Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6620 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אירית

טענתם של המוסלמים מאד מעניינת אבל כשיש סימוכין להעתקה ולכתיבה של הקוראן כולו ע"י רב יהודי ידוע באיומים (ד"א הרב שכתב את הקוראן סיים בראשי תיבות שאומרים שהכל שקר וכזב והכל המצאות - ראשי תיבות שמופיעים עד היום בכל קוראן:-)) - אז אפשר לומר שהטיעונים, איך אומרים, די קלושים.

 

ועוד משהו להמשך הפוסט הקודם שלי (אי אפשר לערוך)

יוסי

אם נמשיך בשאלה- אז למה בכלל להגיע לכאן?

מה רע באוגנדה? למה דווקא כאן בין הערבים במדינה של מטר על מטר?

ולמה גם אחרי השואה לא נתנו לנו להגיע לכאן?

מה כואב לכולם בדיוק בחבל ארץ הזעיר הזה?

  • תגובות 74
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אירית

טענתם של המוסלמים מאד מעניינת אבל כשיש סימוכין להעתקה ולכתיבה של הקוראן כולו ע"י רב יהודי ידוע באיומים (ד"א הרב שכתב את הקוראן סיים בראשי תיבות שאומרים שהכל שקר וכזב והכל המצאות - ראשי תיבות שמופיעים עד היום בכל קוראן:-)) - אז אפשר לומר שהטיעונים, איך אומרים, די קלושים.

 

 

ואני שוב חוזרת, נא הבא סימוכין, בלי סימוכין כאילו לא אמרת כלום

אירית

פורסם

אני צריך לחפש ברחבי הנט.

יש לי את זה כתוב אבל אין לי סורק:?

(ספרי הסטוריה ישנים למדי)

פורסם

מספיק שתציין מאיפה זה נלקח, מי פרסם, שם, ומה השכלתו והכשרתו בתחום ו.או המוסד שהוא מייצג

אירית

פורסם

 

אתה מצחיק

אפשר לחשוב שהנצרות היא באמת דת אמיתית ולא אוסף מתועד של העתקות מהתנ"ך.

 

ובתנ"ך אין העתקות?

 

מגן דויד למשל הוא סמל הינדואיסטי שקודם בהרבה לדויד וסיפור המבול מופיע הרבה לפני שהוא הופיע בתנ"ך.

 

בקשר לזכות שלי על המדינה כחילוני, נולדתי פה ואני חי פה. זה מספיק כדי לתת לי זכויות כאן כמו כל מי שנמצא באותו המעמד. זו גם הסיבה שלנו רוצים לקחת חלקים מהארץ כי יש שטחים נרחבים שאפילו אנחנו לא מגדירים אותם כשלנו ובטח שאין שם רוב שרוצה להיות חלק מהמדינה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אירית אני מחפש את הספר

 

שי

לא קשור כרגע להיותך חילוני או דתי.

למה אתה חושב שבגלל שנולדת כאן מגיע לך להיות כאן? ב 48 גירשו מכאן פליטים. כולל מאיפה שאתה גר. והם היו כאן לפניך.

למה שלא יחזרו הביתה?

למה לבוא לכאן מלכתחילה? מה רע באמריקה? (לצורך העניין כן? זה יכול להיות גם כל מקום אחר)

ולמה דווקא כאן? למה ללב הסכסוך עם הערבים? מה היה נורא אם היינו עוברים לאוגנדה?

למה לעזאזל לדחוף את עצמי בלב המון עויין, במדינה שהיא מטר על מטר ועוד להסכים לחלוקה?

 

אגב

הלניק המצויין הבא - יראה לך שיש עוד הרבה מאד אנשים שהיו כאן לפניך..אולי זכות הראשונים היא שלהם בכלל?

http://fun.mivzakon.co.il/flash.aspx?id=7001

פורסם
ולגבי סקס מחוץ לנישואים, אתה טועה.

לגברים מותר לעשות מה שהם רוצים, כל עוד שהאישה לא נשואה, אבל אישה חייבת להיות בתולה כשהיא מתחתנת.

פרנקוס.

בחיי שאני לא מבין את התאוריה שלך לפי מה שאתה כותב לגברים מותר לעשות מה שהם רוצים

אבל לא עם אישה נשואה - מקובל

אישה חייבת להיות בתולה כשהיא נשואה:shock:

אז עם מי יעשו אם האצבעות ?

