Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6650 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

ברשותי 4 צמיגי מישלין במידה 195/65R15 שנקנו בסוף 2006 (יש לי עוד את הקבלה).

עכשיו באחד הצמיגים הקדמיים הופיעה גבשושית על הדופן.

אם אני זוכר נכון, לצמיגי מישלין יש 4 שנות אחריות, נכון? השאלה שלי איך אני מחליף אותו באחריות והאם צריך להחליף גם את השני שעל אותו סרן? (יחליפו גם אותו באחריות?)

האם הבעיה הזו בצמיג היא לא בגדר האחריות? (אם לא, מהו הפיתרון הזול ביותר בשבילי)

מצורפות תמונות של הצמיג והגבשושית לנוחיותכם

 

תודה רבה.

10042008(002).jpg

10042008(003).jpg

פורסם

לדעתי, בעיה מסוג זה חייבת להיות במסגרת האחריות, הרי לא מדובר על שחיקה טבעית או בעיה שנובעת משימוש לא נכון. ממליץ לך לפנות למקום בו רכשת את הצמיגים ולהתייעץ.

 

לדעתי האחריות לא תכסה גם את הצמיג השני על אותו ציר אולם אולי תוכל לקבל הנחה.

פורסם

שמעתי על בעיה כזאת בעבר . אבל לא בצמיגי מישלין .

אבל בלי שום זה נכנס לאחריות לפחות חייב להכנס . תסע למקום שהתקנת ופשוט תומר לו שיחליף לך עם הצגת האחריות .

לרוב, המוכרים של פנצ'יריות יתחילו לספר סיפורים שזה משהו שקרה ביגלל שימוש לא נכון בצמיג .

מקווה שלא תיהי לך בעיה עם החלפת הצמיג .

Ларик Сурапов

פורסם

אני מקווה שיחליפו במקום אם כי קראתי פה ששולחים ליבואן ובנתיים צריך לקנות צמיגים חדשים

יש לי הרגשה שהולך להיות סיפור להחליף באחריות

יש לכם עוד עיצות? מישהו פעם החליף באחריות?

 

תודה

×
×
  • תוכן חדש...