Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6601 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי העוף-טופיק...

 

אני מעוניין להחליף את הנייד שלי, ואשמח לשמוע עצות ותובנות מכם.

 

להלן הדרישות שלי מהמכשיר:

1. מכשיר דק, אבל בעיקר סולידי, יפה ומרשים!

2. קליטה *מעולה*, קרי: מתמודד גם עם אזורים קשים.

3. תמיכה מעולה בדיבוריות והתקני Bluetooth (לדאבוני הבנתי שלסמסונגים בעיה עם BT).

4. סנכרון מצויין מול מחשב עם Microsoft Office - דהינו: יומן עם התרעה על פגישות, יכולת *לקרוא* מסמכי Word או PDF.

 

נחמד אם יהיו גם:

1. יכולת להתקין על המכשיר תוכנת GPS - לא חובה, אבל יהיה נפלא.

2. מצלמת סטילס טובה, אפילו מעולה - לא חובה, אבל בהחלט ממתק נחמד.

3. צלצולי MP3.

4. יכולת נדידה לחו"ל.

5. ממשק טוב ונוחות שימוש.

 

לא ממש מעניינים אותי - טלוויזיה, רדיו, וידאו, אינטרנט, משחקים וצעצועים, כמו כן אני לא מתכוון להעמיס על המכשיר משחקים, שירים, סרטונים וכו' :)

 

התקציב לא רלוונטי, אפשר להתפרע, ומאידך אפשר ללכת גם על מכשיר לא יקר.

אני דווקא לא מעוניין ללכת על IPhone - מעדיף מכשיר יחודי, ולא להיגרר אחר "תופעת העדר" ;)

- - -------[Fireball]------ - -

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מיו 701 הוא הרבה דברים, אבל דק או קומפקטי הוא ממש לא.

 

אני חושב שהמכשיר הזה עונה היטב לרוב דרישותיך, אבל אני לא חושב שהוא קורא מסמכי PDF.

אם נושא קריאת מסמכי וורד ו-PDF חשוב לך מאוד ואתה לא רוצה להכנס לעולם המכשירים ה-PDA משולבי סלולר מבוססי ווינדוס אם האופציה הנכונה חייבת להיות מכשיר עם מערכת הפעלה סימביאן. ה-6120C וה-N76 אמורים לעשות את העבודה תוך כדי שמירה על גיזרה דקה.

 

אגב, מכשירי נוקיה מסתנכרנים היטב מול Outlook בזכות תוכנת הסינכרון הכי טובה שיש ליצרניות טלפונים סלולרים היום.

 

* בתשובתי התייחסתי למכשירים שנמכרים בפרטנר/ סלקום ולא נכנסתי להרפתקאות בדמות מכשירים יחודיים מייבוא.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

מצטרף לכספר.

 

מכשיר דק, חזק ואיכותי. למי שמחפש מכשיר קצת יותר מתקדם ,אבל לא מחפש משחקים ושטויות.

 

גם אני שוקל לרכוש אחד. או את ה CLASSIC עליו אנחנו מדברים, או את הסליידר שדיי אהבתי אבל בחברות הסלולריות טוענים שהוא בעייתי.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

לפי הדרישות שלך, נוקיה 6120C הוא גם ההמלצה שלי - קטן אמין ונוח, עם ספיקר מעולה, המצלמה בינונית+ (2M). חסר לו WIFI והוא מושלם.

 

עוד אופציה בשבילך - נוקיה 6500 עם 1G מובנה (חסרונות - אין רדיו וחריץ לכרטיס זכרון):

 

e673f967-a2d3-4a32-bdfd-a441cf5e65cd.jpg

 

הראל.

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם

תודה, אני מברר עוד לגבי המכשירים שרשמתם. :-)

עוד אופציות?

 

האם מישהו מהמוזכרים לעיל מלבד ה-MIO תומך ב-GPS בארץ?

קריאת PDF הרבה פחות חשובה. אבל למיטב ידיעתכם מי מהמכשירים הנ"ל מסוגלים לקרוא קבצי וורד?

