Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6619 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 74
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מזעזע ביותר אני אישית מאחל להם ### כאן היו התבטאויות שנמחקו עקב אי עמידה בכללי הפורום, וניתנה התראה בגינן ###

imprza new age

פורסם

90 אחוז מהם לא תושבי המדינה בכלל, לא מקבלים ביטוח לאומי ולא קשורים למדינה בשום קשר אחר.ככה שאוכלי חינם הם לא.

הם חיים מתרומות של החברים שלהם בארה"ב בעיקר.

שימו לב שרוב השלטים באנגלית ושימו לב לכמה אנשים יש שם בכלל.

 

בסה"כ חבורת סהרורים לא גדולה, בדיוק כמו הסהרורים מהשמאל הקיצוני ומהימין הקיצוני או מהערבים שקוראים לעצמם ישראלים.

אבל בניגוד לקבוצות האחרות, שוב, הם לא מקבלים מהמדינה אפילו חצי שקל.

 

זה שהם כאן זה מחדל של המדינה.

 

בשורה התחתונה, הם לא כל כך מעניינים אותי, אולי בתור בדיחה.

פורסם

ככה זה כשנותנים יותר מדיי יד חופשית למיעוטים. אחד המינוסים הגדולים של הדמוקרטיה היא פשוט שאין לה גבולות ברורים בין חופש הביטוי לבין בגידה במדינה.

 

וכנראה שיצוצו כאן שמאלנים, פעילי זכויות אדם, תומכי ארגונים כמו בצלם, כאלו או אחרים שיגידו שאני מגזים, ואני ההפך מהם לא פוליטיקאי ולא עסקן פוליטי בשום צורה ופוליטיקה לא מעניינת אותי בכלל. אבל הרי לכל אחד מאיתנו שהוא מעט ציוני ואפילו טיפה אוהב את המדינה, לא הרבה, יכאב ויצבט בלב לראות את הדברים האלה. אז אני אומר להעיף קיבינימט את המשחיתים האלה מהארץ שלנו!

 

 

לדעתי צריך להשביע כל אזרח במדינה ללא שום הבדל בין מין גזע או לאום אמונים למדינה שלנו ובמידה והוא לא רוצה להשבע או נוקט בפעולות כאלה נגד המדינה - להעיף אותו מהארץ בלי אפשרות לחזור. יש לנו מספיק צרות כאן מסביב ואנחנו לא צריכים גם גייס חמישי שיפנה נגדנו.

 

פשוט חוצפה של אנשים!

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

הם מצחיקים אותי...

אבל ליהדות, ממש.

אני רוצה לראות אותם מסתדרים בלבנון או בעזה עם שאר החברים שלהם :lol:

הם לא מודעים למה שהיה קורה להם לולא המדינה הזאת, רוב הסיכויים שהם לא היו נולדים בכלל.

לפי היהדות אנחנו לא אמורים להיות פה.

כל מי שקילל אותם הרבה יותר קיצוני מהם ובטוח הרבה יותר גיזעני.

איך זה בדיוק?

מדינת ישראל היא הארץ המובטחת לנו בתנ"ך.

אז איך בדיוק לפי היהדות אנחנו אמורים להיות במקום אחר?

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם
לפי היהדות אנחנו לא אמורים להיות פה.

כל מי שקילל אותם הרבה יותר קיצוני מהם ובטוח הרבה יותר גיזעני.

 

אז איפה?

If you're a DJ, whether you're a local DJ or a superstar, if you pull a crowd and you give people a great night with your music then you're #1 anyway. Armin van Buuren

פורסם

א. זה ממש לא חדש שהם עושים את זה.

ב. הדוסים חושבים שאם הם שמים כיפה שחורה על הראש אז מותר להם לעשות הכל, ככה זה אצלהם, דוגמת הפרשה של ההתעללות בילדים שהיה לא מזמן.

 

לצערי יצא לי לגור בקרבם ולא מרצון, ממש לא! כשרצינו לסוע בשבת עם האוטו הם היו זורקים עלינו אבנים וכיוב', לצערנו החננו את האוטו באזור אחר על מנת לצאת בשבת.

