Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6620 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צריך לפטור את כל אותם הערבים שהפגינו מאזרחות ישראלית, שיקבלו את קיצבאות ה20 ילדים שיש לכל אחד מאבו מאזן.

נכבה?! עלק. אם לא אנחנו הערבים עוד היו נוסעים על חמורים וגרים בבקתות עץ. שיגידו תודה שמדינת ישראל ממנת להם את הילדים ושישתקו.

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

  • תגובות 74
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

רוני,

 

 

####שורה נמחקה עקב עריכת הודעות קודמות ####

האמת היא שיש קבוצות שמסתובבות לך בארץ ושורפות לך את דגלי מדינת ישראל, וקבוצות אחרות מקללות אותנו, ומניפות דגלים של לאום אחר שכרגע הוא האויב שלנו.

הם ממש קוראים להשמדה שלנו ולהרס המדינה שלנו ולשנות את כל מה שאנחנו מכירים כאן. ואין לי שום בעיה, לא עם ערבים ולא עם חרדים, אני בעד דו קיום בין ישראל למדינות ערב והפלסטינים ומלחמות אף פעם לא פתרו כלום.

אז וואלה, אנשים חיים במדינה שלנו ונהנים על חשבוננו, בתנאים הרבה יותר טובים מאשר שאר המדינות שמסביבנו.

הם קמים ושורפים את דגלי המדינה שלנו ואחרים מניפים דגלים של מדינות אחרות בבוז למדינת ישראל?

בשביל זה נהרגו לנו כ"כ הרבה חיילים? איפה הכבוד העצמי שלך בתור ישראלי? איפה המנטליות? איפה הציונות? איפה הפטריוטיזם שלך? איפה הגאווה הלאומית? לראות דברים כאלה ולשתוק?

 

שאלת לגבי משרפות? אתה מנסה להעלות אסוסיאציות מתקופת השואה הנוראה? היינו שם ולא הזקנו לאיש ובגלל תורת הגזע המטומטמת של הנאצים נהרגו לנו 6 מליון בני אדם שהם ממש חפים מפשע. איך אתה יכול להשוות את זה למצב היום?

 

במצב כזה אנשים תמימים משפחות שלמות גברים זקנים נשים וטף, נהרגו על ימין ועל שמאל ללא סיבה, אבל במצב שאזרחים במדינה קמים נגדה בכזאת עזות רוח ללא בושה? חייב לנקוט נגדם ביד קשה ובלי היסוס.

 

לפני השואה אמר מישהו שאני לא זוכר את שמו (על הנאצים) שמי ששורף ספרים ישרוף לבסוף גם אנשים.

 

היום ראינו איך שורפים לנו דגלים, וההשוואה לא כזאת רחוקה.

 

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

 

במצב כזה אנשים תמימים משפחות שלמות גברים זקנים נשים וטף, נהרגו על ימין ועל שמאל ללא סיבה, אבל במצב שאזרחים במדינה קמים נגדה בכזאת עזות רוח ללא בושה? חייב לנקוט נגדם ביד קשה ובלי היסוס.

 

 

אז אתה מציע להתחיל להרוג אנשים בגלל שהם יוצאים להפגנה ?

זאת סיבה מספיק טובה ?

פורסם

לא זכור לי שהמסורת היהודית, עם כל הכבוד לה, מעוגנת בחוק כלשהו מהעידן המודרני. לא שאני אומר שאין לנו זכות להיות פה, להפך, אבל אני גם מכיר בעובדה שכשהגענו לפה העפנו בכוח את הערבים הפלסטינים שגרו כאן לפנינו.נכון הערבים היו לפנינו ומה הם עשו פה? חיו תחת השלטון הבריטי (נדבר על ממש לפני שהיהודים התחילו לבוא בכמויות) לא עשו כלום, לא התאמצו להקים מדינה משלהם מה שעשו היהודים.

אלא אם כן יש לך מידע אחר בהיסטוריה (אולי פיספסתי פה ושם משהו בהיסטוריה תסביר).