 

אייל - למה טוענים שה-6500 סליידר בעייתי?

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם
E65?

אין GPS מובנה, האיכות של המצלמה לא משהו, חוץ מזה הוא מכשיר עסקי מרשים מאוד לטעמי.

הGPS אמנם לא מובנה, אבל אפשר לזרוק מקלט BT GPS איפושהו באוטו והוא יתחבר למכשיר ויעשה את העבודה.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

אני חושב שהמכשיר הזה עונה היטב לרוב דרישותיך, אבל אני לא חושב שהוא קורא מסמכי PDF.

.

 

לא שמתי לב שגם אתה דיברת על 6500... מצטרף להמלצה.

 

לגבי E65 - לא הצלחתי לבדוק את גרסת ה-Symbian שלו. אבל אם היא לא העדכנית (9.2 או משהו) אז הוא בטח עובד בכבדות כמו ה-N73.

 

הראל.

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם

לאחר ניסיון של חודש עם ה-6500 קלאסיק, מספר נקודות:

  1. אין כרטיס זיכרון, כך שאתה מוגבל ל-1 ג'יגה שיש במכשיר, אני מציין זאת כי אני משתמש במכשיר כאמצעי לשמוע מוסיקה.
  2. הוא מתחמם לאחר שיחה ארוכה, אבל זה לא משהו שהפתיע אותי שכן הזהירו אותי על זה לפני כן.
  3. הבטרייה משום מה מספיקה רק ליום אחד, היו מספר פעמים שהספיקה ליומיים - תלוי כמה שוחחתי.
  4. לפני כן היה לי את ה-6300, שלדעתי היה מכשיר טוב יותר - אך לא משווקים אותו יותר.

אלון

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם

מה עם ה NOKIA N95 ?

אני יודע שהוא לא ממש דק אבל הוא עונה על כל הדרישות שלך ויותר.

אני מחזיק את המכשיר והוא עונה על כל הציפיות.

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

זהירות מהנוקייה 6500, גם אני רציתי לרכוש אותו אך הוא ממש מתחמם בזמן שיחה (אורנג' התריעו אותי מראש)

הוא שביר מאוד במקרה נפילה, אופציית הבלוטות' לרוב לא מסתנכרנת עם דיבוריות לרכב (היא לא מהדור הסטראופוני האחרון) והוא די כבד...

אבל הוא מכשיר יפה מאוד ורק בגלל זה רציתי לרכוש אותו, אישית אני שונא את הממשק של הנוקיה.

קניתי בסוף את הסוני אריקסון W880 שהוא גם דק גם יפה וגם תומך בהכל מהכל... רק צריך להתרגל לסידור המקשים הביזארי.

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

פורסם

דווקא ה6500 קלאסיק מאוד עמיד בנפילות. זאת הנקודה החזקה שלו. (בקשר לסליידר אין לי מושג)

קולגה שעובד בסלקום הטיח אותו בקיר ובריצפה לא מעט פעמים כדי להדגים לי את זה.

 

בנוגע לבאגים במכשיר עם הסליידר : אמרו לי שיש לו בעיות אמינות, עדיין מנסה לברר איזה.

 

כשאני אומר "אומרים לי" אז אני מתכוון לאנשים טכניים אצל המפעילים הסלולריים.

 

יפתח, אתה הבן אדם הראשון שאני שומע שחושב שהממשק של נוקיה דפוק, אני חושב שהממשקים של כל החברות האחרות -( היה לי הכל מלבד סוני אריקסון) , הם זוועה.

 

אני ממשיך לשבת על הגדר ולראות איזה מכשיר הכי כדאי, בינתיים עם 6230i.

עוד לא מצאתי משהו שמשמעותית יותר טוב ממנו ושווה השקעה.

 

דרך אגב, רוב הבכירים בחברות הסלולריות משתמשים ב 6500S או ב N95. לדעתי זה אומר הרבה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD


×
×
  • תוכן חדש...