 

אישית, אני יותר מתחבר לדתיים עם הכיפה סרוגה, מותק של אנשים שבניגוד לאלה עושים צבא ואוהבים את המדינה ולא רק את ההטבות שהם מקבלים ממנה. בושה של אנשים.

Polo 2012

פורסם

מי אמר שישראל היא לא בשביל יהודים?

"על-פי המסורת היהודית הובטחה ארץ ישראל לעם ישראל, הבטחה שחזרה ונשנתה אצל שלושת אבות האומה, ובמקומות רבים בתנ"ך."

ישראל היא מדינה ליהודים ולא לעם אחר.

 

ולגבי הערבים, קודם כל צריך להעיף אותם מהכנסת, מה הם קשורים אני לא יודע.

אני לא אוהב את אותם האנשים שחיים במדינה ועוד נלחמים נגדה, הולכים להפגנה זו או אחרת נגד המדינה.

 

מסכים עם מה שכתב: mcyossi.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

Aלא לדבר שהכנסת תמיד נותנת לשחורים האלה לגיטמציה לעשות את כל מה שהם רוצים ועובדה שהם חוזרים על זה, לדעתי צריך לחוקק חוק נגד שריפת דגלים במדינה כמו שלנו, זה ונדליזם לשמו, דגל אמור ליצג משהו ועובדה שזה כך עבורנו ומן הסתם שלהם זה לא ממש מזיז.

 

בשבילהם זה לקום כל בוקר ולקבל את הכסף של האנשים שחיים ועובדים במדינה הזו באמת ונותנים מהנשמה שלהם בזמן שהם מקבלים את כל ההטבות כי הם לומדים תורה, רבותיי "דרך ארץ קדמה לתורה", ככה זה בכל העולם לדעתי.

אז קודם כל שהם יהיו בני אדם ואחר כך יבקשו את כל מה שהם חושבים לקבל מהמדינה שלנו או בעצם, מאיתנו.

Polo 2012

פורסם

אנחנו אמורים לחזור למדינה הזאת אחרי שהמשיח יבוא.

בטוח חבורת אטאיסטים לא אמורים להקים את המדינה.

 

 

 

 

אל תחשבו שאני בעדם,אני רק מסביר לכם את הסיפור.

אייל

פורסם

רגע, אז אם כל כך רע להם שיש פה מדינה, למה לעזאזל הם חיים כאן ?

למה הם לא מהגרים למדינה אחרת, וחוזרים כשהמשיח יקים להם את המדינה ?

פורסם

פותח השרשור צודק, לא ייאמן שיש תושבים כאלו במדינתנו. כאלו כמו שמצוטטים כאן למטה:

 

ללא ספק אוכלי חינם מגעילים לא עושים צבא ולא תורמים כלום ממש שמאלנים רק עם שטריימלים

אבל מה העיקר להתפלל

 

תן לי להבין - שמאלנים הם אוכלי חינם מגעילים שלא עושים צבא ולא תורמים כלום? בניגוד אליך, הנאור, זה שעשה צבא, תורם למדינה ומשלם מיסים - וכל זאת כי אתה ימני?

 

את 2 הקבוצות האלה (החרדים והערבים שהפגינו בכתבות) צריך לרסס בנשק אוטומטי, ככה אולי הם ילמדו לא לצאת מהבתים שלהם בהצהרות כאלה.

 

אהא. אז לצעוד ברחובות ולהפגין זה אסור, אבל לרסס בנשק אוטומטי זה בסדר?

 

או לחילופין (ואני מעדיף את האפשרות הראשונה) לשלוח אותם למדינות פחות נאורות ששם ידעו כבר איך לטפל בהפגנות כאלה, ואז להחזיר אותם לפה ולתת להם לנשק לנו את הרגליים על היחס הטוב שהם מקבלים מאיתנו!

 

העיקר שהמדינה נאורה. בטח שלא עם אנשים כמוך (ולא רק בגלל הרעיונות המטומטמים).

