

 

ע"ע : http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=200582&highlight=%D7%92%D7%95%D7%9C%D7%A3+TSI

 

אני יותר משמח לעזור למישהו שהגיע מכאן! חבל שאתה רואה זאת בצורה שלילית...

לדעתי אנשי מקצוע זה ערך מוסף לפורום! בין אם זה נציג מכירות או בעל מוסך או אחד שיש לו פאב בת"א בשרשור אופטופיק..

 

מצטער אם זה לא מעניין בשרשור כרגע , פשוט זאת תגובה לזאת שהגיע מעלי.. (לא יפתיע אותי אם תמחק זאת...)

 

נ.ב: לא עובד במיציבושי - כן אה.. ספר מה הקשר שלך לשם... אל תהיה טלית תכלת..

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

תסלחו לי שאני מתערב,

אבל קראתי את השרשור,

וכספר אני לא מצליח להבין היכן מפריע לך המידע השימושי והמדוייק שרשם עומר.

 

בשביל חבר פורום ממוצע המידע הזה הוא מצויין והרבה ישמחו לקבל פרטים מלאים מאנשים שעובדים בתחום.

 

עומר כנציג -VW לא שונה מכל עובד אחר בתחום הרכב שנמצא בפורום,

ונניח בעל מוסך שמפרסם כל מיני המלצות על טיפול מנסיונו ובכך עוזר לחברים, זה בדיוק אותו דבר.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם
לפותח השרשור,

אמנם אני משוחד ואין לראות במה שאני כותב המלצה אובייקטיבית, אבל אני חושב שכדאי לך לשקול גם את הלנסר החדשה ברמת הגימור הגבוהה- יש בה את כל מה שאתה מחפש.

 

כספר הפנתי אותו לה"פ רק בגלל שאחד כמוך לא יידלק!!

כן , כמה פעמים בשביל להימנע מ"מכירה" בפורום.

 

הפנתי לאולם המרכזי מכיון שבאולם המרכזי ישנה ג'טה ברמת גימור המדוברת!

לא , אין רווח אישי למכירת ליסינג!! אני שמח ואשמח לעזור לאנשים מהפורום בפרט כי זה חלק מהפאן בעבודה (אתה יכול לגחך על זה עד מחר...). למה שאני אגחך? כיף לך? סבבה.

מעבר לזה - מה רע בלתת מפרט נכון ומדויק למה ששאל הבחור?? אין שום דבר רע, כתבתי כבר שזאת לא הבעיה.

אתה מוציא את החשק לרשום בפורום! ההפסד הוא של הפורום במקרה הזה(קרא לי מתנשא- אתה מוזמן!). הודעות ההלל שלך למכוניות VW הן הפסד לפורום? שלא תבין אותי לא נכון, ל-VW יש מכוניות מצויינות ותמיד אמרתי את זה, רק חבל שמאז שהתחלת לעבוד שם כל מילה שניה שיוצאת לך מהפה היא מילת הערצה למותג. זה נחמד כדי לעשות רושם על הבוסים שלך, אל תצפה שבפורום הזה תזכה לאותו קרדיט.

לא תמצא אותי מזלזל או משמיץ "מתחרה" אחר אלא נותן פרטים מדויקים על דגם שאותו אני מכיר לעומק! מה הקשר בכלל למתחרים?

עובדה שהערתי את עיניו של אותו מתעניין בדגם חדש שהוא לא היה מודע אליו - אם ירצה או לא , זה כבר עיניין שלו , אני בטוח שאת השיקול שלו הוא יעשה. גם עם זה אין שום בעיה, זה דוגמא למידע תורם שאתה כן יכול לכתוב.

 

מעבר לזה - מה רע עם קורא בפורום הגיע אלי דרך הפורום וקיבל שירות מעל ומעבר וכן גם רכש רכב דרכי?? הוא עשה זאת מבחירתו!!