 

מעבר לזה, אם תרצה או לא תרצה, יש כאן הרבה מאוד ערבים ישראלים ועצם העובדה שהם גרים בקרבנו צריכה לאפשר להם ייצוג הולם בכנסת. פשוט תאר לעצמך מצב הפוך, בו אתה ומאות אלפים יהודים אחרים גרים במדינה אחרת, נניח עם רוב נוצרי, ולא נותנים לכם אפשרות לייצג את עצמכם בבית המחוקקים. זה נראה לך מצב נורמלי?

אם אני שולט במדינה ואני החזק, למה אני צריך לתת לאנשים ששונאים אותי וחושבים שצריך "להרוג את כול היהודים" להיות בכנסת? פעם, פעמיים הם יגידו משהו טוב אבל פעם אחת הם יפציצו אותך ככה שלא אותך ולא אותי הם לא ישאירו חיים.

גם השמאלנים שמגנים על הערבים, בכל הזדמנות הערבים רוצים לתת מכה בנו ולא איכפת להם אם אתה ימיני או שמאלני שבעדם.

 

אף אחד לא אוהב שגרים לו במדינה ויוצאים כנגדה, אבל כל עוד מדובר במיעוט קטנטן שאיננו מזיק - מה אתה מצפה שיעשו? שיזרקו את כולם למשרפות? שיעיפו אותם מהארץ? ואין לזה כל קשר למרבית הערבים, שלא יוצאים כנגד המדינה לכשעצמה אלא כנגד הדיכוי שלהם בתור תושביה. אני אגיד לך את האמת, לא איכפת לי מהחרדים, אנשים שהולכים עם כיפה והם לא חרדים יותר דתיים מהחרדים עצמם, לרמות שאני מאמין בדת היהודית אני לא אוהב אותם.

אבל הערבים שיש בארץ זה כבר לא מיעוט (אני מדבר על אלה שגם בעזה).

רוני

תשובות באדום רוני.

שבת שלום שיהיה לך.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם
אנחנו אמורים לחזור למדינה הזאת אחרי שהמשיח יבוא.

בטוח חבורת אטאיסטים לא אמורים להקים את המדינה.

 

 

אל תחשבו שאני בעדם,אני רק מסביר לכם את הסיפור.

 

כתבת שאתה מסביר לנו את הסיפור: לא ראיתי כל הסבר ורצוי שתציין את המקורות עליהם אתה מסתמך.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
אז אתה מציע להתחיל להרוג אנשים בגלל שהם יוצאים להפגנה ?

זאת סיבה מספיק טובה ?

 

חתכת מהתשובה שלי שתי הבחנות שונות אחד לשואה והשניה למצב היום שהוא שונה לגמרי, בפעם הבאה שים יותר לב.

 

ולשאלה שלך, לרסס בלי הבחנה כמו שהובן מהתגובה הראשונה שלי זה באמת מוגזם ופה (ורק פה) אני חוזר בי.

 

אבל צריך לפרק בכוח הפגנות והתגדדויות כאלו - אין ספק. להוציא את האנשים האלה מחוץ לחוק ומחוץ למדינה שלנו לכל מדינה שתסכים לקבל אותם. ויודעים מה? אין הרבה מדינות כאלה.

 

 

נטורי קרתא הם יותר גרועים מהערבים ששונאים את ישראל, מילא עימות בין ערבים ליהודים יש פה סוג של לגיטימציה, שני עמים שנלחמים זה בזה. אבל יהודים שקוראים להשמדת מדינת ישראל? שורפים דגלים במדינתנו? זה באמת מכעיס. אני לא רוצה להגיד מה הייתי עושה לבן אדם כזה שהיה נופל לי לידיים. אני מוכן לשבת ולדבר עם חמאסניק ולהגיע איתו להבנה וללחוץ לו גם את היד ולא לעשות ככה עם אחד מנוטרי קרתא.

 

לשרוף דגל ישראל במדינת ישראל? נראה למישהו פה הגיוני?

 

קחו דקה, תחשבו על זה ואז תגיבו. ואם זה נראה למישהו פה לגיטימי שדבר כזה קורה אז גם הוא יכול לעוף מהמדינה הזאת לאלף עזאזל.

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

לא משנה איזה דגל שורפים, אני בטוח שאילו הם חיו במדינה אחרת והיו שורפים שם דגל של המדינה ההיא, זה היה מסתיים במעצר ומשפט.

