Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה כללית על חיבור צרכני חשמל ברכב


romer-
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7865 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

יש כל מיני צרכני חשמל ברכב אשר יכולים לפעול גם כאשר הרכב כבוי ובלי סוויץ'. במקרה כזה הם מחוברים ישירות למצבר (רדיו, דיבורית, חלק מהאורות..).

האם כאשר הרכב מונע, הצרכנים האלה עדיין מקבלים חשמל מהמצבר (שנטען מחדש תוך כדי) או שזרם עובר מהאלטרנטור ישירות אליהם?

ואם מה שקורה זה כמו באפשרות הראשונה, כמה צרכנים ממוצעים אפשר לחבר בצורה כזו ושעדיין תהיה טעינה מספקת של המצבר?

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש כל מיני צרכני חשמל ברכב אשר יכולים לפעול גם כאשר הרכב כבוי ובלי סוויץ'. במקרה כזה הם מחוברים ישירות למצבר (רדיו, דיבורית, חלק מהאורות..).

האם כאשר הרכב מונע, הצרכנים האלה עדיין מקבלים חשמל מהמצבר (שנטען מחדש תוך כדי) או שזרם עובר מהאלטרנטור ישירות אליהם?

ואם מה שקורה זה כמו באפשרות הראשונה, כמה צרכנים ממוצעים אפשר לחבר בצורה כזו ושעדיין תהיה טעינה מספקת של המצבר?

 

תודה

 

השאלה הראשונה אני לא יודע, אז לא אנסה לענות.

בקשר לשאלה השניה, אם אתה מחבר הרבה צרכנים שעובדים על המצבר כשהאוטו מכובה, אתה מסתכן בריקון המצבר, אם המצבר חדש, ולא עבר עליו הרבה, אז אני מאמין שיהיה לך קצת יותר זמן לתפעל את כל הצרכנים.

 

בכל מקרה, אני לא חושב שמשעה של שמיעת מוזיקה בHU יתרוקן לך המצבר, מה שכן, לא הייתי משאיר אותו לאורך הלילה. (as drung as i might be)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מרגע שהמנוע מונע- המצבר מפסיק לספק זרם, הוא נהיה צרכן חשמלי בעצמו.

 

האלטרנטור מזין את כל הצרכנים לפני סוויץ' ואחרי סוויץ'.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מרגע שהמנוע מונע- המצבר מפסיק לספק זרם, הוא נהיה צרכן חשמלי בעצמו.

 

האלטרנטור מזין את כל הצרכנים לפני סוויץ' ואחרי סוויץ'.

 

אבל איך הצרכנים מקבלים זרם מאלטרנטור אם ככה? הזרם מתקבל דרך המצבר, לא? אלא אם הם מחוברים ל-2 מקורות (אלטרנטור ומצבר), אחרת המצבר צריך לקבל זרם ע"מ להטען וגם הצרכנים ע"מ לפעול..

וכאן שוב אשאל - מה מקסימום הזרם שהם יכולים לצרוך ע"מ שתשאר טעינה מספקת למצבר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הצרכנים שחוברו לפני הסוויץ' ימשיכו לעבוד , שהרי לא ניתקת את המצבר עם ההתנעה...

 

לגבי כמה זמן וכמה זרם - זה תלוי במצב המצבר , הקיבולת שלו וכו'. אין נוסחה מדוייקת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי במערכת למשל , היא מתכבת לאחר הנעה לשניה וחוזרת לעבוד... כמו CYCLE כזה..

 

זה קורה מכיוון שהמערכת שלך לא מחוברת ישירות למצבר אלא ל(+) שעובר דרך הסוויץ'.

אמנם מדובר במתח 12 וולט קבוע שלא מופסק עם כיבוי הסוויץ' , אבל במצב ההתנעה (לא ON , אלא סיבוב המפתח ) מתבצע מיתוג מתח המצבר ישירות לסטרטר ושאר הצרכנים מתנתקים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...