 

ככה זה כשנותנים יותר מדיי יד חופשית למיעוטים. אחד המינוסים הגדולים של הדמוקרטיה היא פשוט שאין לה גבולות ברורים בין חופש הביטוי לבין בגידה במדינה.

 

צודק, צריך לדכא את המיעוטים, שלא יעזו להרים קול. מי הם שידברו? כמה הם בכלל? בטח היית רוצה להגיד שכדאי לכלוא אותם בגטו וזהו, אבל לפחות במקרה הזה הם די עשו את זה בעצמם...

 

וכנראה שיצוצו כאן שמאלנים, פעילי זכויות אדם, תומכי ארגונים כמו בצלם, כאלו או אחרים שיגידו שאני מגזים, ואני ההפך מהם לא פוליטיקאי ולא עסקן פוליטי בשום צורה ופוליטיקה לא מעניינת אותי בכלל. אבל הרי לכל אחד מאיתנו שהוא מעט ציוני ואפילו טיפה אוהב את המדינה, לא הרבה, יכאב ויצבט בלב לראות את הדברים האלה. אז אני אומר להעיף קיבינימט את המשחיתים האלה מהארץ שלנו!

 

הנה, צץ כאן בנאדם עם קצת מוסר, אחד שמבין את הצורך בזכויות אדם, וזה לא משנה אם הוא שמאלני או לא - שאומר שאתה מגזים.

 

א. זה ממש לא חדש שהם עושים את זה.

ב. הדוסים חושבים שאם הם שמים כיפה שחורה על הראש אז מותר להם לעשות הכל, ככה זה אצלהם, דוגמת הפרשה של ההתעללות בילדים שהיה לא מזמן.

 

 

אל תתבלבל - החרדים שמתוארים בכתבה הם פלג קיצוני קטן מאוד - חרדים רבים חיים כאן כי הם אוהבים את המדינה. רק קבוצות כמו נטורי קרתא ממאה שערים מתנהגים באופן הזה, ומדובר על אלפים בודדים למיטב ידיעתי.

 

מי אמר שישראל היא לא בשביל יהודים?

"על-פי המסורת היהודית הובטחה ארץ ישראל לעם ישראל, הבטחה שחזרה ונשנתה אצל שלושת אבות האומה, ובמקומות רבים בתנ"ך."

ישראל היא מדינה ליהודים ולא לעם אחר.

 

ולגבי הערבים, קודם כל צריך להעיף אותם מהכנסת, מה הם קשורים אני לא יודע.

אני לא אוהב את אותם האנשים שחיים במדינה ועוד נלחמים נגדה, הולכים להפגנה זו או אחרת נגד המדינה.

 

מסכים עם מה שכתב: mcyossi.

 

לא זכור לי שהמסורת היהודית, עם כל הכבוד לה, מעוגנת בחוק כלשהו מהעידן המודרני. לא שאני אומר שאין לנו זכות להיות פה, להפך, אבל אני גם מכיר בעובדה שכשהגענו לפה העפנו בכוח את הערבים הפלסטינים שגרו כאן לפנינו.

 

מעבר לזה, אם תרצה או לא תרצה, יש כאן הרבה מאוד ערבים ישראלים ועצם העובדה שהם גרים בקרבנו צריכה לאפשר להם ייצוג הולם בכנסת. פשוט תאר לעצמך מצב הפוך, בו אתה ומאות אלפים יהודים אחרים גרים במדינה אחרת, נניח עם רוב נוצרי, ולא נותנים לכם אפשרות לייצג את עצמכם בבית המחוקקים. זה נראה לך מצב נורמלי?

 

אף אחד לא אוהב שגרים לו במדינה ויוצאים כנגדה, אבל כל עוד מדובר במיעוט קטנטן שאיננו מזיק - מה אתה מצפה שיעשו? שיזרקו את כולם למשרפות? שיעיפו אותם מהארץ? ואין לזה כל קשר למרבית הערבים, שלא יוצאים כנגד המדינה לכשעצמה אלא כנגד הדיכוי שלהם בתור תושביה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...