אין ספק שבמדינות מסויימות, מעשה שכזה היה מסתיים הרבה יותר גרוע ממעצר.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

רוני

לתת יצוג הולם בכנסת זה טוב ויפה.

אבל מה תגיד על זה שחבר כנסת נוסע לבקר בלבנון ללא אישור.

מניף דגל חמאס, וקורא כנגד המדינה שאת עמה הוא מייצג?

 

זה נראה לך הגיוני? בנאדם שמצביע על חוקים במדינה שלך - נוסע ללבנון לבקר את חברו החזבלון?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

בראיה שלהם מדינת ישראל מסיעת לחילול השם ומחוקקת חוקים שדורסים את הדת היהודית (למשל חינוך חובה ממלכתי) ולכן הם מוחים נגדה ומתאבלים ביום חגה. נחמד זה לא, אבל כולה מדובר בכשלושים איש עם עקרונות קצת מוזרים, שיהיה להם לבריאות.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

רק מילה אחת.

טפילים!

 

 

הם טפילים על המדינה שלנו.

מבקשים כסף. ותקציבים. ומה נותנים לנו יריקה בפנים

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
רק מילה אחת.

טפילים!

הם טפילים על המדינה שלנו.

מבקשים כסף. ותקציבים. ומה נותנים לנו יריקה בפנים

 

צריך פתרון-לחשוב איך משנים את המצב,איך מורידים אותם מאיתנו.

מבאס אותי שהמיסים שלי ממנים נבלות אדם כאלו.

אנחנו כאן בזכות אבות ולא בחסד.הרווחנו את המדינה שלנו בקרבות עכובים מדם.

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם

בקיצור, הדת והאידיאולוגיה שלה הורסת הכל, ולא משנה מאיזה כיוון, שלנו או של הערבים.

 

אם כולם היו ראציונאליים אז העולם היה מקום הרבה יותר טוב והגיוני.

 

לא יכול להיות שאנשים יבואו ויגידו לי איפה לחיות/מה לאכול/מתי ואיך לזוז על בסיס ספר שנכתב לפני 5000 שנה בלי שום קשר למציאות היומיומית שלנו.

 

אידיאולוגיה דתית היא דבר מפגר מאוד וצריך להתחיל עם עידן הראציונאליות.

 

ברגע שמכירים בעובדה שדת מאורגנת היא כוח שמפלג, הורס ומגביל, אפשר להשתחרר ממנה. ברגע שמשתחררים ממנה ומהאידיאולוגיה המוגבלת מאוד שלה, אפשר להתחיל להיות אובייקטיביים ולראות את האנשים איך שהם.

 

החרדים הם אנשים שלא רואים אותי כיהודי, השמאלנים לא רואים את הצד האפל של האידיאולוגיה הפלסטינית, הימנים פועלים מתוך יצר נקמה ודעות קדומות, והפלסטינים מאמינים בכל מה שאומרים להם המנהיגים שלהם, וכל זה נכפה על כולנו בגלל אידיאולוגיה דתית ואינטרסים של אנשים שכיום רובם כבר מתים.

 

מי שלא מאמין בממסד הדתי יכול להרשות לעצמו להיות הרבה יותר אובייקטיבי ולקבל קבוצות שאותן אי אפשר לקבל בגלל לחץ מצד הדת, כמו הומואים, עמים אחרים, נשים בעלות שיוויון ועוד.

 

אני יהודי וגאה להיות יהודי בגלל עניין תרבותי-ערכי ולא בגלל שאני מאמין באלוהים.

פורסם
אני יהודי וגאה להיות יהודי בגלל עניין תרבותי-ערכי ולא בגלל שאני מאמין באלוהים.

 

הענין התרבותי-ערכי של יהדות מושתת על דת. אתה יהודי על פי הגדרה דתית מסורתית.

