Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8263 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ולא מכירים את האיכויות של האלמרה

אז את הבקליט אתה יכול להשיג גם בפירוקיות..

הפירוקית הכי טובה לדעתי זאת "המאגר" בא"ת הצפוני של ראשון לציון.

חוצמיזה האלמרה, גם בדגמים של עד 2000 נפוצה באירופה ובמיוחד באנגליה. שם הם יודעים מה זאת איכות ולא מתיחסים לרכב לפי צורת הספוילר שלו. בארה"ב היא נקראה, למיטב ידיעתי בשם Sentra אבל האחוריים שם שונים...

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
חוצמיזה האלמרה, גם בדגמים של עד 2000 נפוצה באירופה ובמיוחד באנגליה. שם הם יודעים מה זאת איכות ולא מתיחסים לרכב לפי צורת הספוילר שלו.

 

האם תרצה להרחיב מעט על הפלא המוטורי הנקרא "אלמרה", ולהסביר לנו על איכויותיה הנסתרות?

פורסם

הרי כל החכמים בפורום ובעם מחליטים, רק על פי צורתה החיצונית, שהיא מקרר..הלא כן?

שאל כל מוסכניק שבקיא בצדדים הלא כל כך חשובים כאן, בפורום וכלשונך הנסתרים כמו מערכות חשמל והנעה, כמו איכות ייצור, אמינות, בטיחות(בפרפקט לפחות), נוחות ועוד. האלמרה היא איכותית בצורה ממוצעת ושווה למכוניות תוצרת יפן, כלומר הטויוטה וכו'.

כבעלים לשעבר של אלמרה ובעל נסיון רב ברכב הזה, יש לי רק דברים טובים לאמר על המקרר הזה...

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
האלמרה היא איכותית בצורה ממוצעת ושווה למכוניות תוצרת יפן, כלומר הטויוטה וכו'.

 

אמרת את זה בעצמך: "ממוצעת... שווה ל...". סה"כ עוד מכונית אמינה בלי שום ייחוד. אף אחד לא אמר שהיא גרועה - היא פשוט לא טובה בכלום.

 

כבעלים לשעבר של אלמרה ובעל נסיון רב ברכב הזה, יש לי רק דברים טובים לאמר על המקרר הזה...

 

גם במשפחתנו יש שני מקררים מהם אני מרוצה מאוד. אני פשוט לא הופך אותם למשהו שהם לא.

פורסם

כשאתה אומר שהיא לא טובה בכלום ומעידך מצטט אותי שהיא ממוצעת. אמרתי ממוצעת ברמה יפנית..לא ברמה, בוא נאמר בעדינות כדי לא לקלקל את היחסים כאן בפורום, "מערב אירופאית".

לא אני התחלתי להשמיץ את האלמרה. מי שהתחיל וכתב דברים לא מדוייקים, זכאי לתשובה. ה"לא טובה בכלום" היא מכונית איכותית לא פחות מהטויוטה. אבל לא שמעתי תגובות כאלה כמו מקרר על טויוטה, תגובות שכולן מבוססות על פוזות.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

×
×
  • תוכן חדש...