או שאתה רוצה לספק פרנסה למנתחים שיאחו את הבתולים לפני הנישואים כדי שהכל יהיה כשר כדת וכדין.

וואלה אתה חייב הסבר מעמיק יותר

"ברוכים הבאים לעולם הטילונים"

אלבום צילומים - http://public.fotki.com/ufd41/

אתר הטילונים הקלאסיים I.C.M וכל השאר - http://icmisrael.com/

פייסבוק - http://www.facebook.com/groups/icmisrael/

פורסם

שי

התנ"ך הוא בחלקו, עובדות ובחלקו פרשנות של הכותב, שמסתמך על שמועות, מוסיף קצת דרמה, בדיוק כמו כתב עיתונות של היום

ככה גם הברית החדשה וככה גם הקוראן.

יש מחלוקת ע"י מי נכתב התנ"ך האם ע"י אלוהים או ע"י אדם, האם הניסים שקרו קרו באמת, ככלל, לא קיים אישוש מדעי לתופעות המתוארות במקרא כנסים, לכן לא ניתן לראות את סיפורי הנסים כתיאורי מציאות, אלא בעיקר כאגדות ולכן היא אינה נקייה מטעיות, סילופים שיבושים ומעורבים פה אינטרסים אישיים ופוליטיים בדיוק כמו היום, וזה ממש לא מסתדר עם המסורת.

כשזה יהייה ברור אולי אז ורק אז יהייה סיכוי למשהו טוב יותר

אירית

פורסם
שי

ככלל, לא קיים אישוש מדעי לתופעות המתוארות במקרא כנסים, לכן לא ניתן לראות את סיפורי הנסים כתיאורי מציאות, אלא בעיקר כאגדות

 

לפחות נס קריעת ים סוף מאושש מדעית.

כמו גם המסע של ישראל להר סיני.

http://www.wyattmuseum.com/red-sea-crossing.htm

 

רון וייט לא יהודי למיטב ידיעתי.

 

כדאי לקרוא על עוד כמה ממצאים מעניינים שהוא גילה. אישושים לעוד כמה ניסים אגדתיים ללא ביסוס

פורסם

אייל, מה שקורה זה שאצלם כבר עבר המון זמן והם לא היו רחמנים כלפי האנשים האלו.

כל העמים שנטבחו באותן תקופות היו מיושבים באזורים ענקיים ולא הייתה גם תקשורת שמאפשרת להגיב או להתייחס למה שקורה.

כיום, כבר משנות ה70 העולם יכול לראות בטלוויזיה מה שקורה כאן, וככה להביע דעה.

 

אני מבטיח לך שאם כיבוש אמריקה היה מתרחש כיום, התגובה של העולם הייתה מאוד חריפה.

 

 

חיים, גם העניין הזה הוא פשוט מאוד.

 

לגבר יהודי מותר לשכב עם נוכריה ולא להתחתן איתה, ומותר לו לשכב עם יהודיה רק אם היא נשואה, או שהיא גרושה, או שהיא זונה (שבכל מקרה לא אמור לקרות, כי הזונות באותה תקופה היו נוכריות.

 

בכל אופן, אני לא מאמין בכל הבולשיט הזה ואני לא אגן על דעות פרימיטיביות כאלו. זוהי הייתה הדעה והפרשנות של הרב שהיה לי בצ'ילה, אני לא קראתי בעצמי את השטויות האלה ככה שאני לא הבן אדם הנכון לשאול אותו.

פורסם
לפחות נס קריעת ים סוף מאושש מדעית.

כמו גם המסע של ישראל להר סיני.

http://www.wyattmuseum.com/red-sea-crossing.htm

 

רון וייט לא יהודי למיטב ידיעתי.

 

כדאי לקרוא על עוד כמה ממצאים מעניינים שהוא גילה. אישושים לעוד כמה ניסים אגדתיים ללא ביסוס

 

אייל

חבל שאתה מבסס את ידענותך על הבלים, ואתה לא היחיד, זו בדיוק הדוגמא הטובה ביותר איך נוצרות להן דעות שגויות שהופכות לאמונה מבוססת.

רון ווייט אכן איננו יהודי, והוא חובב ארכיאולוגיה, לא מדען, לא היסטוריון אפילו לא ארכיאולוג, אין לו שום הסמכה ו/או נסיון מעשי.

כל מאמריו וכתביו נדחו ע"י חוקרים ומדענים, הסטוריונים, חוקרי הכתבים הקדושים ומנהיגי הכנסיות הנוצריות.