כל מה שאתה כותב כאן אינו להיות יהודי. מה שאתה כותב הוא להיות אדם טוב, להיות אזרח ישראלי טוב, לא משנה מהי דתו.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
רוני,

 

 

אתה יכול לקרוא לי אידיוט ולבחור השני דביל, (כמובן שאם זה היה הפוך אז הייתי עובר על חוקי הפורום אבל ככה זה בדיקטטורה) אבל אתה לא יכול לשנות את האמת. האמת היא שיש קבוצות שמסתובבות לך בארץ ושורפות לך את דגלי מדינת ישראל, וקבוצות אחרות מקללות אותנו, ומניפות דגלים של לאום אחר שכרגע הוא האויב שלנו.

הם ממש קוראים להשמדה שלנו ולהרס המדינה שלנו ולשנות את כל מה שאנחנו מכירים כאן. ואין לי שום בעיה, לא עם ערבים ולא עם חרדים, אני בעד דו קיום בין ישראל למדינות ערב והפלסטינים ומלחמות אף פעם לא פתרו כלום.

אז וואלה, אנשים חיים במדינה שלנו ונהנים על חשבוננו, בתנאים הרבה יותר טובים מאשר שאר המדינות שמסביבנו.

הם קמים ושורפים את דגלי המדינה שלנו ואחרים מניפים דגלים של מדינות אחרות בבוז למדינת ישראל?

בשביל זה נהרגו לנו כ"כ הרבה חיילים? איפה הכבוד העצמי שלך בתור ישראלי? איפה המנטליות? איפה הציונות? איפה הפטריוטיזם שלך? איפה הגאווה הלאומית? לראות דברים כאלה ולשתוק?

 

שאלת לגבי משרפות? אתה מנסה להעלות אסוסיאציות מתקופת השואה הנוראה? היינו שם ולא הזקנו לאיש ובגלל תורת הגזע המטומטמת של הנאצים נהרגו לנו 6 מליון בני אדם שהם ממש חפים מפשע. איך אתה יכול להשוות את זה למצב היום?

 

במצב כזה אנשים תמימים משפחות שלמות גברים זקנים נשים וטף, נהרגו על ימין ועל שמאל ללא סיבה, אבל במצב שאזרחים במדינה קמים נגדה בכזאת עזות רוח ללא בושה? חייב לנקוט נגדם ביד קשה ובלי היסוס.

 

לפני השואה אמר מישהו שאני לא זוכר את שמו (על הנאצים) שמי ששורף ספרים ישרוף לבסוף גם אנשים.

 

היום ראינו איך שורפים לנו דגלים, וההשוואה לא כזאת רחוקה.

 

אפשר לומר שהפורום הוא סוג של דיקטטורה, אבל בלי זה שום דבר לא היה עובד כאן כמו שצריך. אבל בלי קשר לזה, ההבדל בינינו הוא שאני לא אשחרר לאוויר הצהרות מהסוג שאתה שיחררת. אולי בחוגים מסוימים זה היה מתקבל על הדעת, אבל לא בפורום כזה. ביום שאני אגיד דברים מהסוג הזה (לכאן או לכאן - זה לא ממש משנה אם זה יהיה "כל השמאלנים מושחתים", "כל הימנים חארות" או "כל הערבים צריכים למות" וכדומה) - אתה מוזמן לקרוא לי אידיוט מעל גבי הפורום.

 

ולענייננו - אתה מבלבל דברים וכאן בדיוק הבעיה שלך. נטורי קרתא אכן קוראים להשמדת מדינת ישראל - אבל רובם לפחות הם לא תושבים שלה ובהחלט לא חיים על חשבוננו (אלא מתרומות, בין השאר).

ערבים ישראלים רבים חיים כאן איתנו ואין להם בעיה קונספטואלית עם זה (יש להם בעיות אחרות, אבל זה נושא אחר). אתה מתפלא שבעזה קוראים להרס מדינת ישראל? ראית באילו תנאים הם חיים?

 

מעבר לזה אני לא מבין מה היית רוצה לעשות עם קבוצות כמו נטורי קרתא. פלגים כאלו מתקיימים במדינות רבות והחיים מתנהלים כסדרם. אתה מתנהג כאילו זה חדש לך שקיימים אנשים כאלו - אבל הם איתנו כבר עשרות שנים. חוצמזה זה לא חדש ששורפים דגלים, לא רק אצלנו אלא גם במדינות רבות באירופה ובארה"ב למשל (שם נותנים אפילו לניאו-נאצים להפגין ולשרוף דגלים - חופש הדיבור זה קונספט מאוד חזק).

