Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[לא לאמין]אופל קורסה 2.5 S טורבו GTI


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8264 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני ראיתי סובארו לגאסי ישנה,עם 3 כונסים של אימפרזה

האמצעי ושני הצדדים הקטנים על המכסה מנוע,ספויילר של אימפרזה

ולדעתי היה לו שם גם מנוע של אימפרזה,לפי הרעש של השסתום פריקה ששמעתי

 

קיצור הפך אותו לאימפרזה :roll:

אני חושב שראית את האמפרזה טורבו מהשנים הראשונות

בעלי איסוזו או רנו הינכם מוזמנים לקבוצות "איסוזו טרופר בשטח" ו-"רנו קליאו החדשה" בפייסבוק.

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
יש לי ברחוב פורד פיסטה מהמרובעות משהו שקשה לראות אותו ולהאמין שאוטו יכול להיות כל כך מכוער!!!!!!!!! משהוא בסיגנון האופל... :cry:

יש דבר כזה?? פורד פיאסטה מכוערת???

רנו מגאן קופה 1600 16V

FORD FIESTA SI 16V

פורסם

חבר'ה :!::!: לא לפרט את הגועל

 

אלה לצלם ולשים כאן, ואז אנחנו נשלח את התמונות למפכ"ל המשטרה שיטפל ברכבים האלה

 

כמטרד ציבורי. :mad:

 

 

 

אלי :type:

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)

פורסם
חבר'ה :!::!: לא לפרט את הגועל

 

אלה לצלם ולשים כאן, ואז אנחנו נשלח את התמונות למפכ"ל המשטרה שיטפל ברכבים האלה

 

כמטרד ציבורי. :mad:

 

 

 

אלי :type:

 

מפכ"ל המשטרה הוא בעצמו מטרד ציבורי, כך שלא נראה לי שהרבה ייצא מזה... :roll:

פורסם

יצא לי לראות משהו דיי דומה בבסיס שאני משרת...

 

משהו מדהים, אני לא יודע למה אבל הבן - אדם ניסה כנראה לשבור שיא חדש של כמה אנטנות אפשר לשים על הרכב.. היו לו משהו כמו 50-60 אנטנות על הרכב... בצורה מדהימה, שם איזה 10 מקדימה 10 מאחורה, על הגג אנטנה של מק - 77.. משהו מדהים, פשוט כמה אנטנות... חבל שלא היתה לי מצלמה... אני משער שהוא היה יכול להתחרות ברכב הזה בצורה דיי יפה :).

פורסם

מה הוא עשה לאוטו??? פעם ראשונה שאני רואה בן אדם ש"שיפר" את האוטו

שלא עם גדר ואיזולירבנד.... מה זה לעזאזל??

אני באמצע האוכל עכשיו... לא ניראה לי שאני יסיים את זה... :mm_eek:


×
×
  • תוכן חדש...