Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8244 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהרבה מקרים שאני עוזב את הגז והטורים עומדים על בערך 2000 סל"ד יש מעין בלימות מנוע קטנות (לא כל כך) במהירות. זה כאילו האוטו ניחנק.

 

מישהו ניתקל בזה פעם? מישהו יכול להצביע על הבעיה?

 

תודה.

 

דניאל

פורסם
בהרבה מקרים שאני עוזב את הגז והטורים עומדים על בערך 2000 סל"ד יש מעין בלימות מנוע קטנות (לא כל כך) במהירות. זה כאילו האוטו ניחנק.

 

מישהו ניתקל בזה פעם? מישהו יכול להצביע על הבעיה?

 

תודה.

 

דניאל

1.הרוטור בדיסטרבוטור יכול להוות את הבעיה הזאת אם הוא מחליק.

2.חוטי הצטה לא תקינים.

3. אם זה רכב דיזל אוויר נכנס למערכת.

4. כיוון הצתה.

 

תבדוק אחד מאלה אם הכל תקין לא צריכה להיות לך בעיה!

באיזה רכב מדובר???

ירין אלקיים

פורסם
הרכב הוא קליאו rsi.

החוטי הצתה חדשים והרכב הוא לא דיזל כמובן.

 

בקשר לסעיף 1, לא הבנתי כלום.

איך עושים כיוון הצתה?

 

תודה.

 

דניאל

פותחים את הכובע של הדיסטרבוטור בלי להוציא את החוטים שלו יהייה לך בלגן של חיוות הצטה, בפנים יש מעיין מחוג כזה שמסתובב תנסה לסובב אותו עם היד (לא להפעיל עליו יותר מידי לחץ) אם הוא מסתובב בחופשיות מצאתה את הבעיה תיגש לחנות לחלקי חילוף תיתן להם את הרוטור ו25 שח בערך והם יתנו לך רוטור חדש תחבר אותו, (תשים לב יש לו שגם שצריך לחבר אותו בדיוק במסילה שלו) ונסיעה טובה.

שתהייה ליד הרכב אתה יכול להרים טלפון אני יסביר לך בדיוק איך מפרקים כל דבר בלי להסתבך הרבה.

ירין אלקיים 055831358

פורסם

דווקא הרוטור בדיסטרביוטור...

 

 

אבל עד 50 שקל שווה לנסות.

 

 

 

רון.

-אם זה נכון, הבאת אותה בשיחוק לאלתר.-

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
הרכב הוא קליאו rsi.

החוטי הצתה חדשים והרכב הוא לא דיזל כמובן.

 

בקשר לסעיף 1, לא הבנתי כלום.

איך עושים כיוון הצתה?

 

תודה.

 

דניאל

פותחים את הכובע של הדיסטרבוטור בלי להוציא את החוטים שלו יהייה לך בלגן של חיוות הצטה, בפנים יש מעיין מחוג כזה שמסתובב תנסה לסובב אותו עם היד (לא להפעיל עליו יותר מידי לחץ) אם הוא מסתובב בחופשיות מצאתה את הבעיה תיגש לחנות לחלקי חילוף תיתן להם את הרוטור ו25 שח בערך והם יתנו לך רוטור חדש תחבר אותו, (תשים לב יש לו שגם שצריך לחבר אותו בדיוק במסילה שלו) ונסיעה טובה.

שתהייה ליד הרכב אתה יכול להרים טלפון אני יסביר לך בדיוק איך מפרקים כל דבר בלי להסתבך הרבה.

ירין אלקיים 055831358

 

דבר ראשון, תודה רבה.

 

דבר שני אתה יכול אולי לסמן את החלק שציינת כי בשבילי זה בערך כמו סינית.

 

דניאל

stepmotor.JPG

פורסם

תהנה...

 

 

רון.

-אגב, אני ממליץ לך בחום לפתוח היינס של האוטו ולקרוא קצת רקע לפני שאתה עושה דברים באוטו שלך, חבל שתהרוס משהו בדרך, מאוד קשה ללמוד רק בהתכתבות-

 

[/img]

stepmotor.JPG

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

לא הבנתי כלום מהסימונים שלך! אתה התכוונת בקיצור שיבדוק את המפלג?

ומה זה למטה בצד שמאל העיגול הצהבהב?

some people need a high five

in the face

with a chair

×
×
  • תוכן חדש...