Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6613 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בתחילת השבוע נסעתי ברכב הפרטי לעבודה, זה היה חמש וחצי בבוקר.

 

הדלקתי את המערכת, אחרי שתי דקות בערך שמעתי פיצוצון קטן מהרמקולים ואז רק הסאב ניגן.

 

הייתי בטוח באותו הרגע שהלך האודיו קונטרול באמת כי הטוויטרים אצלי על מגבר נפרד משאר הרמקולים וגם הם לא ניגנו.

 

אחרי זה ניתקתי את הקיקר והטוויטרים חזרו לעבוד, הבנתי שעוד פעם יש לי תקלה בקיקר...

 

טוב, החזרתי היום את הJBL הישן לי בגישורים על המידבאסים - חייב לציין שהם נשמעים נהדר כשהם מחוברים אליו ככה.

 

חיברתי את המידים למגברון של סוני שמרים אותם יפה מאוד דרך אגב - סופר נעימים לאוזן.

 

ואת הטוויטרים על מגברון ישן של שרווד שעושה עבודה לא רעה בכלל גם כן.

 

בדקתי אותם אחד אחד עם הRCA הראשי והכל היה נשמע בסדר.

 

חיברתי אותם דרך האודיו קונטרול - חשכו עיניי! רעשי אלטרנטור מטורפים ואין שום דרך להתמודד עם זה - משהו במכשיר נדפק.

 

גיליתי שהRCA של הטוויטרים - יציאה ימנית התעקמה למען האמת נגעה בגוף המכשיר אבל לא ברור לי אם זה מה שגרם לתקלה או אם זה משהו בקיקר שגרם לתקלה.

 

הקיקר כרגע בבדיקה שוב במעבדה של אפריל וה4XS נראה שהלך לעולמו - גם היה בו ריח לא ממש נעים למרות שלא ראיתי משהו שרוף.

 

בקיצור - את הקיקר אני כרגע פוחד להחזיר לרכב ובכלל שוקל אם לתקן אותו או לא, למרות שהוא מגבר מדהים, אני יכול להסתדר בלעדיו ברגע שאני משיג מגברון קטן וטוב לטוויטרים נוסח הסוני הקטנטן - אולי אני אביא קיקר קטן ונחמד מתישהו.

 

אני כרגע מתלבט בין 6XS (אל תשכחו שאני מגביר טרי-אמפ אקטיבי לחלוטין וצריך מוצר שמסוגל לספק את הסחורה והתקציב הוא עד 400 דולר) רוקפורד 3sixty.2 או אם יש HU שמסוגל לספק את הסחורה ונכנס בתקציב או סאונד פרוססור כזה או אחר שיודע לעשות את זה - אני פתוח להצעות.

 

איזה שבוע מכוער עובר עליי.

 

אפרופו אני כנראה אטוס לארה"ב לקראת סוף החודש.

 

עריכה - מבחינתי כרגע המערכת הזאת מושבטת, אני מפרק אותה מחר עד שאני משיג לה "מוח" חדש.

 

חבל עד שאני כבר הולך להרכיב את הקורות החדשות עם הטוויטרים החדשים - אין לי מה לעשות איתם עד שאני לא מסדר את הבעיה הזאת.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני לא מתמצא במעבד של אלפיין - אני צריך לרכוש בשבילו גם יחידה נוספת ששולטת עליו לא? עוד פאנל שמוסיפים מתחת לHU עצמו עד כמה שאני זוכר - או שהHU שלי ידע לשלוט על ה701 בכוחות עצמו?

 

והאודיו קונטרול ממש לא יקר - 200 דולר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
משתתף בצערך. :cry:

 

 

 

אבל מה זה קשור? :wink:

 

אני טס לעבוד שם עם הצוות האמריקאי של החברה שאני עובד בה למשך שבוע עד שבועיים - אני אהיה בניו-ג'רזי וניו יורק אז שופינג זה משהו שאני לא ממש מתכוון לוותר עליו, עכשיו יש לי סיבה טובה מאוד לקנות שם משהו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני אברר את זה מחר - אני מתקשר לבדוק מה קורה עם המגבר וזה אפריל טקליין אז אני גם אשאל לגבי ה701.

 

אני יודע שלHU שלי יש מצב של עבודה עם פרוססור אבל אני לא זוכר עם זה המכשיר תצוגה או הפרוססור עצמו.

 

אני אנסה לבדוק גם בחוברת הוראות.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

עד כאן עם ה701...

 

אני שוקל את האפשרויות הבאות:

 

1. להביא 6XS - האופציה העדיפה.

2. למסור את ה4XS לתיקון אצל מישהו שיודע מה הוא עושה ולא אפריל טקליין שפשוט הוכיחו לי שאי אפשר לסמוך על התיקון שלהם ואני שוקל אם להוציא מהם את המגבר ולמסור אותו למישהו אחר שאני מכיר.

3. לקנות "קוסם" - אבל עד היום לא היה מוצר אחד של רוקפורד שגרם לי לחייך לצערי, פשוט לא אוהב אותם.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

הקוסם הוא דיגיטלי ולא אנלוגי זה משנה לך ?

 

תמיד אני אומר יקר כי אני מתכוון לפרוססור DQL8 שעולה כ600 דולר .

 

בכל אופן אני הייתי בחור SX6 הוא אנלוגי, יש לך נסיון עם המוצר, הוא תומך 4 WAY, והוא זול!

 

לגביי תיקון זה בטח יעלה לך כ500 ש"ח ואלוהים יודע את התוצאה הסופית !

 

לא הייתי הולך על תיקון

פורסם

דווקא מסרתי היום את ה4XS לתיקון למישהו שהומלץ לי עליו מכמה גורמים, נאמר לי שככל הנראה זאת בעיה פשוטה ורוב הסיכויים שהתיקון יעלה קצת מעל ה100 שקל - אם זה יהיה אכן כך, מה טוב.

 

אם זה יעבור את ה300 אז אני מפנה את המקום ל6XS.

 

אני באמת מבסוט מהאודיוקונטרול ולא רוצה משהו אחר.

 

בארה"ב אני אחפש תחלופה נאה לקיקר אם יהיה משהו שיפול בתקציב, נהיה יותר חכמים כבר כשנהיה שם.

 

אפרופו - קיבלתי היום את הקורות החדשות - סוף הדרך!

 

הבעיה היחידה היא רק שהכל תלוי עכשיו ב4XS.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

א. לא באסה בכלל, הכל נעשה משיקולים כלכליים.

 

ב. אין שם כל כך הרבה תחיליפים הולמים וחלקם הגדול לא בתקציב גם ככה.

 

ג. זה מפנה לי תקציב לעוד כמה דברים נחמדים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
התכונתי שבאסה שקיבלת את הקורות ואתהה לא יכול לשמוע

 

אבל אני אשמח אם תעלה תמונה.

 

+1

 

עומר

מחפש שילדת חיפושית או חיפושית שלמה עד עם רשיונות! (לצורך פרוייקט באגי)

×
×
  • תוכן חדש...