Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6636 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

קניתי רמקולים 9*6 של קנווד 6980ie

רציתי להרכיב אותם אבל בשביל זה אני צריך לעשות בניה...

אני הולך לקנות עוד חלקים מסביב כמו מגבר סאב ופאנל חדש...אבל זה יקרה עוד כמה חודשים שיהיה מזומנים.

 

אבל השאלה העקרית שלי היא, שאבא שלי רוצה במקום לחתוך את המגש מאחורה למידות של 9*6, פשוט לבנות מגש קטן מעץ כדי שהרמקול יכנס לשם...

עכשיו הוא בטוח שזה יישמע מצויין, ולדעתי זה יהרוס את כל השמע של הרמקול...

 

זה נכון? או שזה נשמע רעיון טוב?

 

תודה!

Opel Adam S 2017

פורסם

תראה אם הבניה תיהיה נכונה והמגש עץ הקטן יהיה מחוזק היטב לדעתי עדיף לעשות אותם במגש עץ אבל גם אם תהרוג אותי לא מבין איפה יכנס המגש עץ ? מה במקום המגש המקורי ? או שתעשה מגש עץ ממתחת של המגש המקורי?

פורסם

אבא שלי כאילו רוצה לעשות על המגש הרגיל של הרכב, מגש קטן מעץ לכל רמקול שיחזיק אותו מעל החור של הרמקול הישן..

כי הרמקולים הישנים הם 6.5 אם אני לא טועה (הגודל הרגיל שבא עם הרכב), ומה שקניתי הם 9*6, ולעשות אצל מישהו מקצועי יעלה לי כמו הרמקול עצמו..שזה לא משתלם.

 

אז אבא שלי רצה לבנות מגש לכל רמקול במקום לעשות חיתוך בתוך המגש מאחורה...אבל אני מפחד שזה יפגע באיכות שמע של הרמקולים ושזה ישמע מגעיל..אז רציתי לראות אם אני צודק בעניין ולהראות לו את ההודעה כאן.

 

תודה על העזרה1!

Opel Adam S 2017

פורסם

בעקרון אין בעיה.

 

אתה בעצם רוצה לעשות הגבהות לרמקולים, כך שהם ייכנסו לחור הקיים.

 

רק חשוב שההגבה תהיה פחות או יותר סגורה והחור היחידי יהיה החור של הרמקול לבגאז'.

כמו כן חשוב שהם יהיו מחומר יציב יחסית ותפוסות טוב למגש (ממליץ על MDF, לא דק מדיי) אחרת זה העץ יעשה רעשי לוואי.

 

ניתן לקנות הגבהות מוכנות כאלו במחירים לא גבוהים מדיי.

 

יש אופציה נוספת.

 

לתפוס את הרמקול מלמטה, מתחת למגש.

רק גם כאן, יש לעשות הגבהה קטנה ע"מ שהממברנה לא תיגע במגש.

פורסם

זהו..זה בדיוק מה שאבא שלי רצה לעשות..בעיקרון אין לו בעיה לבנות מעץ MDF דבר כזה, הוא היה נגר פעם...

לא ידעתי שניתן לקנות הגבהות מוכנות כאלו...אני אחפש נראה כמה זה עולה!

 

האופציה השניה של לתפוס את הרמקול מלמטה נראית לי מתוסבכת יותר....

מה הכוונה ממברנה? זה החומר הגומי שממנו עשוי הרמקול, האליפסה?

 

תודה רבה על התגובה!

Opel Adam S 2017

פורסם

אבל למגש אין מספיק עומק,

מי שמעגל פורטים לא בהכרח מעגל פינות!!!! לכל נושא בקשר לפורטים יש לפנות אלי

פורסם

אפשר לקנות הגבהות מפלסטיק.

אצלינו בב"ש עולה 80 ש"ח לזוג.

 

אתה שם את ההגבהה, בתוכו את הרמקול ומחזק עם ברגים.

 

*זה שמעליי צודק.

לפני שאתה מחבר הכל, תבדוק שהרמקול ייכנס חופשי.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם
אפשר לקנות הגבהות מפלסטיק.

אצלינו בב"ש עולה 80 ש"ח לזוג.

 

 

MDF מרופד יהיה עדיף במקרה הזה לטעמי .

לא רציני לעשות דבר כזה - יש בדר"כ שבלונת חיתןך בתוך קופסת הרמקולים.

 

 

תומר.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

כמו שאני זוכר מהתקנה בכרזימה, אפילו עם הגבהה החור לא מספיק גדול, הוא גדול בקצת מהמגנט של ה6X9 ואז נוצר מצב שבו הרמקול יושב בתוך קופסאה קטן עם חור יציאה ממש קטן, בשני מקרים אחד גזרנו ובאחד התקנו מתחת למגש הצלילים הגבוהים בקושי נשמעו אבל הנמוכים היו מצויינים יחסית, יש עוד בעיה בהתקנה תחתונה היא שיש מצב שהמגנט יתקע בברזלים של סגירת הבאגז'.

דני

PIONEER 880PRS>JL 500.5>Morel H.ovation 6'+MT 22 Active cross>JL 8W7

Seat Ibiza>00'>1.6L>75HP>55KW>ALM>Manual G.B

פורסם

ווא ווא איזו סבאטוחה...חח

אבא שלי מחר מביא את ה MDF ונראה איך זה הולך עם המידות וכו',

אם זה לא ילך פשוט אני יחתוך וזהו....

 

תודה אנשים אין כמוכם :-)

 

דרך אגב Speedman, אם אמרת שההגבהה היא לא מספיק עוזרת, יש צורך בחיתוך קטן של המגש אם כך..

ננסה את זה גם!

Opel Adam S 2017

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

טוב,

לאחר הרבה זמן שלא הגבתי כאן עדיין אז ככה,

אספתי זמן פנוי ואני ואבא שלי עשינו חיתוך להרחבת הרמקולים לבסוף, בכל מקרה החיתוך יצא בסדר וחברנו על זה רמקול אחד לראות איך יוצא,

השמיעה של הרמקול מעולה לדעתי....זה מחובר לבנתיים ללא מגבר עד שיהיה לי עוד כסף זמין ביד בחודשים הקרובים בעזרת השם.

 

נשאר הצד השמאלי לחתוך ולחבר (בסוף עשינו חיתוך וחיזקנו עם עץ MDF).

 

 

תודה חברים!

Opel Adam S 2017

×
×
  • תוכן חדש...