Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6622 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

אני עומד לפני קניית רכב בטרייד אין.

הרכב המדובר - פורד פיאסטה 2001 ידני, 1.3 120,000 ק"מ.

הרכב שמור מאוד ונוסע בצורה נהדרת.

 

היום לקחתי את הרכב עם מישהו ממגרש הטרייד אין לבדיקה.

מן הסתם התגלו ליקויים, אבל בשורה התחתונה הבוחן אמר שהרכב

במצב טוב והקניה כדאית.

כל הליקויים בעלי משמעות נמוכה או שולית, אבל בכל זאת אשמח לחוות דעתכם.

אין לי פה סורק, אז אני אציין את הליקויים הרלוונטים.

 

1) "לחץ עוקה גבוה (מבלאי)"

2) "ניקוי מערכת הקירור, קורוזיה וסימני נזילה בחיבורים, מערכת חימום מנותקת (זה הסעיף שהכי החשיד אותי,

מה יכולות להיות הסיבות למערכת חימום מנותקת ?), לטפל במערכת קירור מיד, תצרוכת דלק גבוהה HC גבוה"

3) "מתנע פגום - רועש" (אם לומר את האמת לא שמתי לב לזה בכלל בהתנעה)

4) "לתקן מערכת מגבים\מתזים, פגיעה במעקה למזגן"

5) (הערות כלליות) "לבדוק רצועת תזמון" (כשעברנו על הסעיף הזה הבוחן אמר לי שבפיאסטה מהסוג הזה אין רצועת תזמון

אלא שרשרת מסויימת ולכן אין צורך לטפל בזה, או משהו כזה..)

 

זהו.

כאמור בדו"ח נכתב שהליקויים בעלי משמעות נמוכה ביותר והרכב באמת במצב טוב,

אבל בכל זאת רציתי לקבל ממכם חוות דעת, והערכת מחיר כדי להוריד את בעל הטרייד אין מהמחירון.

 

תודה מראש לעונים !

פורסם

האם הסוחר המליץ לך לאיזה מכון בדיקה ללכת, או שבחרת בעצמך ?

המכון נמצא בקרבת המגרש ?

 

מה נכתב בסעיף "שילדה" ו"מרכב" ?

 

כמה רוצים על הרכב ומה מחיר המחירון ?

מי היו הידיים הקודמות ?

 

 

פורסם

סעיפים 1 ו-2 ניראים לי מחשידים עד כדי מיטרד.

למה החימום מנותק? הרדיאטור חימום נוזל? אם אתה לא טיפוס שסובל מקור,אפשר "להחליק" על דבר כזה,אבל

לדעתי חבל להתפשר. כדאי לבדוק מה קורה שם.

 

וכמובן,שלחץ עוקה גבוה כתוצאה מבלאי יכול להתפתח לדברים מאד לא נעימים.

הייתי בודק את הקטע הזה באלף עיניים אצל מכונאי שאתה מכיר טוב-טוב .

 

האם קיבלת בדו"ח בדיקה תוצאות קומפרסיה? או אחוזים למידת הכשרות של המנוע? הספק כ"ס ?

אלה דברים חשובים מאד שלא כדאי להקל בהם ראש.

פורסם

הסוחר אכן המליץ על מכון בדיקה ואליו הלכנו.

אני יודע שזה כבר מדליק נורה אדומה, אבל מכון הבדיקה מוכר בעיר מגורי ונחשב כאיכותי ואמין.

הוא לא נמצא בקרבת המגרש.

 

סעיף שלדה ומרכב:

"החלפת מכסה מנוע, החלפת כנף קדמי שמאלי המחוברת עם ברגים, פגיעה סף, פגיעה + תיקון קורת רוחב,

פגיעות בתחתית, פגיעה פח חזית כולל גשר עליון מולחם, תיקונים כללים בגוף המרכב ללא גג"

במסגרת סעיף זה הבוחן אמר לי שהרכב כנראה עבר תאונה.

רצוי לציין שמבחינה חיצונית אין שום סימן לפגיעה. עבודת הקוסמטיקה נעשתה בצורה איכותית.

 

המחירון של הרכב הוא 26,500 וזה מה שהסוחר רוצה עליו, אחרי שהוא התחייב שיתקן לי את הליקויים.

הידיים הקודמות היו פרטיות.

פורסם
סעיפים 1 ו-2 ניראים לי מחשידים עד כדי מיטרד.

למה החימום מנותק? הרדיאטור חימום נוזל? אם אתה לא טיפוס שסובל מקור,אפשר "להחליק" על דבר כזה,אבל

לדעתי חבל להתפשר. כדאי לבדוק מה קורה שם.

 

וכמובן,שלחץ עוקה גבוה כתוצאה מבלאי יכול להתפתח לדברים מאד לא נעימים.

הייתי בודק את הקטע הזה באלף עיניים אצל מכונאי שאתה מכיר טוב-טוב .

 

האם קיבלת בדו"ח בדיקה תוצאות קומפרסיה? או אחוזים למידת הכשרות של המנוע? הספק כ"ס ?

אלה דברים חשובים מאד שלא כדאי להקל בהם ראש.

 

אכן קיבלתי תוצאות קומפרסיה והבנתי שהן מעולות.

