Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6688 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה נבלה וזה טרפה. שניהם זבל.

אולי יצלבו אותי אבל אפילו את הלאנזאר MAX1000

אהבתי יותר. שמעתי אותו בתיבה אטומה 35 ליטר וממש אהבתי איך שהוא נשמע.

JBL 1202D אהבתי הרבה יותר ממנו. והוא גם מאוד חזק.

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

פורסם

אני לא אתן חוו"ד כי לא שמעתי אותו אף פעם.

 

אני רק מעיד על ההצהרות של החברה, בתור גימיק שיווקי

ה DYNAMIC WATTS האלה שלהם, זה בעצם ה PEAK POWER רק במילים אחרות.

 

מסתבר שזה עובד.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

מסכים עם אלי, שמעתי מגבר של קרנץ (כזה עם שעונים עליו כאילו הוא מקינטוש)

 

מגביר בבי אמפינג סט דוטק שהגיין מכוון בוולטמטר .

 

אני מוכן להתערב שאם מיד באס של דוטק בקבל 150 RMS .

 

הוא נדבק וגם לחיצה עם הרגל עליו לא תזיז אותו .

 

מה גם שדיינמיק פאוור זה בדיוק פיק פוואר .

 

ההסבר הוא כזה : בגלל שמתח של זרם AC הוא ממש לא יציב (מתח דינמי) בהספקים נמוכים כמו במערכת רכב נהוג להשתמש ב RMS

 

שזה בעצם פאזור שיא לחלק לשורש 2

 

ז"א 150 לחלק ל 1.44 שזה שווה לכ 104 RMS .

 

ואגב , גם זה נתון לא אמיתי לדעתי .

פורסם

מעניין אותי מי מכוון מגברים עם וולטמטר.

 

מתכונת טובה לשרוף רמקולים:)

 

לא טוב, לא טוב, לא טוב!

 

ברב מודד אולי נתקבל הרושם שאפשר להגיע להוצאת ה RMS הרצוייה, אבל מה עם עיוות? מה עם תדרים אחרים?

 

:(

לא טוב לא טוב

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

עד רבה , זה מחזק את הטענה שלי , שזה לא ההספק האמיתי .

 

ואגב זה לא כדיי לקבל את כמות הRMS הרצויה (זה תלוי במגבר הכמות שמתקבלת)

 

המטרה היא לתאם בין מתח הכניסה (פרה אאוט ) למתח היציאה.

 

ואגב , כל סט שנבדק ע"י המאגזינים היוקרתיים מכוון בצורה כזאת .

פורסם

אז גם המגזינים לא יודעים מה הם עושים:)

כיוון כמו שצריך נעשה ע"י אוסיליסקופ איכותי ,דיסק תדרים ומברג שטוח בלבד!

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

אי אפשר לכוון בעזרת פול ריינג'.

ניסית לחבר רב מודד על רמקול בזמן מוזיקה?

אתה תראה שכל מאית שניה מהספרים משתנים, כי התנגדות הרמקולים משתנה, ועם זה ההספק [וולטאז'] שהם מקבלים משתנה.

 

תדר תדר, נגיע לשם:)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

אוסילוסקופ, רב מודד, מי צריך את זה?

מוזיקה מכוונים עם האוזניים, אותו חלק ששומע את המוזיקה.

שום אוסילוסקופ בעולם לא שומע יותר טוב מהאוזניים שלנו.

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

פורסם

אני נגיד קניתי את שלי(PZI175.4) במחשבה שהוא מוציא כ90RMS לערוץ וכ300RMS בגישור (יש לו מפרט דומה מאוד להייפוניקס 6406 וזה גם אותו יצרן)

אבל הרבה אומרים שהוא מוציא יותר מזה

 

בסך הכל אני מאווווווווד מרוצה ממנו והוא מרים לי יפה מאוד את הסאב שלי(300RMS עם נצילת נמוכה יחסית)

 

גם אם הוא מוציא 90RMS לערוץ ו300 בגישור זאת תמורה טובה מאוד למחיר שלו ביחס למגברים אחרים

שמעתי מהרבה אנשים שהיה להם ניסיום עם הקראנץ' ועם המאק אוודיאו וכולם אמרו פה אחד שעדיף את הקראנץ'

Honda CiViC 91 DX (04-11)

Ford Focus hatchback 02(11-14)

KIA Cee'd SW 11 (14-today )

פורסם

כתוב בחתימה...

קומפוננט של 75RMS(קצת חלש אבל הגיין פתוח רק בין הרבע לחצי עם 75% ווליום של הHU)

יש למגבר הזה עוד הרבה לתת

Honda CiViC 91 DX (04-11)

Ford Focus hatchback 02(11-14)

KIA Cee'd SW 11 (14-today )

פורסם

ניסית לחבר מגבר אחר לסט שלך ?

חבר מגבר איכותי לסט ותראה כמה שהקראנצ' לא עומד בהצהרות ולא איכותי

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

כמו שכבר כתבתי אני מאוד מרוצה מהמערכת שלי(חוץ מהHU שזה הדבר הבא שאני מחליף)

ושמעתי מערכות אחרות עם ציוד יקר יותר

 

ביחס לכסף שהוצאתי על המערכת אני מאוד(מאוד) מרוצה גם מהאיכות וגם מהעוצמה(אי אפשר למצוא מגבר איכותי מאוד בתקציב של 1000 שקל)

ואם היה לי יותר כסף תיהיה בטוח שהייתי מביא מגבר אחר...אבל זה התקציב שהייתי מוכן להוציא על זה

Honda CiViC 91 DX (04-11)

Ford Focus hatchback 02(11-14)

KIA Cee'd SW 11 (14-today )

×
×
  • תוכן חדש...