Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8246 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ירון אתה חכם על קטנים.

 

אתה יודע מה יכול להיות מענין? שים ת'כסף הזה איפה שזה יכול להיות מענין.

 

אם אתה כל כך שומי והכל - שים אלף שקל (אתה יודע, חבל על 300000000$, נתחיל בקטן...) על מירוץ בינך לבין זרזיר.

 

שניכם התחרתם, לשניכם יש ניסיון רב ושניכם עבדתם בנתניה.

 

אז חוץ מענין המשקל (שגם אותו אפשר לסדר..) אתם פחות או יותר יוצאים מאותה נק' התחלה.

 

זה יכוללהיות מאד מענין לראות תחרות שווה, ולא אותך מקרקס איזה ילד בן 6 עם חלב על השפתיים.

 

אם אתה כזה טוב - תענה לאתגר.

 

 

ראלימן

 

נעניתי לאתגר.

 

what's next?

 

אתה דואג למשקולות?

מי קובע את הכללים?

מי ינהג ראשון?

על איזה קארט?

באיזה מסלול?

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא נכון ירון

מדברים בנימוס וברצינות עם בעל המקום לאחר שהראת שאתה גם נוהג טוב וגם לא משתולל ללא טעם.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
ירון אתה חכם על קטנים.

 

אתה יודע מה יכול להיות מענין? שים ת'כסף הזה איפה שזה יכול להיות מענין.

 

אם אתה כל כך שומי והכל - שים אלף שקל (אתה יודע, חבל על 300000000$, נתחיל בקטן...) על מירוץ בינך לבין זרזיר.

 

שניכם התחרתם, לשניכם יש ניסיון רב ושניכם עבדתם בנתניה.

 

אז חוץ מענין המשקל (שגם אותו אפשר לסדר..) אתם פחות או יותר יוצאים מאותה נק' התחלה.

 

זה יכוללהיות מאד מענין לראות תחרות שווה, ולא אותך מקרקס איזה ילד בן 6 עם חלב על השפתיים.

 

אם אתה כזה טוב - תענה לאתגר.

 

 

ראלימן

 

נעניתי לאתגר.

 

what's next?

 

אתה דואג למשקולות?

מי קובע את הכללים?

מי ינהג ראשון?

על איזה קארט?

באיזה מסלול?

 

וואטס נקסט?

מחכים לראות אם גם זרזיר יענה לאתגר.

 

האמת? הכסף זה סתם ערך מוסף - אני חושב שיהיה מענין לראות אותך נוהג מול מישהו ברמה שלך, אתה יודע - בלי דיבורים - יותר מעשים.

 

אז זרזיר - מה אתה אומר?

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם

האמת? הכסף זה סתם ערך מוסף - אני חושב שיהיה מענין לראות אותך נוהג מול מישהו ברמה שלך, אתה יודע - בלי דיבורים - יותר מעשים.

 

:mm_yeah:

גולף GTI סטנדרטית....כמעט


×
×
  • תוכן חדש...