Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[לא לאמין]אופל קורסה 2.5 S טורבו GTI


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8264 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

טורבולנציות? :shock: זה שילוב של טורבו ולנצ'יות???

 

וזו הסוויפט החזקה ביותר בארץ(כולל חדשות). ברצינות.

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

גם אני עשיתי משהו דומה למכונית שלי,

אבל הייתי אז בן 4 וזאת הייתה מכונית עם קפיץ.

 

אבל אני חייב לציין שהבחור יצירתי :lol:

"It's always funny until someone gets hurt...

...and then it's absolutely friggin' hysterical!"

פורסם

אוי ווי זמיר.............

ולעניין יש לי לאנסר שנת 90 ליד הבית - פשוט לראות ולא להאמין ,

הום סם כונס של קארניבל משני צידי האוטו ועל הגג , מאחורה יש ספויילר

של אימפרזה , פולטים ועוד ועוד

חייב לצלם את זה....

פורסם

ליד הבית שלי יש לאדה(!) עם אלף ואחת חתיכות פלסטיק עליה בצורת חצאיות, ספויילרים וכו', כמובן שבחור שהאוטו שלו לא שכח לכתוב עליה 1.8 gt turbo בגדול.

אני אצלם בהזדמנות.

אני שונא צרפתים.

פורסם

איך אפשר להתאכזר ככה למכונית??? גועל נפש !!!!

אפילו הבדואים פה בערד עם טעם יותר טוב...ואני כבר ראיתי בדואים איך אומרים.... :twisted:

Fiat Tipo Media 1.4Ei 1994

Citroen Xsara 2001 1900 Diesel

Opel Corsa 2000 1200

פורסם
אני ממש אבל ממש מתפלא עליו :? כל זה ובלי המדבקה המסורתית של ריגר :lol::lol:

 

 

:shock:

 

וואלה? ומה יש לו על השמשה מקדימה :?: .

 

download.php?id=8664

 

 

נ.ב יש לכם בשכונה רכב כזה, מידיית לצלם, ולעלות לת'רד הזה! :wink:

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)

פורסם
אוי ווי זמיר.............

ולעניין יש לי לאנסר שנת 90 ליד הבית - פשוט לראות ולא להאמין ,

הום סם כונס של קארניבל משני צידי האוטו ועל הגג , מאחורה יש ספויילר

של אימפרזה , פולטים ועוד ועוד

חייב לצלם את זה....

 

כן , אני מכיר את התופעה הזאת , גם ליד הבית שלי יש לאנסר אדונה שהוא חושב שהיא מינימום איבו .

כמובן שהוא הוא לש שכח שום דבר (ספויילר , חצאיות , כונס, דברים שתלויים על המראות ומערכת שלא תבייש שום מועדון מצויי )

if you feel in control , you're not going fast enough

פורסם

אני ראיתי סובארו לגאסי ישנה,עם 3 כונסים של אימפרזה

האמצעי ושני הצדדים הקטנים על המכסה מנוע,ספויילר של אימפרזה

ולדעתי היה לו שם גם מנוע של אימפרזה,לפי הרעש של השסתום פריקה ששמעתי

 

קיצור הפך אותו לאימפרזה :roll:

Vw Polo GTI


×
×
  • תוכן חדש...