Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6597 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עקב השרשורים האחרונים שאני רואה באוף טופיק הבנתי נכבד מהאנשים בפורום לא מחוברים לחידושים בעולם ובכלל בארץ.

מדען ישראלי פיתח שיטה חדשה ליצור מCO2 (פחמן דו חמצני) ועוד חומרים רעילים הנפלטים מין יצור החשמל בארה"ב (בארץ השיטה שונה) נפט אמיתי לכל דבר , שיכול להזיז גם את המכוניות שלנו !

אז את התהליך אני לא יודע בוודאות ( מי שרוצה אני מניח שכבר מחר אני אשיג מידע, כי הוא עדיין לא כ"כ פורסם כמו שצריך) אבל העסק עצמו (לפי מקורות סמכותיים) לא כ"כ קשה ומסובך, דבר המראה על כך שיש שיטה חדשה לחסוך בדלק ומשם בכסף רב והכי חשוב העולם עצמו לא יהיה תלוי יותר בארצות ערב , ויותר מזה השיטה תיהיה כ"כ חסכונית ותעזור לנו לקשר את היחסים ביננו לארה"ב, מה שיקרה הוא ככה (לפי מה שאני הבנתי) , ארה"ב תשלם לנו כדי "שניקח" את הפסולת הרעילה ממנה (דבר שיעזור לה להתמודד מול סין "במי מזהמת יותר" ריב ענקיות המתפתח שנים!) ולא טעיתי , כך גם החור באוזון יקטן , אנחנו נהפוך את הפסולת הזאת לנפט ומשם נתדלק את המכוניות שלנו ונפסיק להיות תלויים בארצות ערב, מה שיגרום לכך שמלחמת עולם נוספת מתקרבת במהירות בילתי נמנעת .

הבחור שיצר את העסק כבר נכנס לרשימת "מהפכי העשור"(או משהוכזה) שזהו תואר ברמה גבוהה מאוד !

את הכתבה אפשר לקרוא בעיתון הארץ ! מומלץ!

 

יעקב

*למי שלא הבין ולנקודת סיכום - אנחנו לא נשתמש בדלק 95,96 וכו'... אלה בנפט שיניע את המכוניות במקום , והנפט יעלה הרבה פחות !

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

  • תגובות 69
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כנראה לא הבנת...

אנחנו לא קונים נפט , אנחנו נייצר נפט ! בעזרת הפסולת של יצור החשמל בארה"ב ,ככה שאנחנו נגרום גם לירידה של החור באוזון(באופן נחמד) וגם נהנה מייצור דלק משלנו ולא בעזרת קניה מין ארצות ערב.

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

הדלק שאנחנו משתמשים בו עכשיו 95 וכו גם הוא מופק מנפט.ולגבי כל השאר...הרשה לי להיות קצת סקפטי .לא שזה תיאורטית לא הגיוני אבל לפי דעתי ייקח עוד הרבה זמן עד שנוכל לקבל נפט מco2

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

קוקה , אני מבין שאתה לא מתמצא בנושא נכון ? אולי יקח לדבר הזה 5 שנים (10 בהגזמה) אבל הוא יגיע וזה בדוק , זה עניין של זמן.

הדבר הוכח, נבדק , נרשם ובוצע ! באופן סדיר ונקי.

ba323f - להפוך את הרכב שלך לנפט זה לא דבר קשה כ"כ, זה העסק הקטן .

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

מקווה שבאמת הנפט החדש יגיע.

 

זה יאפשר לנו להמשיך להשתמש במנועי בנזין ודיזל. :twisted:

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
קוקה , אני מבין שאתה לא מתמצא בנושא נכון ? אולי יקח לדבר הזה 5 שנים (10 בהגזמה) אבל הוא יגיע וזה בדוק , זה עניין של זמן.

הדבר הוכח, נבדק , נרשם ובוצע ! באופן סדיר ונקי.

ba323f - להפוך את הרכב שלך לנפט זה לא דבר קשה כ"כ, זה העסק הקטן .

 

יעקב

 

איך עושים הסבה כזאת?

 

ניתן גם לבנזין ודיזל?

פורסם

אני מניח שכל סוג כולשהו של רכב ניתן להפוך לסוג אחר של דלק ולא בהרבה ממצעים מכיוון שאני יודע על כמה מכוניות שעשו הסבה כזאת, מכיוון שאני רק מתעסק בכימיה וביוטכנולוגיה לא נכנסתי לנושא הזה של העניין אלה לכיוון של איך לייצר את הנפט .

אני אנסה להשיג לך תשובה לזה עד סוף שבוע , אם אחד מחברי הפורום יענו על זה לפני.

בטוח ב 100% שזה אפשרי ולא עסק גדול , איך בדיוק אני לא יכול להסביר ...

 

יעקב

 

ד"א איזה תגובות מהירות =) מגניב אש :)

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

מכל הסיפור לא הבנתי למה צריך מכוניות מונעות נפט?השריפה שלו מאוד לא יעילה ומאוד מזהמת. למה לא לזקק את הנפט שקיבלנו לבנזין?

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

לא אמרו לי שאפשר לעשות אתזה ולכן אני לא אומר את זה , אני יודע שהנפט המיוצר בכל זאת הוא שונה במעט מהנפט "הערבי" אבל עדיין אותו הדבר ועושה את אותם העבודות כמו שצריך מא'-ת' , עוד שאלה שאני אשאל ואנסה להחזיר לך תשובה .

רק תענה לי על זה , בטוח שאפשר לזקק נפט לבנזין ?

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

אפשר לעשות משהו כזה:

לקחת X ליטרים של שמן מאכל משומש ומסונן היטב.

+

X ליטרים של דלק 95/95/98.

=

דלק חצי ירוק וכך נחסוך בכסף ולא נזהם הרבה את הסביבה.

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

אם מדובר על מכונית שמונעת מנפט, לפי דעתי שלב הבא על פחם. ממליץ להצטייד במיכלי נירוסטה עמידים לחום שישמשו כדודים לצורך העניין הזה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

משהו לא מסתדר לי כאן

איך אפשר להפיק מפחמן דו חמצני (שהוא אחד מתופעות הלוואי של שריפת נפט)

נפט????

אם תוכל להוסיף לינק לכתבה המדוברת זה יעזור לי .

 

אם זה נכון - מחקר כזה שווה לפחות פרס נובל

צונזר.... :?

פורסם

אתה בטוח שקראת הכל ? המרכיב העיקרי הוא פחמן דו חמצני , העסק הגדול עצמו הוא כל הפסולת הנפלטת מין ייצור החשמל בארה"ב.

על כך שאפשר לייצר את הנפט מCO2 ידעו עוד לפני 10 שנים תאורתית ורק עכשיו הצליחו לממש את זה.

והשאלה שאתה שואל היא אותו שאלה שאני מחפש תשובה בשבילה עכשיו! אפשר לעשות את זה דרך האוניברסיטה , מכיוון שלהוריד את המאמרים האלה עולים כסף מאתרים בחו"ל , ובאונברסיטה זה חינם , ככה שאני אוריד אתרגם ואביא בסיכום ולעניין .

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7


×
×
  • תוכן חדש...