 

ע"ע : http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=200582&highlight=%D7%92%D7%95%D7%9C%D7%A3+TSI

 

אני יותר משמח לעזור למישהו שהגיע מכאן! חבל שאתה רואה זאת בצורה שלילית...

לדעתי אנשי מקצוע זה ערך מוסף לפורום! בין אם זה נציג מכירות או בעל מוסך או אחד שיש לו פאב בת"א בשרשור אופטופיק..

 

מצטער אם זה לא מעניין בשרשור כרגע , פשוט זאת תגובה לזאת שהגיע מעלי.. (לא יפתיע אותי אם תמחק זאת...)

הבעיה היא שאתה עושה שימוש בפורום הזה לצרכים האלו. אתה מנצל את הפלטפורמה הזאת לצורך המכירות שלך ופה זה לא בסדר. אם צ'מפיון היו רוצים להשתמש בפורום הזה הם יכולים לעשות זאת באמצעות רכישת פרסום. כשאתה כותב פה כאחד מן השורה ומנסה למכור רכבי VW, זה לא בסדר ולא מתאים לפורום הזה ואתה יודע את זה. היינו אפילו מוכנים להעלים חצי עין כדי שתעשה זאת בה"פ, אבל הפעם לא התאפקת.

אם יש לך הצעת מכירה בחלק ממקום העבודה שלך, תשלח ה"פ לזה שאתה רוצה להציע את ההצעה. כדי לחדד את זה...את תכתוב בפורום הפתוח "פרטים בה"פ" אלא שלח ה"פ בדיוק למי שאתה רוצה להעביר את המסר.

 

נ.ב: לא עובד במיציבושי - כן אה.. ספר מה הקשר שלך לשם... אל תהיה טלית תכלת..

אני לא חייב דין וחשבון לך מה הקשר שלי למיצובישי, מי שיודע (הרבה יודעים) יודע. שים לב מה כתבתי לפני שהוספתי את הלנסר לאפשרויות של פותח השרשור. כתבתי שאין לקחת את דברי בצורה אובייקטיבית ושאני משוחד וזאת למרות שלא המלצתי על האוטו בשום צורה, סה"כ הצפתי אותה כאופציה שעונה לדרישות פותח השרשור. האמן לי שאם אתה היית עושה כמוני לא היית שומע ציוץ מהנהלת CF.

 

תשובתיי באדום.

 

תסלחו לי שאני מתערב,

אבל קראתי את השרשור,

וכספר אני לא מצליח להבין היכן מפריע לך המידע השימושי והמדוייק שרשם עומר.

 

בשביל חבר פורום ממוצע המידע הזה הוא מצויין והרבה ישמחו לקבל פרטים מלאים מאנשים שעובדים בתחום.

 

עומר כנציג -VW לא שונה מכל עובד אחר בתחום הרכב שנמצא בפורום,

ונניח בעל מוסך שמפרסם כל מיני המלצות על טיפול מנסיונו ובכך עוזר לחברים, זה בדיוק אותו דבר.

 

כתבתי את זה כבר. כל עוד עומר נותן מידע שימושי אין בעיה לאף אחד עם זה.

בעל מוסך שיתחיל לפרסם את שם העסק שלו ואת הכתובת/ טלפון שלו זוכה לאותה תגובה שעומר קיבל.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

הייתי בסוכנות VW, פגשתי את עומר. סייע ככל שיכל.

 

בהחלט נראה אופציה מעניינת.

 

נבדוק את המיצובישי ונראה מה נחליט.

פורסם

נ.ב: לא עובד במיציבושי - כן אה.. ספר מה הקשר שלך לשם... אל תהיה טלית תכלת..

 

אכן לא טלית, אבל ההבדל ביניכם שהוא ציין זאת כאשר הזכיר את הלנסר. המידע שאתה מוסר תורם, אבל על מנת שהדברים יקבלו התייחסות אובייקטיבית מאנשים שאינם מכירים אותך, גילוי נאות בחתימתך יהיה הוגן לדעתי.

(add lightness' (Colin Chapman'


×
×
  • תוכן חדש...