מינימום - 32

מקסימום - 30

הפרש = 2

הבנתי שהפרש של 2 נחשב לטוב מאוד.

 

מה הכוונה ללחץ עוקה גבוה כתוצאה מבלאי ? ולמה זה יכול להתפתח ?

אני מאוד מצטער על החפירה, אבל זה פשוט סינית בשבילי.

פורסם
אכן קיבלתי תוצאות קומפרסיה והבנתי שהן מעולות.

מינימום - 32

מקסימום - 30

 

סליחה על הבלבול.

הכוונה למינימום 30 ומקסימום 32.

פורסם
הסוחר אכן המליץ על מכון בדיקה ואליו הלכנו.

אני יודע שזה כבר מדליק נורה אדומה, אבל מכון הבדיקה מוכר בעיר מגורי ונחשב כאיכותי ואמין.

הוא לא נמצא בקרבת המגרש. טעות רצינית, זה בהחלט צריך להדליק פרוזקטור לא רק נורה.

 

סעיף שלדה ומרכב:תחת איזה משמעות התאונה(גבוהה/נמוכה)?

"החלפת מכסה מנוע, החלפת כנף קדמי שמאלי המחוברת עם ברגים, פגיעה סף, פגיעה + תיקון קורת רוחב,

פגיעות בתחתית, פגיעה פח חזית כולל גשר עליון מולחם, תיקונים כללים בגוף המרכב ללא גג"

במסגרת סעיף זה הבוחן אמר לי שהרכב כנראה עבר תאונה.

רצוי לציין שמבחינה חיצונית אין שום סימן לפגיעה. עבודת הקוסמטיקה נעשתה בצורה איכותית.

אל תיתן לקוסמטיקה החיצונית להטעות אותך, יכולות להיות פגיעות שרק אדם מקצועי יגלה אותן.

 

המחירון של הרכב הוא 26,500 וזה מה שהסוחר רוצה עליו, אחרי שהוא התחייב שיתקן לי את הליקויים.

הידיים הקודמות היו פרטיות.לדעתי, המצב הנוכחי של הרכב אתה צריך לדרוש הרבה מתחת למחירון.

 

הערות באדום

 

*אכן קומפרסיה יצאה טוב.

**עיניין ניתוק מער' החימום יכול לגרום לך הרבה כאבי ראש(וכסף).

***לחץ עוקה גבוהה, יכול להיות רציני או כסת"ח, תן למכונאי לבדוק.

 

לדעתי, יש בכל הסיפור הזה משהו לא כשר.

אם בכל זאת אתה נעול על הרכב, אני חושב שכדי מאוד לקחת אותו למכונאי אמין שאתה מכיר שיבדוק את הרכב.

"חייל שנלחם תמיד מקווה לימים טובים יותר. אבל אלה שלא נלחמים הם שקובעים איזה ימים יבואו"

פורסם

ליקויי התאונה נמצאים תחת "ליקויים בעלי משמעות נמוכה".

לפי הערכת הבוחן עלות התיקונים הקריטיים תעלה בסביבות ה-2000 שקל,

ואחרי שהצגתי את דו"ח הבדיקה לפני הסוחר הוא אמר שיתקן אותם.

 

כמה לפי הערכתך אני צריד לדרוש להוריד מהמחירון ? בהתחשב בהערכת הבוחן ובעובדה

שהרכב עבר תאונה, שלפי מיטב ידיעתי מורידה את הערך באופן אוטומטי בלי קשר לשום ליקוי.

 

דבר נוסף,

נניח והצלחתי להוריד את הסוחר בסכום הגיוני, האם זאת עדיין קניה כדאית ?

קצת מרתיעה אותי העובדה שהרכב עבר תאונה. אמנם לא רצינית לפי דברי בוחן הרכב,

אבל ממש לא בא לי רכב עם תקלות כרוניות שנגרמו מתאונה.

פורסם

בסופו של דבר זאת החלטה שלך.

אני באופן אישי, לא הייתי הולך על העיסקה, לפני שאני בודק שוב את הרכב אצל אדם מקצועי שאני סומך עליו.

לדעתי יש כאן מעבר ל- 2K של הוצאות, לצורך העיניין תשאל במוסך עלות התיקון הליקויים.

מנסיון אני יכול להגיד, שחיפוש אחר רכב זה עיניין מתיש, שדורש הרבה מאוד סבלונות.

"חייל שנלחם תמיד מקווה לימים טובים יותר. אבל אלה שלא נלחמים הם שקובעים איזה ימים יבואו"

פורסם

אוקיי,לאור מה שכתבת אני מתרשם שהאוטו עבר תאונה ויש לו קצה שילדה (קורת רוחב וגשר עליון).

אז כבר בסעיף הנ"ל לא הכל 100% .

 

הלאה,עם סוחר הולכים למקום שאתה מכיר,ולא שהוא ממליץ.זו טעות שאסור לעשות. מה גם שאני אישית לא היית קונה מסוחר.

 

לאור כל הכתוב בשירשור הזה, הייתי מוותר בלי לחשוב פעמיים וממשיך לחפש רכב יותר שמור,עם עדיפות גבוהה ליד פרטית

ולא סוחר/מגרש.

 

בהצלחה!

×
×
  • תוכן חדש...