 

אני עדיין ממתינה לסימוכין לגבי העתקות ושמו של הרב שידוע באיומים שחותם בראשי תיבות ושכתב את הקוראן

שבוע הכי טוב

אירית

פורסם
אירית אני מחפש את הספר

 

שי

לא קשור כרגע להיותך חילוני או דתי.

למה אתה חושב שבגלל שנולדת כאן מגיע לך להיות כאן? ב 48 גירשו מכאן פליטים. כולל מאיפה שאתה גר. והם היו כאן לפניך.

למה שלא יחזרו הביתה?

למה לבוא לכאן מלכתחילה? מה רע באמריקה? (לצורך העניין כן? זה יכול להיות גם כל מקום אחר)

ולמה דווקא כאן? למה ללב הסכסוך עם הערבים? מה היה נורא אם היינו עוברים לאוגנדה?

למה לעזאזל לדחוף את עצמי בלב המון עויין, במדינה שהיא מטר על מטר ועוד להסכים לחלוקה?

 

אגב

הלניק המצויין הבא - יראה לך שיש עוד הרבה מאד אנשים שהיו כאן לפניך..אולי זכות הראשונים היא שלהם בכלל?

http://fun.mivzakon.co.il/flash.aspx?id=7001

 

המשפחות של ההורים שלי הגיעו מטעמי ציונות (סבא שלי מצד האימא הגיע כילד ב 1910 וחלק מאיחיו הגדולים יותר באמת לא הגיעו. אחד חי בצרפת ואחד במצרים. מצד אבא שלי הם עלו ב 51' למדינה קיימת) אבל אף אחד מהם לא הלך לגור בלב אוכלוסיה עויינת. סבא שלי מצד האימא נלחם פה בכל הפרעות (היה בחברון לפנות את היהודים לפני הטבח, היה הנהג של הדוקטור של באר טוביה כששחטו שם את כולם, השתצתף בשיירות לירושלים הנצורה ובן אחותו היה אחד מהל"ה) אבל מקופם מגוריו היה בת"א. הוא היה גם בקשרים טובים עם הערבים באיזור מגוריו והם אלה שהצילו אותו לא פעם ממוות ודאי.

 

לגבי זכות השיבה, בדיוק כמו שאני לא חושב שלנו יש מה לחפש על גדות הפרת והחידקל (א"י השלמה) כך גם להם אין מה לחפש בת"א.

 

לגבי אוגנדה היא לא היתה בדיוק מדבר.גם שם היו תושבים. אישית אני קשור לאנשים כאן ולא לאדמה.

 

הסיבה שבאו דווקא לכאן היא כי לכאן יותר קל לקבץ את היהודים מטעמי דת והיסטוריה עתיקה. למה בכלל להקים מדינה? כמיעוט אתני אנחנו צריכים מקום משלנו ומקלט כז אי אפשר להקים בלי מאבק. פשוט פה היה כבר גרעין ולא היה שלטון מסודר ולכן הזמן והמקום התאימו.

 

בקשר להמון העויין, אנחנו יודעים להגן על עצמנו ואני מאמין שעם הזמן נגיע גם לרגיעה עם השכנים.

 

ובקשר לדברים שהוכחו מדעית מהתנ"ך יש לי שאלה קטנה. הרי ה' אמר למשה כשהם הלכו בסיני שהוא לא ידרוך בא"י ומשה מת בעבר הירדן. מאיפה הוא עבר מסיני לעבר הירדן אם הוא לא נכנס לארץ ולא חצה שוב את הים?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

ובקשר לדברים שהוכחו מדעית מהתנ"ך יש לי שאלה קטנה. הרי ה' אמר למשה כשהם הלכו בסיני שהוא לא ידרוך בא"י ומשה מת בעבר הירדן. מאיפה הוא עבר מסיני לעבר הירדן אם הוא לא נכנס לארץ ולא חצה שוב את הים?

 

לא הבנתי את השאלה כל כך.

אם תסתכל בלינק שנתתי - ישראל חצו את ים סוף באיזור נואיבה לכוון ערב הסעודית - ומשם להר סיני ומשם עלו צפונה ומזרחה לאיזור ירדן ושם משה מת - בעבר הירדן המזרחי.(קצת אחרי אהרון שמת בהר ההר - שאת זה כבר מצאו)

פורסם

הטיעון שלו שהיה שם מקום חנייה מספיק גדול זה לא טיעון מספק.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.


×
×
  • תוכן חדש...