Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6642 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עד לפני כחודשיים די סלדתי מה-PSP,ואז פתאום יצאה לי הזדמנות לקנות אחד במחיר מגוכך,אז קניתי כדי שישמש אותי בטיסות.

 

אתמול הייתי בסין וקניתי כמה משחקים צרובים ל-PSP (מגיעים על דיסקים קטנים).

 

עכשיו יש הוראות איך להעביר את המשחקים מהדיסקים אל הכרטיס זכרון של ה-PSP, רק הבעייה שזה בסינית.

 

 

מישהו יכול לעזור ולהסביר לי איך בדיוק מתבצעת העתקת המשחק מהדיסק דרך המחשב אל ה-PSP ?

 

 

תודה רבה.

 

אגב,מדובר ב-PSP הרגיל (לא הדק),יש מספיק זכרון (בסביבות 3.5 GB פנוי).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אתה אמור להעתיק את הקובץ לספריית ISO שעל ה PSP שלך.

 

1. לחבר את ה PSP למחשב.

 

2. לגרור את הקובץ של המשחק לספריית ISO שנמצאת ב PSP.

 

ככה אני עשיתי עם משחקים שהורדתי באימיול.

 

אל תתפוס אותי במילה עשיתי את זה סה"כ 4 פעמים שהאחרונה מבינהם היתה לפני חצי שנה , דקה לפני שיצאתי למילואים.

GOT סחוג?

פורסם

אתה יכול אולי לפרט יותר איזה קבצים בדיוק להעביר ?

 

פשוט כשאני פותח את הדיסק יש שם כל מיני קבצים ובין היתר באמת גם קבצי ISO.

 

אגב,אין לי ספריית ISO ב-PSP,יש לי תקיית וידאו,MP,תמונות ותיקיית PSP שבה יש תתי תיקיות COMMON,GAME,SYSTEM,SAVEDATA,RSSCH ועוד 2 תיקיות שלא נראה לי קשורות.

 

תודה

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אנ'לא רוצה להטעות אותך הנסיון שלי מאוד מוגבל עם ה PSP מאחר ואני בקושי נוגע בו.

מה שכן זכור לי זה שאצלי שאני מחבר אותו למחשב מופיעה לי תקיית ISO בכונן המכשיר - אליה הייתי גורר את הקובץ עם הסיומת iso שהייתי מוריד למחשב מהאימיול.

 

אני בטוח שיש כאן אנשים שיותר מבינים בנושא הזה..

GOT סחוג?

פורסם

מתוך האתר www.d-arena.co.il :

 

 

"לאחר שיש לנו את קובץ המשחק באחד מהפורמטים שהוזכרו מעלה, נחבר את ה-PSP לכבל USB ואותו למחשב.

ב-PSP ננווט עד ל-Settings ולאחר מכן נבחר ב-USB Connection. יופיע לכם במחשב כונן נייד חדש, זה ה-PSP שלכם.

היכנסו ע"י לחיצה שמאלית כפולה בעכבר אל הכונן ושם פתחו תיקיה חדשה שתקרא: ISO. לתיקיה זו גררו את המשחקים שלכם.

נתקו את כבל ה-USB, ונווטו ב-PSP לתפריט Game/Memory Stick.

כעת, בחרו במשחק שהעברתם (בדקו שיש דיסק UMD כלשהו בכונן, רק כך המשחק יפעל)."

רז

פורסם

לא צריך שום דיסק בPSP. איזה גרסה פרוצה יש לך? אתה מוריד משחק כRAR בטח, פותח אותו ומוציא משם ISO. מעתיק את הISO לתיקיית ISO בPSP דרך הUSB. זהו, יש לך את המשחק בכרטיס ואתה יכול להתחיל לשחק.

×
×
  • תוכן חדש...