Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8240 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב לכולם

יש לי קליאו אר אס איי סטנדרטית לחלוטין. הפכתי והפכתי בדבר והחלטתי שאני משקיע באוטו הזה לטווח ארוך(מאוד) לצורך כך אני רוצה להחליף לה את המנוע לקליאו ווליאמס.

עכשיו מספר שאלות:

כמה כל העסק אמור לעלות(אם אפשר פירוט של כל החלקים שצריך להוסיף)??

האם ניתן להפוך את זה לחוקי וכיצד???

תודה לכל העונים

RSi

פורסם

אריאל הת'רד שנתת לא עונה לבחור על השאלה.

 

אז ככה עד כמה שידוע לי ...

מנוע וויליאמס ללא מזגן (בגלל זה לא נכנס דגם זה לארץ) :(

מנוע דומה יושב על המגאן קופה 2.0

יש לשנות:

ציריות

מחשב+צמת חוטים

גיר (לא בטוח)

קלאץ' כמובן

וכל האביזרים הנילווים (אלטרנטור מ.הגה...)

בלמים

מניפולט פליטה

צמיגים/ג'אנטים-העברת הכח לכביש

 

אופציה

בולמים וקפיצים

 

תכל'ס לא שווה-בדוק אופציה של מנוע ה16V

מעט יותר ריאלי אבל גם סיוט לא קטן-אמור לעבור טסט(אותו נפח)

 

קובי

פורסם

טוב אצטרף לחבריי בעלי הRSI בהווה ובעבר 8)

 

מבדיקות רבות , לא ניתן בסדר גודל כספי נורמאלי להתאים מנוע ווילמאס לRSI . כמובן שאם יש כסף בלי הגבלה, אין גבול ...שאלו יהיו הצרות של כולנו

 

האפשרות של מנוע 16V אפשרית, אומנם עם שינויים מבניים מעטים ושוב, סכום כסף לא קטן , להתאים את המנוע הנל. אבל ראשית עליך למצוא מנוע כזה במצב טוב וזאת כבר משימה לא פשוטה, אך אפשרית.

 

הערכה כללית שהגעתי אם ונניח משקיעים בכזה דבר, 15,000 ש"ח

בהנחה והידע הטכני והמכאני שלך לא בשמיים, אך גם לא אפסיים.

 

בהצלחה

HOOTERS

:ladysman:

פורסם

אוקיי נניח שהוויליאמס ירד מהפרק

השאלה היא האם המעבר ל-16 שסתומים ישתלם כלומר האם השינוי יהיה כל כך גדול????

RSi

פורסם

קובי צודק 100 אחוז.

 

יש רק בחור אחד בארץ שהצליח לבצע את הניתוח הזה (קליאו RSI צהוב) ויצא בן זונה- אבל הוא ויתר על רוב תכולת תא המנוע בדרך.

 

אל תשכח שבמנוע F16 (16 שסתומים) סעפות היניקה והפליטה יושבות בכיוונים מנוגדים וב RSI הן באותו צד- כלומר,סרט.

 

בכל מקרה - זה ניתן לביצוע,אבל העלות גבוהה.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

אוקיי נניח שהוויליאמס ירד מהפרק

השאלה היא האם המעבר ל-16 שסתומים ישתלם כלומר האם השינוי יהיה כל כך גדול????

RSi

פורסם

קובי צודק 100 אחוז.

 

יש רק בחור אחד בארץ שהצליח לבצע את הניתוח הזה (קליאו RSI צהוב) ויצא בן זונה- אבל הוא ויתר על רוב תכולת תא המנוע בדרך.

 

אל תשכח שבמנוע F16 (16 שסתומים) סעפות היניקה והפליטה יושבות בכיוונים מנוגדים וב RSI הן באותו צד- כלומר,סרט.

 

בכל מקרה - זה ניתן לביצוע,אבל העלות גבוהה.

 

שים שבלול....

 

אולי חילזון.

 

אסקרגו....

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

הבנתי שתהיה עלייה גדולה בהספק אבל השאלה כמה זה יתבטא בכוח

באופן משמעותי או שהרכב יהיה נחמד?

עם איזה רכבים הוא יעמוד לשם השוואה???

RSi

פורסם

תראה עם מנוע כזה הוא יעמוד עם כל אוטו .......שתחנה לידו! :wink:

 

ועכשיו ברצינות, ה-16V המקוריות עושות 0-100 בכ-7.7 שניות כך שאם אתה מחפש רכב שעושה רבע מייל ב-10 שניות....זה לא הרכב....

 

אבל מצד שני זהו רכב נחמד מאוד מתנהג לא רע בכלל ובעל מנוע שניתן לשפר יחסית בקלות לכיוון יכולות הוויליאמס..

 

בקיצור.....כמו שאמרו לפני, היחידי שעשה את זה בארץ הוא הבחור עם הקליאו הצהובה, הוא עשה עבודה יפה (לבדו) אבל התאים את הצמה של המנוע למחשב של הRSI ועוד כל מיני קומבינות ועבר המון תלאות בדרך לשם.

 

אם אתה באמת רציני תחשוב על גדישה נמוכה, המנוע נמכר כגרסת טורבו בוולבו לפני כ-15 שנים והגיע במקור עם כ-160 כ"ס כך שיש פוטנציאל.....אני מאמין שיש כאן אנשים שיוכלו להרחיב בנושא....

 

בהצלחה.

BMW M135I

×
×
  • תוכן חדש...