Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נורת stop כשהרכב לא חם {פיג'ו 205 97}


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6632 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סלט לא עשיתי מזמן כבר (וחבל) אבל מה שכן עשיתי זה ניסוים שונים על הרכב ושאלתי בפורומים בחו"ל והכי חשוב לקחתי סכמה חשמל של הרכב ופשוט קראתי אותה.לפי סרטוט חשמל של פזיו 205 מה שמדליק את הנורת חום מנוע זה חיישן אחד בלבד מסוג מפסק כלומר או רק דלוק או כבוי אין באמצע.(ישנם בסה"כ 3 חיישנים - 1. מחשב ניהול מנוע, 2.נורה, 3.שעון.

בסרטוט מסומן ש 3 החיישנים קיימים בכל הדגמים אבל שעון החום בא כאופציה בחלק.

מה שיושב בבית טרמוסטת זה חיישן נגד משתנה כלומר הרבה מצבים והחוטים ממנו מובילים לשעון חום אופציאונלי שיש בחלק מהרכבים.

יש חיישן coolant temp. sensor שהולך למחשב ניהול מנוע

יש חיישן coolant temp. swith שהולך ללוח מחוונים ומתחבר לנורה.

יש חיישן coolant temp. gauge sender unit שאמורה להתחבר לשעון חום וקיים בכל הדגמים (גם אם אין שעון).

רק הנתונים האלו סותרים את התאוריה שחיישן אחד מפקח גם על נורה וגם על שעון.

×
×
  • תוכן חדש...