 

תשובות באדום רוני.

שבת שלום שיהיה לך.

 

אמיל, אתה באמת חושב שאילולא אנחנו הפלסטינים היו עדיין רוכבים על גמלים? אתה נשמע קצת כמו הרצל שאמר שאנחנו היהודים הנאורים והם (הערבים, העותמאנים) נבערים כולם. המנדט הבריטי היה פה בקושי 30 ומשהו שנה וגם לפני כן היו פה דברים - תחת השלטון העותמאני. החיים של הערבים היו קשים תחת השלטון הבריטי כי בתקופה הזו עלו מאות אלפי יהודים לארץ והבריטים במקרים רבים עודדו את זה. הערבים ממש לא אהבו שנכנסים להם לקרקעות ומגרשים אותם וזה מה שנקרא גם המרד הערבי. אז נראה לך שבמצב כזה הם יכולים לעשות מה שהם רוצים? לפתח את הארץ? להקים מדינה משלהם?

 

בנוסף, השיטה שלך של "אני השולט, אני החזק" מזכירה לי תקופות חשוכות בהיסטוריה. אסור שיהיו בכנסת אנשים שקוראים להרג כל היהודים או יוצאים כנגד קיום המדינה כמדינה יהודית - אבל באמת אין כאלו. יש גם חוקים המיועדים להגן מפני קיום תנועות כאלו בכנסת.

מפריעה לי גם העובדה שהרבה אנשים מחלקים את ההעדפה הפוליטית לימין ושמאל באופן גס, ומחליטים שרק שמאלנים מתייצבים לצד הערבים. אני חושב שזה לא משנה אם מישהו הוא שמאלני או ימני - בשביל לנסות להגן על מיעוטים נרדפים, נשלטים ופגועים צריך להיות אדם מוסרי שמאמין בזכויות אדם. אני רוצה להאמין שיש אנשים כאלו משני הצדדים.

 

לא משנה איזה דגל שורפים, אני בטוח שאילו הם חיו במדינה אחרת והיו שורפים שם דגל של המדינה ההיא, זה היה מסתיים במעצר ומשפט.

אין ספק שבמדינות מסויימות, מעשה שכזה היה מסתיים הרבה יותר גרוע ממעצר.

.

 

אני מכיר הרבה מדינות שבהן זה מתקיים ומעטים מאוד נעצרים. ואני מכיר הרבה מדינות שבהן אנשים מושלכים לכלא או מועלים לגרדום על דברים פחות חמורים. השאלה היא איפה אתה מעדיף להיות...

 

רוני

לתת יצוג הולם בכנסת זה טוב ויפה.

אבל מה תגיד על זה שחבר כנסת נוסע לבקר בלבנון ללא אישור.

מניף דגל חמאס, וקורא כנגד המדינה שאת עמה הוא מייצג?

 

זה נראה לך הגיוני? בנאדם שמצביע על חוקים במדינה שלך - נוסע ללבנון לבקר את חברו החזבלון?

 

בוודאי שזה לא הגיוני. לא סתם הוא ברח מכאן כל עוד נפשו בו ומאז לא חזר. לי לפחות ברור שבנאדם כזה לא צריך לקבל ייצוג בכנסת.

 

רק מילה אחת.

טפילים!

הם טפילים על המדינה שלנו.

מבקשים כסף. ותקציבים. ומה נותנים לנו יריקה בפנים

 

צריך פתרון-לחשוב איך משנים את המצב,איך מורידים אותם מאיתנו.

מבאס אותי שהמיסים שלי ממנים נבלות אדם כאלו.

אנחנו כאן בזכות אבות ולא בחסד.הרווחנו את המדינה שלנו בקרבות עכובים מדם.

 

שוב, כנראה שלא הבנתם או שאתם סתם מתבלבלים - הם אולי נראים כמו חרדים "רגילים", אבל לקבוצה הקטנה הזו יש דעות קיצוניות משמעותית, והם גם משתדלים ככל האפשר שלא לחיות על חשבוננו. (לא שאני חושב שהחרדים כשלעצמם הם בסדר בעניין הזה, אבל צריך להפריד).

 

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...