Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6615 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, מבקש עזרה לבניה של תיבה לסאב KENWOOD 750W 12 דגם -KFC-WS302 (ישן).

העיניין הוא שיש לי פולו ואני רוצה ליצור בניה וגם שישאר לי קצת מקום.

השאלה שלי היא איך לייצר בצורה הכי טובה תיבה שהמקסימום גודל שיש לי לניצול הוא :

גובה - 20 ס"מ

רוחב - 90 ס"מ

עומק - 55 ס"מ

ואני רוצה שהסאב יהיה כלפי מעלה - האם זה בסדר?

וגם מה עדיף? תיבה אטומה או שצריך לעשות חור?

פורסם

זה בסדר רק שלא יפגע בתיקרת הבאג'ז

 

ומה עדיף?אטומה היא יותר קטנה

ולא כל סאב יכול לעבוד באטומה

BMW Z4 2008 ידנית!:twisted:

 

מאפס למאה בחמש שניות

פורסם

הסאב לא יגע בתקרת הבגז' ההפך הוא יגיע לחצי גובה בבגז' בגלל זה כתבתי את מקסימום הניצול שיש לי (המידות)

ואם מישהו יכול לעזור לי איזה גודל של תיבה אני צריך לייצר לסאב.

פורסם

קודם כל תחפש נתנים על הסאב ואיפשהוא תמצא מה הנפח המומלץ לסאב שלך.

כשתמצא את זה נוכל לעזור לך במידות שאתה צריך

ותרשום גם איזה סוג של תיבה אתה רוצה אטומה או עפ פורט(זה משנה לנפח שלה)

ואם אתה רוצה סתם ריבוע או סוג של טרפז כזה ישר זוית

VW GOLF V5 2001

HU: Alpine 9873E COMP: Morel Hybrid Ovation 6.5

AMP: Crunch PZI 175.4 SUB: IDQ 10In

פורסם

מצאתי קישור עם נתוני הסאב, מצטער אבל אני לא יודע לפענח את זה ולהוציא מזה את המידות.

http://www.gamers-underground.com/forum/97025-post6.html

 

כרגע יש לי את התיבה המקורית של הסאב והיא תיבה עם פורט אבל כמו שציינתי אני רוצה לעשות בניה בבגאז'

שהמידות שיש לי מקסימום הם אלה שציינתי בתחילת השרשור והתיבה תהיה בצורה מרובעת פשוטה.

פורסם

אני אוכל לעזור לך במהלך הסופ"ש או תחילת שבוע הבא.

אין לי בעיה לתכנן לך תיבה טובה, רק שכרגע ספציפית אין לי הזמן הפנוי לכך.

אם בכל זאת תרצה, תפנה אליי בהודעה פרטית במהלך הסופ"ש ונמשיך משם.

 

גל

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

קודם כל המון תודה לגל על העזרה.

צירפתי תמונות של התיבה החדשה, לא ריפדתי אותה כי כמובן זה רק ההתחלה, אני מתכוון לעשות בניה שלמה בבגאז'.

אפשר לראות את ההבדלים בין התיבה החדשה לתיבה המקורית הישנה.

אז ככה - כרגע יש יותר מקום בבגאז' וגם השמיעה יותר חדה ונקייה.

וכמו שאמרתי הבנייה השלמה תתבצע בהמשך וכמובן יועלו תמונות.

DSCN2174.JPG

DSCN2175.JPG

DSCN2176.JPG

DSCN2178.JPG

DSCN2181.JPG

×
×
  • תוכן חדש...